Werken als Au-Pair
vrijdag 9 november 2012 om 16:48
http://www.viva.nl/zoeken ... -8859-1&q=au-pair+werken+
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 10 november 2012 om 10:56
quote:littlemissclumsy schreef op 09 november 2012 @ 17:59:
Ik ben ook au-pair geweest in Engeland dus wat voor vragen heb je?Geweldig! nou ik wil weten hoe oud je was en of engeland een leuke land is?, hoe was je au-pair familie?, wat heb je allemaal gedaan daar en hoe heb je je vrije tijd door gebracht? en is het ook veilig om te werken als au-pair?
Ik ben ook au-pair geweest in Engeland dus wat voor vragen heb je?Geweldig! nou ik wil weten hoe oud je was en of engeland een leuke land is?, hoe was je au-pair familie?, wat heb je allemaal gedaan daar en hoe heb je je vrije tijd door gebracht? en is het ook veilig om te werken als au-pair?
zaterdag 10 november 2012 om 10:58
zaterdag 10 november 2012 om 11:09
Eh ja heel veel! Ik had 1 kind van 9 waar ik voor moest zorgen, easy dus want zij zat de hele dag op school. Ik ging daardoor ook iedere naar school om Italiaans te leren! En via die aupair organisatie leerde ik veel meiden kennen en gelukkig woonden we een beetje bij mekaar in de buurt en hingen we vaak in het park, cappuccino's drinken! In het weekend was ik altijd vrij. Ik ben heel Italie doorgetreind, zelfs naar Sicilie! Zo gaaf om een jaartje er tussenuit te zijn. Tis alleen wel verslavend.... Ik vond het vreselijk om weer terug te zijn in Kikkerland.
zaterdag 10 november 2012 om 11:13
quote:Ugglover schreef op 10 november 2012 @ 11:09:
Eh ja heel veel! Ik had 1 kind van 9 waar ik voor moest zorgen, easy dus want zij zat de hele dag op school. Ik ging daardoor ook iedere naar school om Italiaans te leren! En via die aupair organisatie leerde ik veel meiden kennen en gelukkig woonden we een beetje bij mekaar in de buurt en hingen we vaak in het park, cappuccino's drinken! In het weekend was ik altijd vrij. Ik ben heel Italie doorgetreind, zelfs naar Sicilie! Zo gaaf om een jaartje er tussenuit te zijn. Tis alleen wel verslavend.... Ik vond het vreselijk om weer terug te zijn in Kikkerland.Hahahaha ja dat snap ik! super gaaf man, ja ik denk eraan om in de zomer 2013 naar engeland te gaan voor 3-4 maanden want ik zit ook nog op school, maar italie spreekt me ook erg aan! en bijw elke organisatie zat je?
Eh ja heel veel! Ik had 1 kind van 9 waar ik voor moest zorgen, easy dus want zij zat de hele dag op school. Ik ging daardoor ook iedere naar school om Italiaans te leren! En via die aupair organisatie leerde ik veel meiden kennen en gelukkig woonden we een beetje bij mekaar in de buurt en hingen we vaak in het park, cappuccino's drinken! In het weekend was ik altijd vrij. Ik ben heel Italie doorgetreind, zelfs naar Sicilie! Zo gaaf om een jaartje er tussenuit te zijn. Tis alleen wel verslavend.... Ik vond het vreselijk om weer terug te zijn in Kikkerland.Hahahaha ja dat snap ik! super gaaf man, ja ik denk eraan om in de zomer 2013 naar engeland te gaan voor 3-4 maanden want ik zit ook nog op school, maar italie spreekt me ook erg aan! en bijw elke organisatie zat je?
zaterdag 10 november 2012 om 11:52
Ik zou adviseren om wel langer te gaan. Na een maand of 3 heb je pas je net je plekje gevonden, en dan zou jij dus al weer weg moeten.
Ik ben AuPair in Amerika geweest, en heb ook 5 jaar op een zomer camp gewerkt. En daarna nog andere banen over de hele wereld gedaan, en woon nu in London.
Geweldige stad, alles helemaal super, behalve het weer Ik wil zon!
Ik ben AuPair in Amerika geweest, en heb ook 5 jaar op een zomer camp gewerkt. En daarna nog andere banen over de hele wereld gedaan, en woon nu in London.
Geweldige stad, alles helemaal super, behalve het weer Ik wil zon!
zaterdag 10 november 2012 om 11:57
En wat Ugglover zegt heb ik ook ervaren. Ik vond het een teleurstelling om weer terug in Nederland te zijn! Verschrikkelijk vond ik het! Klinkt overdreven, maar zo ervaarde ik het. Ik wist al heel jong dat ik naar Amerika wilde, en rond mijn 15e besloten dat ik als AuPair zou gaan. Ik ging op mijn 19e, dus heb er 4 jaar dagelijks over gedroomd. Maar ik had er nooit over nagedacht dat er ooit een eind aan dat jaar zou komen en ik een gat zou vallen. Dus ik heb zo snel mogelijk weer mijn rugzak gepakt en nu 15 jaar later woon ik nog steeds in het buitenland, en reis ik nog steeds over de wereld, en kriebelt het nog altijd om weer een nieuw avontuur aan te gaan! Klinkt raar, maar hou daar rekening mee, het is verslavend, en ik ben niet te genieten als ik weer in Nederland ben
zaterdag 10 november 2012 om 13:09
Volgens mij heette het L' Aquila maar ik heb even zitten googlen en kan niks vinden. Het is ook al (slik) 15 jaar geleden... Ik weet ook niet of je wel terecht kan voor zo'n korte periode. Die ouders willen vaak een schooljaar is mijn ervaring.
Vivagirl, goed geregeld! Ik woon wel in kikkerland helaas, ben na Italie nog 2 jaar naar Israel gegaan en toen weer naar NL om te werken voor een trip naar Zuid Amerika, kom ik op dat werk mn droomvent tegen... Ach, inmiddels zijn we alweer 12 jaar samen en ik krijg hem met geen stok naar het buitenland... Bummer!
Vivagirl, goed geregeld! Ik woon wel in kikkerland helaas, ben na Italie nog 2 jaar naar Israel gegaan en toen weer naar NL om te werken voor een trip naar Zuid Amerika, kom ik op dat werk mn droomvent tegen... Ach, inmiddels zijn we alweer 12 jaar samen en ik krijg hem met geen stok naar het buitenland... Bummer!
zaterdag 10 november 2012 om 13:24
quote:Ugglover schreef op 10 november 2012 @ 13:09:
Volgens mij heette het L' Aquila maar ik heb even zitten googlen en kan niks vinden. Het is ook al (slik) 15 jaar geleden... Ik weet ook niet of je wel terecht kan voor zo'n korte periode. Die ouders willen vaak een schooljaar is mijn ervaring.
Vivagirl, goed geregeld! Ik woon wel in kikkerland helaas, ben na Italie nog 2 jaar naar Israel gegaan en toen weer naar NL om te werken voor een trip naar Zuid Amerika, kom ik op dat werk mn droomvent tegen... Ach, inmiddels zijn we alweer 12 jaar samen en ik krijg hem met geen stok naar het buitenland... Bummer! Ja maar ik heb ook genoeg verhalen gelezen van meisjes die alleen voor de zomer ergens naar toe gaan, en ik heb ook een bureau gevonden die dat voor je regelt
Vivagirl, goed geregeld! Ik woon wel in kikkerland helaas, ben na Italie nog 2 jaar naar Israel gegaan en toen weer naar NL om te werken voor een trip naar Zuid Amerika, kom ik op dat werk mn droomvent tegen... Ach, inmiddels zijn we alweer 12 jaar samen en ik krijg hem met geen stok naar het buitenland... Bummer! Ja maar ik heb ook genoeg verhalen gelezen van meisjes die alleen voor de zomer ergens naar toe gaan, en ik heb ook een bureau gevonden die dat voor je regelt
zaterdag 10 november 2012 om 15:43
Ik ben bijna 3 jaar au pair geweest in London. Eerste gezin was verschrikkelijk. De moeder van het gezin was net als de moeder uit de documentaire RAUW. Het tweede gezin was fantastisch.Ik begon daar met werken toen het kindje 5 maanden was en ging weg toen ze bijna 3 was. London is fantastisch. Ik had mijn eerste gezin via een organisatie. De deden helaas niet wat ik van ze had verwacht. Mijn tweede gezin had ik van een 'ik zoek een au pair' website. Ik ben eigenlijk niet echt meer terug in Nederland geweest nadat ik ging au pairen. Ik woon inmiddels niet meer in London. Maar in Australie.
zaterdag 10 november 2012 om 17:48
Ik zat niet in Londen zelf maar vlakbij dus ik ging elk weekend met de trein naar Londen. Ik had via waarbenjij.nu een oproepje gedaan of er meiden bij mij in de buurt woonden omdat er in het stadje waar ik woonde bijna geen mensen van mijn eigen leeftijd (toen was ik 22)woonden. Deze meiden ontmoette ik dan op een afgesproken plek. Erg gezellig!
Ik had een heel leuk gezin met 2 kleine kinderen van 1 en 3 jaar oud. Vooral met de moeder had ik erg leuk en veel lol. (wijntjes drinken, sigaretjes roken dat soort dingen HAHA)
Ik heb mijn gezin gevonden op www.aupair-world.nl
En verder...tja ik kan alleen maar zeggen doen!
Ik had een heel leuk gezin met 2 kleine kinderen van 1 en 3 jaar oud. Vooral met de moeder had ik erg leuk en veel lol. (wijntjes drinken, sigaretjes roken dat soort dingen HAHA)
Ik heb mijn gezin gevonden op www.aupair-world.nl
En verder...tja ik kan alleen maar zeggen doen!