3 dates verder

13-11-2012 11:36 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
3 date's en 1 keer sex verder.....

Kan ik al voorzichtig vragen hoe hij ons contact ziet? ik wil weten of het voor hem een avontuur is of dat er mogelijk wat meer in zit.

Of klink ik nu officieel als een (zeik) wijf )
Ja, ik zou even peilen hoe hij er tegenaan kijkt.
Wil je al een stempel?

Wat voor antwoord zou je graag willen horen?
[quote]Rary schreef op 13 november 2012 @ 11:48:

Wil je al een stempel?

Wat voor antwoord zou je graag willen horen?[/quote

Zolang t een eerlijk antwoord is maakt het me niet zo veel uit dan trek ik daarna mn conclussie wel ;)
Nou... mijn ervaring is dat je iemand dan onder druk zet. Ten minste, zo werd dat gebracht. Er werd me gezegd: ik ben niet verliefd... Dat kan natuurlijk, en dan wilden de heren 'vriendschappelijk' (maar hoe vriendschappelijk is dat dan, als er al de spanning hangt van wel/geen sex) nog wel 'n keer afspreken. Ik vul zelf in: 'alle opties openhouden'. Maar misschien heb ik wel het verkeerde slag getroffen. Ik baalde ook wel dat ik de vraag stelde... (je stelt je dan toch kwetsbaar op) in plaats van de ander. Daarna was het ook eigenlijk afgelopen, omdat ik 'die vraag' had gesteld.
Je merkt toch wel hoe hij tegen jullie aankijkt? Wil hij graag afspreken? Krijg je spontane sms-jes?
Ik denk dat wanneer je niet voelt wat je wilt weten, dat het dan ook geen zin heeft om de vraag te stellen. Tenzij je de waarheid wilt weten, wel of niet gegoten in een smoes.
ik heb eigenlijk nooit die vraag gesteld en mijn man ook niet. We zijn gewoon steeds dichter naar elkaar gegroeit en we wisten zonder aan elkaar te vragen dat we een relatie hebben met elkaar. Ondertussen wonen we al een paar jaar samen, hebben we een kind en kennen we elkaars familie en vrienden heel goed. Lijkt mij dus wel duidelijk een relatie
overigens ben ik misschien een haaibaai maar voor de 1e date gaf ik al aan dat als hij wilde daten omdat hij dacht een seksavontuurtje met mij aan te gaan, dat hij bij mij aan het verkeerde adres was.
Ik snap je wel, maar hoe zou je het zelf noemen na 3 dates?

Volgens mij moet je gewoon afwachten hoe het loopt... anders ga je wel onnodig druk leggen lijkt mij..
En totdat je het antwoord niet weet of voelt, dan zou ik de seks voor nu even in de ijskast zetten.
Als het goed zit hoef je die vraag helemaal niet te stellen.

Meestal vraag je je dat soort dingen af als het niet helemaal gaat zoals jij zou willen (weinig contact, steeds jouw initiatief of gevoel dat het alleen maar om de seks gaat etc).

Als het allemaal gewoon leuk en vanzelf gaat, is die vraag overbodig. Als de vraag moet stellen weet je inderdaad het antwoord vaak al, je gevoel hierover is nl vaak goed, zo blijkt.
marsepeintje: je hebt helemaal gelijk..

Maar zelfs als alles goed is kan je nog wel twijfelen... heeft dan niet zoveel met hem te maken en hoe hij doet..
En waarom zou hij een eerlijk antwoord gaan geven als hij alleen op seks uit is?

Dan weet je als man toch wel dat je het meestal wel kan schudden. Tenzij de vrouw het al gezegd heeft dat ze dat juist zelf wil.
3 dates lijkt me ook snel voor een stempel.

Ik date nu 1 maand met iemand (wel ongeveer 3x per week.. ) en ik heb eigenlijk afgelopen weekend voor het eerst letterlijk benoemd dat ik hem écht leuk vind ondanks dat ik dat na de eerste ontmoeting al wist...

(Oh, en hij vind mij ook leuk!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven