American Horror Story
dinsdag 13 november 2012 om 15:58
Wie volgt deze serie? Al ben ik helemaal geen horror fan, meer een thriller fan vind ik deze serie echt een uitdaging. Het verhaal zit stevig in elkaar, meer spannend dan horror vind ik, wel met genoeg enge scenes. Man en ik hebben de eerste 4 afleveringen gezien en kunnen niet wachten tot de volgende.
dinsdag 13 november 2012 om 16:03
dinsdag 13 november 2012 om 16:13
dinsdag 13 november 2012 om 16:43
woensdag 14 november 2012 om 21:37
Seizoen 1 vond ik inderdaad ook na twee afleveringen meevallen. Op sommige momenten zelfs grappig. Dus echt bang ben ik niet geweest.
Echter Seizoen 2, heel ander verhaal en andere setting. Hier moet ik af en toe echt wegkijken omdat ik het op momenten echt niet trek ... die vind ik dus wel echt eng!
Echter Seizoen 2, heel ander verhaal en andere setting. Hier moet ik af en toe echt wegkijken omdat ik het op momenten echt niet trek ... die vind ik dus wel echt eng!
Here I am - now what are your other two wishes...
donderdag 15 november 2012 om 11:07
quote:Stofmuis schreef op 14 november 2012 @ 20:48:
Ik ben ook fan! Al krijg ik er altijd wel een beetje een naar gevoel van...
Vinden jullie de 'theme tune' ook zo akelig? Net als die van The Walking Dead trouwens, instant kippenvel. Zwak he?
Haha ja dat vind ik ook!
Gewoon een vies geluid/theme is het bah..
Bij walking dead heb ik t ook.
Echt eng!
Bij the walking dead zit ik momenteel ook echt op t puntje van mn stoel, zooo spannend!
Ik ben ook fan! Al krijg ik er altijd wel een beetje een naar gevoel van...
Vinden jullie de 'theme tune' ook zo akelig? Net als die van The Walking Dead trouwens, instant kippenvel. Zwak he?
Haha ja dat vind ik ook!
Gewoon een vies geluid/theme is het bah..
Bij walking dead heb ik t ook.
Echt eng!
Bij the walking dead zit ik momenteel ook echt op t puntje van mn stoel, zooo spannend!
zaterdag 17 november 2012 om 13:19
Ik heb gisteren de eerste aflevering gezien. Misschien had ik er wat te hoge verwachtingen van door jullie lovende woorden. Ik heb niet het idee dat ik het begreep.
Hoe kan een huis dat in 1920 gebouwd is en door een van de vorige bewoners in de fik gestoken is er nog staan vroeg ik me af?
Wel leuk om een true blood acteur terug te zien.
Ik vond vooral het concept met die huishoudster wel erg goed bedacht. Hoe mannen haar zien en hoe vrouwen haar zien.
Hoe kan een huis dat in 1920 gebouwd is en door een van de vorige bewoners in de fik gestoken is er nog staan vroeg ik me af?
Wel leuk om een true blood acteur terug te zien.
Ik vond vooral het concept met die huishoudster wel erg goed bedacht. Hoe mannen haar zien en hoe vrouwen haar zien.
Het Viva forum is papaja.
zaterdag 17 november 2012 om 21:29
Echt?
http://m.youtube.com/watch?v=CY_htwAmBOQ
Ik vind dit of zoiets als dit juist heel rustgevend dat ondermuziekje zeg maar
http://m.youtube.com/watch?v=CY_htwAmBOQ
Ik vind dit of zoiets als dit juist heel rustgevend dat ondermuziekje zeg maar
Het Viva forum is papaja.