Wakker?! nog, al, weer, nog steeds etc.
dinsdag 13 november 2012 om 07:27
quote:Koettie schreef op 13 november 2012 @ 02:56:
Wat leuk joh. Is ze daar speciaal voor getraind of hoe is dat begonnen?
11 jaar geleden deed mijn kat Floyd reclame voor Whiskas, heeft hij een jaar lang in de Libelle gestaan . Hij was ook gevraagd voor de Bacardi reclame op tv maar hij wilde niet doen wat zij wilde dus dat ging niet door. Daarna nooit meer iets mee gedaan. Toen kreeg ik die rooie opdonder en belde ik dat castingbureau weer op en mocht hem erbij zetten. Voor veel reclames werd hij gevraagd, Interpolis, Wehkamp, Ziggo, Belastingdienst, Lenen.nl, Delta Loyd, noem maar op, toen nog 2 films, die tv-serie en nu een klein filmpje denk ik.
Maar Bo Ghi is gek op aandacht en reken maar dat hij dat krijgt op de set.
Wat leuk joh. Is ze daar speciaal voor getraind of hoe is dat begonnen?
11 jaar geleden deed mijn kat Floyd reclame voor Whiskas, heeft hij een jaar lang in de Libelle gestaan . Hij was ook gevraagd voor de Bacardi reclame op tv maar hij wilde niet doen wat zij wilde dus dat ging niet door. Daarna nooit meer iets mee gedaan. Toen kreeg ik die rooie opdonder en belde ik dat castingbureau weer op en mocht hem erbij zetten. Voor veel reclames werd hij gevraagd, Interpolis, Wehkamp, Ziggo, Belastingdienst, Lenen.nl, Delta Loyd, noem maar op, toen nog 2 films, die tv-serie en nu een klein filmpje denk ik.
Maar Bo Ghi is gek op aandacht en reken maar dat hij dat krijgt op de set.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 13 november 2012 om 19:35
dinsdag 13 november 2012 om 20:31
quote:meesje2010 schreef op 13 november 2012 @ 19:35:
Wat grappig m_v het is me nooit zo opgevallen dat in al de reclames een kat zit.
Wel leuk zeg, ga jij steeds mee? En krijg bo ghi dan ook betaald?
Hoe gaat het trouwens met je, voel je je al wat beter? Je was flink ziek hè vanacht.. Sterkte en ik hoop dat je nog wat hebt kunnen slapen.
Ja er zijn veel katten in reclames .
Ik zie dat hij nog bij Ohra staat ;
http://www.ohra.nl/huisdi ... MiUpsGh46oCFcWCDgodxwmn7g
Ja ik ga altijd mee, moet ook wel want hij doet alleen iets uit `goodwill` voor mij, denk niet dat hij die capriolen uithaalt die soms gevraagd wordt.
Ja was opeens beroerd gister, djees, had nog niet eens mijn laatste posting nagelezen. Nou gelukkig goed gekomen.
Hoe is het met jou vandaag?
Wat grappig m_v het is me nooit zo opgevallen dat in al de reclames een kat zit.
Wel leuk zeg, ga jij steeds mee? En krijg bo ghi dan ook betaald?
Hoe gaat het trouwens met je, voel je je al wat beter? Je was flink ziek hè vanacht.. Sterkte en ik hoop dat je nog wat hebt kunnen slapen.
Ja er zijn veel katten in reclames .
Ik zie dat hij nog bij Ohra staat ;
http://www.ohra.nl/huisdi ... MiUpsGh46oCFcWCDgodxwmn7g
Ja ik ga altijd mee, moet ook wel want hij doet alleen iets uit `goodwill` voor mij, denk niet dat hij die capriolen uithaalt die soms gevraagd wordt.
Ja was opeens beroerd gister, djees, had nog niet eens mijn laatste posting nagelezen. Nou gelukkig goed gekomen.
Hoe is het met jou vandaag?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 13 november 2012 om 20:47
dinsdag 13 november 2012 om 20:51
quote:AnneRoos74 schreef op 13 november 2012 @ 20:46:
Voel je je vandaag wel weer iets beter Mv?
Ik voel me moe. Beetje last van de komende maand december. Daar kijk ik niet naar uit..!
Lang verhaal kort. chagarijnig. ( en ja schrijf je vast anders)
Het was een zware dag voor me kan ik je zeggen .
Ja rot maand he december!!! Heb je nog veel vrij of is het veel werken?
Voel je je vandaag wel weer iets beter Mv?
Ik voel me moe. Beetje last van de komende maand december. Daar kijk ik niet naar uit..!
Lang verhaal kort. chagarijnig. ( en ja schrijf je vast anders)
Het was een zware dag voor me kan ik je zeggen .
Ja rot maand he december!!! Heb je nog veel vrij of is het veel werken?
dinsdag 13 november 2012 om 21:12
Ja je was echt ziek m_v fijn dat je je wat beter voelt en dat alles goed is gekomen!
Hier gaat het matig, ben huiverig voor de nacht. Heb van af 1 uur vanacht niet meer geslapen dus je zou denken dat ik goed kan slapen straks..
Maar geloof er niet helemaal in. Er is oom niks op tv wat me kan boeien dus lig alvast in bed..
Hier gaat het matig, ben huiverig voor de nacht. Heb van af 1 uur vanacht niet meer geslapen dus je zou denken dat ik goed kan slapen straks..
Maar geloof er niet helemaal in. Er is oom niks op tv wat me kan boeien dus lig alvast in bed..