Vanaf oktober 2010 kindvrij - deel 18
woensdag 7 november 2012 om 11:06
Voor ons geen:
Zwangerschapsbuiken/tepelkloven/totaalrupturen/huilende babies die 's nachts moeten eten/Zwitsal/poepluiers/snottebellen/etc. etc. etc.
Waar wij wel aan doen:
- Volle buiken van al het lekkere eten dat wij maken voor onszelf en eventuele partner
- REIZEN, voor sommigen geldt: hoe verder hoe beter
- ME-time (sauna, sporten, you name it!)
- Een heel weekend in pyama in huis doorbrengen en niemand zien of spreken, gewoon omdat het kan
- Lieve huisdieren om het greintje moedergevoel dat misschien aanwezig is op af te reageren
- In de kroeg hangen en minstens tot de volgende middag uitslapen
- Al het andere goede in het leven!
Voor ons ook geen lijstjes of tabellen, iedere kindvrije of sympathisant is welkom!
I would rather shit in my hands and clap
woensdag 7 november 2012 om 11:09
quote:viennas schreef op 07 november 2012 @ 11:08:
Nu is het wachten op de eerste anonieme forummer die komt melden hoe zielig we zijn en dom omdat we geen kinderen willen. Dat er niemand onze reet komt afvegen en nog meer van zuks.
Kom er maar in hoor!En dat wij later heel zielig en alleen in het bejaardenhuis zullen zitten.
Nu is het wachten op de eerste anonieme forummer die komt melden hoe zielig we zijn en dom omdat we geen kinderen willen. Dat er niemand onze reet komt afvegen en nog meer van zuks.
Kom er maar in hoor!En dat wij later heel zielig en alleen in het bejaardenhuis zullen zitten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 7 november 2012 om 11:10
quote:viennas schreef op 07 november 2012 @ 11:08:
Kom er maar in hoor!Gelukkig betalen we genoeg mee aan de fokpremie die ouders van Wondertjes ontvangen
Kom er maar in hoor!Gelukkig betalen we genoeg mee aan de fokpremie die ouders van Wondertjes ontvangen
I would rather shit in my hands and clap
woensdag 7 november 2012 om 11:10
quote:himalaya schreef op 07 november 2012 @ 11:09:
[...]
En dat wij later heel zielig in het bejaardenhuis zullen zitten.
Maar dat doen we samen toch?
In Monaco? Of op Ibiza of waar was het?
Heeft iemand die film gezien? The Best Exotic Marigold Hotel??
Ik stel zoiets voor
[...]
En dat wij later heel zielig in het bejaardenhuis zullen zitten.
Maar dat doen we samen toch?
In Monaco? Of op Ibiza of waar was het?
Heeft iemand die film gezien? The Best Exotic Marigold Hotel??
Ik stel zoiets voor
668, the neighbour of the Beast
woensdag 7 november 2012 om 11:11
woensdag 7 november 2012 om 11:12
quote:framblij schreef op 07 november 2012 @ 11:10:
Oeh komen de moeders zo langs? Dan blijf ik nog even zitten Da's altijd in het begin. Dan staat hij in de nieuwe topics en dan is er altijd wel iemand die komt zeggen dat we nog wel van gedachten veranderen, dat we nog tijd genoeg hebben (mijn eieren zijn al ver over de houdbaarheidsdatum, maar goed), dat we de Juiste Man nog niet zijn tegen gekomen, dat niemand ons in het bejaardenhuis op komt zoeken en dat we Echt Heel Veel missen.
Oeh komen de moeders zo langs? Dan blijf ik nog even zitten Da's altijd in het begin. Dan staat hij in de nieuwe topics en dan is er altijd wel iemand die komt zeggen dat we nog wel van gedachten veranderen, dat we nog tijd genoeg hebben (mijn eieren zijn al ver over de houdbaarheidsdatum, maar goed), dat we de Juiste Man nog niet zijn tegen gekomen, dat niemand ons in het bejaardenhuis op komt zoeken en dat we Echt Heel Veel missen.
woensdag 7 november 2012 om 11:14
Maar er zijn gelukkig altijd ook moeders die het gewoon goed kunnen begrijpen dat er mensen zijn die nooit last hebben gehad van reproductiedrang of klepperende eierstokken, die evengoed gelukkig zijn en die beseffen dat 'geen kinderen hebben' niet betekent dat je daarom kinderen haat.
Hell, sommigen van ons hebben zelfs leenkinderen.
Hell, sommigen van ons hebben zelfs leenkinderen.