Topic parodie deel twee.
zaterdag 10 november 2012 om 19:53
quote:sabbaticalmeds schreef op 10 november 2012 @ 19:39:
Haar?? de laatste keer dat ik de Opair zag was het een mannetje, shaded tabby G-spotted silver blueberry red met een zwart befje
O bedoel je díe O-pair. Ik dacht dat je die Fillipijnse dame bedoelde die nu bij mij in de kapschuur woont.
Ik dacht dat hij O-hare heette, die hond. Wat schrijf je toch onduidelijk.
Haar?? de laatste keer dat ik de Opair zag was het een mannetje, shaded tabby G-spotted silver blueberry red met een zwart befje
O bedoel je díe O-pair. Ik dacht dat je die Fillipijnse dame bedoelde die nu bij mij in de kapschuur woont.
Ik dacht dat hij O-hare heette, die hond. Wat schrijf je toch onduidelijk.
zaterdag 10 november 2012 om 20:03
zaterdag 10 november 2012 om 20:54
quote:sabbaticalmeds schreef op 10 november 2012 @ 19:15:
[...]
Blijf jij maar lekker touwtje springen WoesteLies daar val je toch niet van af.
Geloven jullie in de touwtjespringentheorie? Ik geloof er wel in. Er zijn ook heel veel wetenschappelijke artikelen over. Niet gelovers kunnen alleen maar zeggen: daar val je toch niet van af.
Maar je zegt toch ook niet dat je niet in de zwaartekracht gelooft? Die voel je toch duidelijk met touwtjespringen. Dus dat is toch ook al het beste bewijs dat de theorie klopt?
[...]
Blijf jij maar lekker touwtje springen WoesteLies daar val je toch niet van af.
Geloven jullie in de touwtjespringentheorie? Ik geloof er wel in. Er zijn ook heel veel wetenschappelijke artikelen over. Niet gelovers kunnen alleen maar zeggen: daar val je toch niet van af.
Maar je zegt toch ook niet dat je niet in de zwaartekracht gelooft? Die voel je toch duidelijk met touwtjespringen. Dus dat is toch ook al het beste bewijs dat de theorie klopt?
zaterdag 10 november 2012 om 21:47
quote:pavirusco schreef op 10 november 2012 @ 21:21:
Als je ziet welke aannames je moet slikken om de touwtjespringentheorie te onderbouwen is dat net zo geloofwaardig/ongeloofwaardig als het lolobal-verhaal.
Dit is nou precies wat ik bedoel! Ik slik helemaal niets!
Die aannames meteen, dat als het om touwtjespringen gaat er meteen doping aan te pas komt. Maar dan heb je de theorie toch echt niet begrepen.
Als je ziet welke aannames je moet slikken om de touwtjespringentheorie te onderbouwen is dat net zo geloofwaardig/ongeloofwaardig als het lolobal-verhaal.
Die aannames meteen, dat als het om touwtjespringen gaat er meteen doping aan te pas komt. Maar dan heb je de theorie toch echt niet begrepen.
zaterdag 10 november 2012 om 22:02
zaterdag 10 november 2012 om 22:40
het is kwakzalverij dat touwtjesspringgedoe. derekduplio en ik hebben dat allang uitgeplozen en....HET DEUGT VOOR GEEN METER. geloof je soms ook in BachBloesemRemedie, waarbij de gedachten van een bloem worden gevangen en verdronken in veel water en vervolgens in een flesje wordt gedrukt.
Pats. 15 euro graag, danku
zaterdag 10 november 2012 om 23:11
zaterdag 10 november 2012 om 23:41
quote:wiezewo schreef op 10 november 2012 @ 21:47:
[...]
Het zegt het ook al he;'theórie'.
Ik ben zelf meer van de theárie overigens.
[...]
Het zegt het ook al he;'theórie'.
Ik ben zelf meer van de theárie overigens.
zaterdag 10 november 2012 om 23:43
quote:sabbaticalmeds schreef op 10 november 2012 @ 22:40:
het is kwakzalverij dat touwtjesspringgedoe. derekduplio en ik hebben dat allang uitgeplozen en....HET DEUGT VOOR GEEN METER. geloof je soms ook in BachBloesemRemedie, waarbij de gedachten van een bloem worden gevangen en verdronken in veel water en vervolgens in een flesje wordt gedrukt.
Mijn hond doet het er anders prima op hoor en die kent het placebo effect niet.
Ach ja, er is meer tussen hemel en aarde zeg ik altijd.
Mijn hond doet het er anders prima op hoor en die kent het placebo effect niet.
Ach ja, er is meer tussen hemel en aarde zeg ik altijd.