Gezondheid alle pijlers

bloederig slijm na/tijdens plassen?

09-11-2012 17:19 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Huh? Ik zie net zoiets geks (sorry, het is een beetje onsmakelijk...), Tijdens het afvegen een klein, bloederig slijmpropje ofzo na het plassen...Ik dacht eigenlijk aan een beetje doorbraak bloeding, maar ik heb een tampon inzitten? (doe ik weleens voor tijdens het sporten, ook als ik niet ongesteld ben)...

Anyway...vast niks ernstigs..maar eew slijm (en bloed) uit je plasbuis? Ik wist geeneens dat dat mogelijk was! Hebben mensen hier dit ook weleens gehad? (misschien door schudden tijdens hardlopen ofzo??)
Ik had het tijdens een blaasontsteking.
Geen idee, maar waarom die je een tampon in tijdens het sporten als je niet ongesteld bent?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Waarom idd die tampon?

Ik heb dat alleen gehad bij doorbraakbloeding of blaasontsteking(maar bij het laatste was het niet slijmerig of een propje. Gewoon helder, vloeibaar bloed.
Waarom draag je een tampon tijdens het sporten?

Heb je buikpijn, pijn bij het plassen? Het zou een blaasontsteking kunnen zijn. Kan het zijn dat je met je nagel een klein wondje in je vagina hebt gemaakt bij het indoen van je tampon?

En dat dit bloed/slijmpropje uit je vagina komt?
Die tampon is omdat ik de combinatie van zweet en afscheiding zo ranzig vind. Doe ik ook niet al te vaak trouwens... ik weet dat het niet goed is

Het kan niet door een wondje of iets uit mijn vagina komen..want daar zat nu juist een tampon..Misschien idd een lichte blaasontsteking, maar ik heb verder geen klachten gelukkig, dus dan zal het wel overwaaien hoop ik
Nou, die blaasontsteking die ik zo af en toe heb valt niet te ontkennen. Loze aandrang en pijn bij het laatste beetje plassen.
Bij ij is het eertse teken van blaasonsteking altijd het uitplassen van bloedpropjes. Maar slijm heb ik niet en de andere klachten komen pas later.
Ik zou allereerst geen tampon meer dragen als je niet ongesteld bent. Wat betreft zweet en afscheiding; je doucht na het sporten neem ik aan toch? En dan schoon ondergoed aan lijkt me? Die tampon is echt niet goed.
Je bent niet de enige hoor. Ik draag ze op sommige dagen, gelegenheden ook. Vind het anders zo vies en plakkerig de hele dag
Jeetje. ben je dan niet te erg aan het vervreemden van je eigen lijf? Dit is niet normaal. Afscheiding en zweet zijn menselijk, hoor.
Ik heb ook weleens zoiets gehad, gewoon toen ik mijn pil slikte. Weet niet of het met je hormoonhuishouding te maken kan hebben, maar toen ik van pil veranderde heb ik er geen last meer van gehad
quote:Soppie300 schreef op 09 november 2012 @ 17:47:

Jeetje. ben je dan niet te erg aan het vervreemden van je eigen lijf? Dit is niet normaal. Afscheiding en zweet zijn menselijk, hoor.

Nou wat zijn we toch ver aan het gaan daar in (vooral vrouwen). Gewone natuurlijke reacties van het lichaam zijn smerig...

Maar goed on topic. Ik heb dat ook gehad, was een blaasontsteking, had er geen pijn bij. Wel even kuurtje gehaald voor de zekerheid.
quote:_Branwen_ schreef op 09 november 2012 @ 17:38:

Ik zou allereerst geen tampon meer dragen als je niet ongesteld bent. Wat betreft zweet en afscheiding; je doucht na het sporten neem ik aan toch? En dan schoon ondergoed aan lijkt me? Die tampon is echt niet goed.Dit was dus ook mijn eerste gedachte toen ik je OP las...een inlegkruisje dragen helpt ook en dat is minder gedoe dan een tampon indoen en er uit trekken.....
OK, toch maar even mezelf verdedigen: ik ben helemaal niet zo vies van mijn lichaam hoor! Ik zweet erg veel, vooral tijdens het sporten, en heb daar totaal geen moeite mee... Maar ik voel me vandaag gewoon al de hele dag smoezelig, zweterig, ziekerig, keelpijn...Overal komt snot uit.....Iets met een druppel en een emmer enzo...En dan (dus heeeel soms) wil ik nog wel eens een kleine tampon erin stoppen...Uitzondering dus, en ik ben me er heel goed van bewust dat dit niet goed is, en heeft er ook niet lang ingezeten..

Maar ja, zonder dat ding was dat bloedpropje me geeneens opgevallen omdat ik dan aan kleine doorbraak bloeding zou denken en was gewoon heel verbaasd dat zoiets uit de verkeerde buis kan komen. Maar goed, ik voel me niet optimaal dus lage weerstand, en beginnende blaasontsteking zou een verklaring kunnen zijn. Bedankt voor jullie antwoorden! Als ik klachten krijg ga ik langs de huisarts voor een kuurtje ;)
Kan dat slijm niet uit het laagste gedeelte van je baarmoedermond komen? (of noem je dat niet zo?). Je tampon zit toch een stukje omhoog.. Dus dat de wanden van het onderste stukje ook al slijm aanmaken wat dus niet word opgevangen door de tampon.

En als je een hele kleine tampon gebruikt zou het misschien ook nog kunnen dat het slijm er gewoon langs gaat?

Zijn maar wat theorieen hoor. Maar als je verder geen pijn hebt oid zou ik je er niet al te druk om maken :-)
Volgens mij is t soort doorbraakbloeding.. Slik je pil door en welke pil heb je?
Getverdemme!
Je tampon zit vrij diep in je schede , anders voel je hem zitten bij het lopen. Dat wil niet zeggen dat tussen die tampon en de uitgang van je vagina je geen bloedverlies kunt hebben door beschadigd slijmvlies.

Waarschijnlijk is je binnenkant van je vagina wat beschadigd door het inbrengen van een tampon en dat komt er dan uit. De tampon zelf zit dieper.

Geen tampons gebruiken als je niet ongesteld bent dus.

Je kunt uit je blaas wel bloedverlies hebben aan het eind van je plas bij een zeer ernstige blaasontsteking, maar dan zit er geen slijm bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven