3 dates verder
dinsdag 13 november 2012 om 11:54
Nou... mijn ervaring is dat je iemand dan onder druk zet. Ten minste, zo werd dat gebracht. Er werd me gezegd: ik ben niet verliefd... Dat kan natuurlijk, en dan wilden de heren 'vriendschappelijk' (maar hoe vriendschappelijk is dat dan, als er al de spanning hangt van wel/geen sex) nog wel 'n keer afspreken. Ik vul zelf in: 'alle opties openhouden'. Maar misschien heb ik wel het verkeerde slag getroffen. Ik baalde ook wel dat ik de vraag stelde... (je stelt je dan toch kwetsbaar op) in plaats van de ander. Daarna was het ook eigenlijk afgelopen, omdat ik 'die vraag' had gesteld.
dinsdag 13 november 2012 om 11:59
ik heb eigenlijk nooit die vraag gesteld en mijn man ook niet. We zijn gewoon steeds dichter naar elkaar gegroeit en we wisten zonder aan elkaar te vragen dat we een relatie hebben met elkaar. Ondertussen wonen we al een paar jaar samen, hebben we een kind en kennen we elkaars familie en vrienden heel goed. Lijkt mij dus wel duidelijk een relatie
dinsdag 13 november 2012 om 12:32
Als het goed zit hoef je die vraag helemaal niet te stellen.
Meestal vraag je je dat soort dingen af als het niet helemaal gaat zoals jij zou willen (weinig contact, steeds jouw initiatief of gevoel dat het alleen maar om de seks gaat etc).
Als het allemaal gewoon leuk en vanzelf gaat, is die vraag overbodig. Als de vraag moet stellen weet je inderdaad het antwoord vaak al, je gevoel hierover is nl vaak goed, zo blijkt.
Meestal vraag je je dat soort dingen af als het niet helemaal gaat zoals jij zou willen (weinig contact, steeds jouw initiatief of gevoel dat het alleen maar om de seks gaat etc).
Als het allemaal gewoon leuk en vanzelf gaat, is die vraag overbodig. Als de vraag moet stellen weet je inderdaad het antwoord vaak al, je gevoel hierover is nl vaak goed, zo blijkt.
dinsdag 13 november 2012 om 13:16