Basis make-up
zondag 11 november 2012 om 23:21
Hopelijk kunnen jullie me helpen. Ik ga over een paar maanden trouwen en wil me opmaken. Nou maak ik me nooit op, behalve soms een oogpotlood en mascara. Ik wil het dus eenvoudig houden en vraag me vooral af wat ik als basis moet gebruiken. Ik stond laatst in de winkel en zag foundation, blush, poeder, creme, etc... Ik zag door de bomen het bos niet meer. Het gaat er mij vooral om dat mijn huid er enigzins egaal uitziet, ik heb namelijk last van vlekken en pukkels.
zondag 11 november 2012 om 23:32
Nou, je kan je laten opmaken bij een ic Paris of Douglas'. Kan je eens zien hoe het staat, en kost volgens mij niet enorm veel.
Maar basis:
Een goede primer, zeker op je trouwdag. Je wilt niet dat je foundation gaat lopen. (Zie het als een soort van grondverf )
Dan een foundation in de juiste tint. Afpoederen.
Je kan desgewenst shapen, maar dat hoeft niet. Blush is meestal wel mooi. En een sunkissed skin ook.
Maar basis:
Een goede primer, zeker op je trouwdag. Je wilt niet dat je foundation gaat lopen. (Zie het als een soort van grondverf )
Dan een foundation in de juiste tint. Afpoederen.
Je kan desgewenst shapen, maar dat hoeft niet. Blush is meestal wel mooi. En een sunkissed skin ook.
zondag 11 november 2012 om 23:41
Ik zou gewoon op je trouwdag naar de Douglas' gaan, zeggen wat je wil proberen en de winkel weer uitlopen. Het opmaken daar is gratis (als ze denken dat je iets komt kopen).
Zo niet, dan zou ik een goede foundation halen (met een matte finish), een blush die bij je ondertoon staat, een mascara en een neutrale lipgloss.
Zo niet, dan zou ik een goede foundation halen (met een matte finish), een blush die bij je ondertoon staat, een mascara en een neutrale lipgloss.
zondag 11 november 2012 om 23:43
zondag 11 november 2012 om 23:48
zondag 11 november 2012 om 23:49
zondag 11 november 2012 om 23:51
zondag 11 november 2012 om 23:54
Bij de Ici en locale parfumeries doen ze het ook, zolang ze maar denken dat je iets gaat kopen.
Klinkt alsof ik het elke week doe
Dat is niet zo hoor. Ik heb een makeup verzameling waar je akelig van wordt, dus ik kom er gewoon regelmatig.
Groen is idd voor camuflage, maar best tricky om zomaar mee aan de gang te gaan. Dan krijg je dadelijk echt een spookgezicht
Ik zou eerder voor een goede dekkende foundation gaan.
Wat zijn je probleem gebieden? Of heb je over je hele gezicht een probleem huid?
Klinkt alsof ik het elke week doe
Dat is niet zo hoor. Ik heb een makeup verzameling waar je akelig van wordt, dus ik kom er gewoon regelmatig.
Groen is idd voor camuflage, maar best tricky om zomaar mee aan de gang te gaan. Dan krijg je dadelijk echt een spookgezicht
Ik zou eerder voor een goede dekkende foundation gaan.
Wat zijn je probleem gebieden? Of heb je over je hele gezicht een probleem huid?