Gezondheid alle pijlers

kou op spieren

07-11-2012 01:35 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op mijn werk (winkel) staan we regelmatig op de tocht. Nu krijg ik dan erg vaak last van mijn spieren. Aan het einde van de dag doet het gruwelijk veel zeer. Lopen gaat moeilijk want mijn benen worden er zwak van. De meeste pijn zit ook altijd in mijn rechterbeen en voet, de linker kan ik het van laten kranen door mijn knie te buigen en daar gaat pijn vaak van over. Bij rechts gaat dat niet.

Het is een soort kramp, kloppende pijn in je spieren wat erg veel zeer doet. Lig er dit keer weer van wakker.. Tijgerbalsem en een pijnstiller al geprobeerd.

Wat kan ik nog meer proberen? Het liefste voorkom ik het de volgende keer. Maar had al knie kousen aan. Een thermolegging onder mn broek wil ik liever pas gebruiken wanneer het gaat vriezen.

Iemand?? Ik wil graag beter slapen, moet morgen weer veel lopen en doen, dus moet fit zijn!
Zorg dat je je onderrug goed warm houdt.

Een warmteband of lang hemd wil al helpen. Voor de rest bewegen blijven (als mogelijk) of na je werk een stuk gaan lopen (de spanning er uit lopen) om vervolgens een lekker warme douche te nemen.
Je zoekt een oplossing voor nu?

Probeer je spieren te spannen en weer los te laten, spannen en weer los ...........

Steeds een stukje meer los tot je totaal onspannen benen hebt.
Ik zou toch die thermolegging vast aantrekken. En als het dan nog kouder wordt daar nog een maillot overheen.
Mijn onderrug is goed warm. Heb al een lang hemd aan met daarover een lange mouwen werkshirt en een vest. Daar merk ik geen verschil van.

Een thermolegging en een maillot onder een broek gaan toch nooit passen eens uitproberen.

Na mijn werk moet ik al een heel stuk lopen maar daar werd het niet minder mee. Dat spannen ontspannen ga ik eens uit proberen, dankjulliewel
quote:kusunum schreef op woensdag 07 november 2012 01:42 Zorg dat je je onderrug goed warm houdt.

Een warmteband of lang hemd wil al helpen. Voor de rest bewegen blijven (als mogelijk) of na je werk een stuk gaan lopen (de spanning er uit lopen) om vervolgens een lekker warme douche te nemen. Overigens ik zit niet stil op mijn werk ik beweeg continue behalve in de pauzes.
Als je de hele dag beweegt kun je het toch niet koud hebben. Wat voor soort beweging is het, krijg je daar misschien die pijn van? Is er niks aan de tocht te doen? Hebben de anderen er ook last van? Heb je wel warme voeten? En draag je wel goede schoenen?
een elastisch verbandje om de pijnlijke plek?
it's a big club and you ain't in it
https://www.google.nl/sea ... QXi-oDQAg&ved=0CAcQ_AUoAQ
it's a big club and you ain't in it
Is er niks te doen aan het tochten in de winkel? 2 deuren tegen elkaar open hebben tot een minimum beperken?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Cookie-Dough schreef op 07 november 2012 @ 06:33:

Mijn onderrug is goed warm. Heb al een lang hemd aan met daarover een lange mouwen werkshirt en een vest. Daar merk ik geen verschil van.

Een thermolegging en een maillot onder een broek gaan toch nooit passen eens uitproberen.

Na mijn werk moet ik al een heel stuk lopen maar daar werd het niet minder mee. Dat spannen ontspannen ga ik eens uit proberen, dankjulliewelWaarom niet? Loop ik de hele winter mee rond.
Nee nou ja tocht is het ook niet echt. De voordeur staat open, verder niets. Ik heb er nu ook last van terwijl ik eigenlijk alleen maar in de winkel bezig ben geweest en dat is ver van de deur vandaan.

Ik beweeg dmv vracht lossen, vakken vullen , hele winkel doorlopen, loop van hot naar her.

Heb nu winterlaarzen van hub aan en die zinn warm gevoerd maar nog steeds er last van. Bij enkel, wreef aan zeikanten van je voet, schenen en mn knie en knieholten.

Geen maillot of thermolegging aangehad want had het warm vandaag, ook op mijn werk. Morgen misschien toch proberen. Maar als ik het echt te warm krijg word ik ook snel duizelig dus wil ik voorkomen.
Overigens heb ik het tijdens werken niet koud pas op het einde van dedag begin ik er last van te krijgen. Mijn voeten plakken wel altijd van zweten door het lopen bedenk ik me nu ik mijn schoenen uit trek, zou het daar mee te maken kunnen hebben
quote:rionyriony schreef op woensdag 07 november 2012 09:22 <a href="https://www.google.nl/search?q=kniewarm ... CAcQ_AUoAQ" class="link">https://www.google.nl/sea ... QXi-oDQAg&ved=0CAcQ_AUoAQ</a>Knie warmers ken ik nog niet eens zoeken. Heb je zo iets ook voor je voeten, enkels?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven