Vakantie 2013
vrijdag 9 november 2012 om 12:10
Ik ben er nog niet helemaal uit. De bedoeling zou eerst zijn Polen, maar omdat de huisjes daar in het hoogseizoen 800 euro per week kosten, moet ik er nog even over nadenken of ik dat ervoor over heb. Prachtig bungalowpark in een geweldige omgeving, maar voor dat geld zitten we ook in Frankrijk met zwembad aan het huis en wat meer zekerheid wat betreft mooi weer. Litouwen is ook nog een optie. Altijd leuk om erover te brainstormen.
vrijdag 9 november 2012 om 12:21
quote:glaas_beer schreef op 09 november 2012 @ 12:16:
Cruise middelandse zee (venetie, kroatie, macedonie, griekenland, rome, cote dazur en eindigen in barcelona..
@sitha, is tsjechie geen goed(koper) alternatief?Ik heb iets met dat merengebied in Noordoost Polen
Dus het zou maar zo kunnen zijn dat we doorrijden naar Litouwen (we zitten dan toch op de route). Daar zit ook een heel mooi bungalowpark (van Nederlandse eigenaar) en die is 300 euro per week goedkoper.
Cruise middelandse zee (venetie, kroatie, macedonie, griekenland, rome, cote dazur en eindigen in barcelona..
@sitha, is tsjechie geen goed(koper) alternatief?Ik heb iets met dat merengebied in Noordoost Polen
vrijdag 9 november 2012 om 12:46
vrijdag 9 november 2012 om 12:55
Wij zijn wel al een beetje aan t brainstormen wat t gaat worden;
Wij zijn een samengesteld gezin met 5 kinderen, volgende zomer in de leeftijd van 2 t/m 14, dus dat wordt nog even goed kijken wat we willen.......waarschijnlijk kamperen en dan richting Kroatie.
Sowieso een weekje samen en dan ook nog 1 week met de kids samen. Tis de eerste vakantie met elkaar. Dus een week leek ons wel goed.
Wij zijn een samengesteld gezin met 5 kinderen, volgende zomer in de leeftijd van 2 t/m 14, dus dat wordt nog even goed kijken wat we willen.......waarschijnlijk kamperen en dan richting Kroatie.
Sowieso een weekje samen en dan ook nog 1 week met de kids samen. Tis de eerste vakantie met elkaar. Dus een week leek ons wel goed.
vrijdag 9 november 2012 om 13:00
Jemig, nu al! Ik ben altijd al heel erg trots op mezelf als ik de zomervakantie 'al' in mei geboekt heb (lukt bijna nooit).
Ik wil dit voorjaar naar iets moois en zonnigs met het vliegtuig. Sicilië, Sardinië, zoiets. Van de zomer denk ik met de auto naar Frankrijk, maar het zou ook UK of Zweden kunnen worden. Of Duitsland of Tsjechië.
In ieder geval waarschijnlijk wel met de auto en dan een huis huren. Ik heb ook wel interesse in een woningruil maar dat ziet mijn man helaas niet zo zitten.
Ik wil dit voorjaar naar iets moois en zonnigs met het vliegtuig. Sicilië, Sardinië, zoiets. Van de zomer denk ik met de auto naar Frankrijk, maar het zou ook UK of Zweden kunnen worden. Of Duitsland of Tsjechië.
In ieder geval waarschijnlijk wel met de auto en dan een huis huren. Ik heb ook wel interesse in een woningruil maar dat ziet mijn man helaas niet zo zitten.
vrijdag 9 november 2012 om 13:04
vrijdag 9 november 2012 om 13:20
vrijdag 9 november 2012 om 13:22
Voor het eerst met de caravan weg en dan op de bonnefooi en waarschijnlijk naar kleinere campings, in plaats van de grote campings die we altijd bezocht hebben. (kinderen gaan niet meer mee dus vandaar.) Waarschijnlijk meer van annecy, ardeche, cote d azur en misschien ook nog san remo. Nog geen campings op het oog, we willen ons er binnenkort eens in verdiepen. Niks zo leuk als voorpret!
vrijdag 9 november 2012 om 13:49
Ik hoop een drieweekse rondtrip met huurauto door de westelijke Balkan: begin in Dubrovnik, daarna ca. 1 week de kust van Montenegro, vervolgens 2 dagen het noorden van Montenegro, dan 1 overnachting in Servie, vervolgens Sarajevo, Mostar en dan nog ca. 6 dagen chillen op een eilandje voor de kust van Dubrovnik. Met twee kids van dan 5 en 7 jaar zijn we gebonden aan de schoolvakantie. Vroeg boeken is dan financieel gunstiger. Maar ik durf het (nog) niet, financieel gezien... Heb de accommodaties al wel geboekt, want die kan ik kosteloos annuleren. Misschien vliegtickets toch ook maar doen. Worden alleen maar duurder... Hmm. Als er nu eens iemand was die ons echt kan vertellen hoeveel euro's we er volgend jaar op achteruit gaan?!
vrijdag 9 november 2012 om 13:59
quote:sitha schreef op 09 november 2012 @ 12:21:
[...]
Ik heb iets met dat merengebied in Noordoost Polen
Dus het zou maar zo kunnen zijn dat we doorrijden naar Litouwen (we zitten dan toch op de route). Daar zit ook een heel mooi bungalowpark (van Nederlandse eigenaar) en die is 300 euro per week goedkoper.Aha, noordoost polen ken ik niet. Ik heb vaker in het reuzengebergte gezeten dus als ik aan polen denk, denk ik automatisch aan het zuiden. Maar inderdaad, als je van meren houdt is tsjechie niet echt een aanrader. Finland dan weer wel, maar das nogal ver rijden.
[...]
Ik heb iets met dat merengebied in Noordoost Polen