Mode & Beauty alle pijlers

Colbert vraagje

12-11-2012 12:29 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

Ik heb een colbertje gekocht en heb nu een (domme?) vraag. De onderkant van de achterkant is met een draadje dichtgenaaid, is het nu de bedoeling dat ik dat 'kapot' knip, zodat ik twee van die losse flapjes heb? Hmm, ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel!

Bedankt!
Ik begrijp wat je bedoelt en ja, dat is de bedoeling. Knip ze!
Ja dat is de bedoeling ja.

Goed dat je het vraagt want ik zie heel veel mensen lopen met het nog dicht, zo'n dom gezicht.
Haha, okee! Ik dacht het inderdaad ook wel al, maar het is zo netjes dichtgemaakt dat ik erg twijfelde! De schaar er in!
Ik ben het met BAM eens, goed dat je het vraagt. Let ook op de zakken, die kunnen ook nog dicht gestikt zijn. En mocht er een soort merkplaatje op de mouw zitten, weg ermee!
quote:Ti_Ta_Tuttebelle schreef op 12 november 2012 @ 12:37:

Ik ben het met BAM eens, goed dat je het vraagt. Let ook op de zakken, die kunnen ook nog dicht gestikt zijn. En mocht er een soort merkplaatje op de mouw zitten, weg ermee! Heel soms, als ik denk dat ik ze toch niet ga gebruiken, dan laat ik ze ook dicht. Dan blijft het mooier zitten, maar hangt ook van de kwaliteit af natuurlijk.
Goh, ja, de zakken ook. Maar is het wel de bedoeling dat ik die openknip? Wat doe je daar nou in?
de zakken kun je openknippen als je dat wilt. Maar ik laat ze ook wel eens dichtzitten, dan zitten ze tenminste netjes en je gebruikt ze toch niet.
Ik heb nooit zakken in mijn nette broeken dus mijn telefoon gaat in jasje.
Eensch dat de zakken dicht blijven :-). puur uit zelfbescherming, zodat ik mn handen er niet teveel insteek. Dan gaatje jasje er namelijk minder mooi uitzien!
Ik laat ook de zakken dicht, dan ziet het jasje er netter uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven