Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 11 november 2012 @ 20:16:

IK ben fan van die jongen die eigenlijk helemaal niet geschoold is, ik ben alleen even zijn naam kwijt Fred!!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 11 november 2012 @ 20:16:

[...]



Jaa, dat heb ik ook gezien! Leuk was dat. Met het evenwichtsding en het lopen over de lijn, dat hij kennelijk zelf ook erg grappig vond.IK zat heel hard op de bank te roepen, dawillikook!!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
ik moet dat pavlov eens gaan kijken overigens
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 11 november 2012 @ 20:14:

[...]



Denk dat haar lok even voor haar ogen zat



@ Liezz, waar heb jij al die tijd uitgehangen?

Ik was je helemaal kwijt!



Nieuw werk, met wat minder flexibele werktijden en beroerde OV-verbindingen. Ik sleep mezelf vaak over de drempel 's avonds om halverwege de trap definitief in te storten

Maar het begint te wennen! Nog even en ik ben weer helemaal terug
Alle reacties Link kopieren
Mooi jurkje!
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat dat struikelen er niet bij hoorde?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon weer mooi!

Kan het niet helpen maar ben altijd wel onder de indruk van de choreo's van Isabelle
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ook achterlijk dat ze die blaadjes daar leggen.

Zelfde als ijs op een hardloopbaan.
Alle reacties Link kopieren
ikke ben newbie, hoe gaat het dan na vanavond verder? Gaan ze dan solo dansen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
O ja, dat wilde ik nog kijken, Pavlov met Jan.

Jammer dat het niet op de Uitzending Gemist van mijn mobiel staat.
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme26 schreef op 11 november 2012 @ 20:18:

ik moet dat pavlov eens gaan kijken overigensEcht doen, is sowieso een heel gaaf programma!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Oh, zo niet meer zo'n mooi jurkje
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 11 november 2012 @ 20:17:

[...]



Fred!! JA....Fred!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Dit was een mooie choreo!
Alle reacties Link kopieren
Pavlov staat op mijn te kijken lijstje dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 11 november 2012 @ 20:17:

[...]



IK zat heel hard op de bank te roepen, dawillikook!!!!



De onderzoeker vertelde dat eigenlijk iedereen omviel, dus het lijkt me niet zo leuk. Dus best apart dat hij zonder veel moeite gewoon door kon lopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mocy schreef op 11 november 2012 @ 20:20:

Ook achterlijk dat ze die blaadjes daar leggen.

Zelfde als ijs op een hardloopbaan.Ik zat het me net ook af te vragen, dat is toch ook vragen om ellende!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Vond het mwah, maar dat lag meer aan de muziek.
Alle reacties Link kopieren
Dat was het eerste wat ik dacht: Oei, bladeren, als er maar niemand valt.

Dat was een beetje dom van Isabelle hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind vooral de mouw van het jurkje niet zo mooi.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 11 november 2012 @ 20:21:

[...]



JA....Fred!



Astaire???



die heb ik nog niet gezien hier hoor, die zal ook best stram en stijf zijn nu!
Alle reacties Link kopieren
Ooh nu zie ik Jefski's shirt pas. Was zo gefixeerd op die schans net.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een beetje raar commentaar. Ze heeft al een gebroken pols en dat zeggen dat ze niet voluit gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 11 november 2012 @ 20:23:

Dat was het eerste wat ik dacht: Oei, bladeren, als er maar niemand valt.

Dat was een beetje dom van Isabelle hoor!Misschien had ze geen zin nog een keer iets voor ze te verzinnen.
Alle reacties Link kopieren
Delano mag eruit van mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven