Entertainment alle pijlers

American Horror Story

13-11-2012 15:58 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie volgt deze serie? Al ben ik helemaal geen horror fan, meer een thriller fan vind ik deze serie echt een uitdaging. Het verhaal zit stevig in elkaar, meer spannend dan horror vind ik, wel met genoeg enge scenes. Man en ik hebben de eerste 4 afleveringen gezien en kunnen niet wachten tot de volgende.
Hoi!

Ik volg deze serie ook.

Idd erg spannend, er gebeurt constant iets waardoor je goed moet opletten en het niet snel verveelt.

Het doet ook nieuw aan vind ik, net een beetje anders, vind het zowel horror als thriller.

Kijk je momenteel seizoen 1 of 2?
We zijn pas bij seizoen 1 dus nog genoeg te zien...ik dacht eerst dat wordt hem niet omdat ik het te eng zou vinden maar naar het zien van de trailer was ik verkocht....
dubbel
Ja er zit een degelijk verhaal in en zelfs romantiek;)

Niet echt iets voor een horror story..

Ik was ook overdondert hoe goed de serie in elkaar zit.

Kwamen het per toeval tegen en gelukkig is net seizoen 2 begonnen, kunnen we weer ff vooruit!
Ja het is net iets anders en het spannende sfeer vind ik heel knap opgebouwd. Ik ben benieuwd naar seizoen 2.... Ik heb al een of ander over gelezen maar ik zal niet spoilen
Heb hem gedownload, moet hem nog kijken maar heb er positieve reacties over gehoord.

Op het moment ben ik The Walking Dead aan het kijken. Heb op zich helemaal niks met zombies,maar die serie is echt super goed!
When life knocks you down, roll over and look at the stars
Ik heb beide seizoenen gezien. Het is mooi gefilmd en ook goed ge-acteerd. Maar ik vond de verhaallijn aan het eind een beetje minder worden.

Maar het is zeker de moeite waard om te zien.

Ik vind de Walking Dead ook super!
Eerste serie gezien en vond hem helemaal gewéldig!!

Vond hem wel dood eng! Keek daarna altijd een suf iets omdat ik anders niet lekker ging slapen
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Seizoen 2 is net begonnen en ik moet zeggen seizoen 2 is beter dan seizoen 1.

The walking dead super serie! We zijn hier op het moment seizoen 3 aan het kijken.
Seizoen twee is heeeel anders. Ik moet even wennen!
Klinkt goed! Dit ga ik ook kijken
Het Viva forum is papaja.
Ik ben ook fan! Al krijg ik er altijd wel een beetje een naar gevoel van...

Vinden jullie de 'theme tune' ook zo akelig? Net als die van The Walking Dead trouwens, instant kippenvel. Zwak he?
Time spent with a cat is never wasted
Ik heb seizoen 1 ook helemaal gezien,vond de eerste 2 afleveringen echt eng!Daarna gelukkig wat minder eng(of ik begon er aan te wennen...)
Seizoen 1 vond ik inderdaad ook na twee afleveringen meevallen. Op sommige momenten zelfs grappig. Dus echt bang ben ik niet geweest.

Echter Seizoen 2, heel ander verhaal en andere setting. Hier moet ik af en toe echt wegkijken omdat ik het op momenten echt niet trek ... die vind ik dus wel echt eng!
Here I am - now what are your other two wishes...
quote:Stofmuis schreef op 14 november 2012 @ 20:48:

Ik ben ook fan! Al krijg ik er altijd wel een beetje een naar gevoel van...

Vinden jullie de 'theme tune' ook zo akelig? Net als die van The Walking Dead trouwens, instant kippenvel. Zwak he?

Haha ja dat vind ik ook!

Gewoon een vies geluid/theme is het bah..

Bij walking dead heb ik t ook.

Echt eng!

Bij the walking dead zit ik momenteel ook echt op t puntje van mn stoel, zooo spannend!
Ik heb gisteren de eerste aflevering gezien. Misschien had ik er wat te hoge verwachtingen van door jullie lovende woorden. Ik heb niet het idee dat ik het begreep.

Hoe kan een huis dat in 1920 gebouwd is en door een van de vorige bewoners in de fik gestoken is er nog staan vroeg ik me af?

Wel leuk om een true blood acteur terug te zien.

Ik vond vooral het concept met die huishoudster wel erg goed bedacht. Hoe mannen haar zien en hoe vrouwen haar zien.
Ìk vind die intro muziek van American Horror Story echt verschrikkelijk en spoel dan ook door totdat het over is haha maar die van the walking dead is wel super vet
Echt?

http://m.youtube.com/watch?v=CY_htwAmBOQ

Ik vind dit of zoiets als dit juist heel rustgevend dat ondermuziekje zeg maar
Ik vind het echt niets maar heb hetzelfde met de true blood intro veel te lang!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven