Wakker?! nog, al, weer, nog steeds etc.

24-10-2012 01:27 3148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geeft niks , gun iedereen zijn slaap!

Nu ik mezelf nog
quote:Koettie schreef op 13 november 2012 @ 02:21:

Haha, is je gegund hoor MV, je slikt het niets voor niets!

ja net pas ingenomen dus ben niet zomaar weg maar de rest van het vaste groepje weten het wel dat ik het niet vervelend bedoel als ik opeens weg ben.

Maar niet lekker bij jou Koettie?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:meesje2010 schreef op 13 november 2012 @ 02:20:

Truste votes!

Ja ben wakker m_v teveel aan het piekeren en ellendig voelen, er irritant als je wil slapenVerdorie, zeg. Komt het wel goed?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Mwah, beetje teveel tegelijk op het moment. Geldstress bij m'n moeder thuis, en dat kost mij ook veel geld, mn vader is ziek. Hoewel het nu wel oke gaat. Relatie loopt niet helemaal lekker, gezondheid gaat niet lekker en ik slaap al weken voor geen meter. Begint een beetje zn tol te eisen.

Maar over 6/8 weken het huis uit en dat zal heel wat stress schelen.
Ik weet niet of het goed komt.. Kost iig nog een hoop tijd.

Word er wanhopig van..
Oei, wat is er allemaal aan de hand dan meesje? :(
quote:Koettie schreef op 13 november 2012 @ 02:24:

Mwah, beetje teveel tegelijk op het moment. Geldstress bij m'n moeder thuis, en dat kost mij ook veel geld, mn vader is ziek. Hoewel het nu wel oke gaat. Relatie loopt niet helemaal lekker, gezondheid gaat niet lekker en ik slaap al weken voor geen meter. Begint een beetje zn tol te eisen.

Maar over 6/8 weken het huis uit en dat zal heel wat stress schelen.

Wat heftig zeg. Je bent zo lang hier niet meer geweest, ik wist het niet.

Voelt het lekker dat je over twee maanden een eigen huisje hebt? Wat is alles zwaar zeg.
voor koettie
quote:meesje2010 schreef op 13 november 2012 @ 02:27:

Ik weet niet of het goed komt.. Kost iig nog een hoop tijd.

Word er wanhopig van..Jeetje, dat klinkt helemaal niet goed. Heb je een eigen topic hierover?
Pfff wat is er aan de hand..

Teveel eigenlijk. Zit thuis met een burn out maar kom niet tot rust door twee kleine kinderen een drukke vriend en een schoonloeder
Ik schrijf mee op allemaal even teveel en wil uit mijn burn out komen
quote:meesje2010 schreef op 13 november 2012 @ 02:29:

Pfff wat is er aan de hand..

Teveel eigenlijk. Zit thuis met een burn out maar kom niet tot rust door twee kleine kinderen een drukke vriend en een schoonloederSchoonloeder de deur uit doen?
Haha schoonmoeder woont niet in huis maar 200 meter verder op. En ik zie haar nooit ze is op afstand manipulatief richting vriend
quote:Mylene_Valerie schreef op 13 november 2012 @ 02:28:

[...]

Wat heftig zeg. Je bent zo lang hier niet meer geweest, ik wist het niet.

Voelt het lekker dat je over twee maanden een eigen huisje hebt? Wat is alles zwaar zeg.

Ja, schrijf soms nog mee in het leven met pijn topic maar nu ook niet echt meer. Voel me altijd een beetje een aansteller daar haha.

En jaaa, ben het echt even zat hier. Ben gek op m'n moeder en zusjes maar ik loop inmiddels echt tegen muren op. Mama ook werkloos en veel thuis, jongste zusje gestopt met school dus ook veel thuis en ik ook en ik kan ze inmiddels wel wurgen stiekem.

Hoe is het met jou?
quote:meesje2010 schreef op 13 november 2012 @ 02:31:

Haha schoonmoeder woont niet in huis maar 200 meter verder op. En ik zie haar nooit ze is op afstand manipulatief richting vriendOok dat nog. Pffff. Weet er alles van.
quote:Koettie schreef op 13 november 2012 @ 02:32:

[...]

Hoe is het met jou?

Ja nog hetzelfde, ben nog steeds bezig om te kijken om via acupunctuur van de pijn af te komen. Dus wie weet.

Verder rommelt het hier wel, ben zenuwachtig voor opnamens van Bo Ghi aanstaande maandag, heb er letterlijk buikpijn van.
Oh, ben benieuwd. Dat wil ik eigenlijk ook nog eens een keer doen maar vind het een beetje eng met al die naalden enzo. Terwijl ik verder niet bang ben voor naalden maar alsnog.

Bo Ghi? Dat heb ik gemist, ik heb geeeen idee wat dat is!
quote:Koettie schreef op 13 november 2012 @ 02:37:

Oh, ben benieuwd. Dat wil ik eigenlijk ook nog eens een keer doen maar vind het een beetje eng met al die naalden enzo. Terwijl ik verder niet bang ben voor naalden maar alsnog.

Bo Ghi? Dat heb ik gemist, ik heb geeeen idee wat dat is!

Ik ben ook bang van naalden, ik doe mijn ogen dicht. Ik lijk wel een egel als ik op die tafel lig.

Bo Ghi is mijn kat die reclames doet en films, tv series enz. zie mijn ava. Nu volgende week een filmpje voor tv als ik het goed heb.
Haha, voel je het erg? Zo nee dan ga ik maar eens google binnenkort, wordt toch vergoed en baat het niet dan schaad het niet.

Oh wat superleuk! Doe je dat al lang? He je een filmpje van youtube ofzo, ben heel nieuwsgierig!
Ik moet stoppen, ben misselijk. Moet even de laptop uitzetten.

Slaap lekker allemaal.

Hopelijk tot morgen.

liefs mv
quote:Koettie schreef op 13 november 2012 @ 02:44:

Haha, voel je het erg? Zo nee dan ga ik maar eens google binnenkort, wordt toch vergoed en baat het niet dan schaad het niet.

Oh wat superleuk! Doe je dat al lang? He je een filmpje van youtube ofzo, ben heel nieuwsgierig!

ja, heb veel filmpjes en reclame, hij doet veel voor wehkamp maar toen hij op tv was heb ik niet hier, deze wel;

In deze film heeft hij gespeeld;

http://vimeo.com/28931387

ik kom zo terug, weet niet wat er is, maar moet even naar de badkamer.
Slaap lekker en succes/plezier morgen!
Och wat een dotje!!
Hier nog op tv;

http://www.youtube.com/wa ... 45DCABF9F52102&playnext=2

http://www.youtube.com/wa ... BF9F52102&feature=mh_lolz
En als je kinderen hebt, dan heb ik nog 2 leuke afleveringen van een kro serie Abie waar hij de hoofdrol speelde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven