Van der Sar nieuwe AD Ajax!!!
dinsdag 6 november 2012 om 11:05
Edwin van der Sar wordt de nieuwe Algemeen Directeur van Ajax, een bedrijf met een omzet van ongeveer 100 M per jaar en zo'n 200 werknemers.
Natuurlijk is Sar een absolute held, rasAjacied en wereldkeeper. Maar moet Edwin "Mavo" van der Sar echt, zonder 1 dag ervaring in een leidinggevende functi, zo'n organisatie gaan aansturen? Omdat hij ook nog een jaar de Johan Cruijff University heeft gedaan????
Kom op mensen, dit is toch belachelijk?
Natuurlijk is Sar een absolute held, rasAjacied en wereldkeeper. Maar moet Edwin "Mavo" van der Sar echt, zonder 1 dag ervaring in een leidinggevende functi, zo'n organisatie gaan aansturen? Omdat hij ook nog een jaar de Johan Cruijff University heeft gedaan????
Kom op mensen, dit is toch belachelijk?
dinsdag 6 november 2012 om 11:21
dinsdag 6 november 2012 om 12:08
Hij is 2011 gestopt met zijn carrière als voetballer.
Ik had liever iemand op die post gehad die al langer een dergelijke functie bekleed. Het gaat me niet om opleiding maar werkervaring.
Overmars was inderdaad een betere keus geweest, lijkt me.
Het is al zo lang aan het rommelen in de top van Ajax, niet goed voor de club. Vandaar dat ik het niet slim vind.
Ik had liever iemand op die post gehad die al langer een dergelijke functie bekleed. Het gaat me niet om opleiding maar werkervaring.
Overmars was inderdaad een betere keus geweest, lijkt me.
Het is al zo lang aan het rommelen in de top van Ajax, niet goed voor de club. Vandaar dat ik het niet slim vind.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 6 november 2012 om 12:12
dinsdag 6 november 2012 om 12:19
quote:LouisaVuitton schreef op 06 november 2012 @ 11:13:
Hij zit daar meer voor de naam en zal wel een team van adviseurs om zich heen hebben die wel verstand van zaken heeft.
Verder ben ik het eens met TO.En ik ben het weer eens met Louisa
Hij zit daar meer voor de naam en zal wel een team van adviseurs om zich heen hebben die wel verstand van zaken heeft.
Verder ben ik het eens met TO.En ik ben het weer eens met Louisa
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé