Mode & Beauty alle pijlers

Krulborstel

13-11-2012 20:46 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een goede, handige krulborstel.

Ik heb lang haar met slag, wat vrij snel pluizig is.

Welke krulborstel kunnen jullie me adviseren? Er is veel keus en via Google vind ik wel een aantal reviews, maar daar word ik niet heel veel wijzer van.

Ook tips waar ik op zou moeten letten, zijn welkom!
Letten op vermogen, ik heb een goedkope van 300w, en een duurdere van 700w. Die laatste word een stuk heter, en heb ik mijn haar veel sneller mee in model.
Dat is een goede tip Jorina!
Ik heb een babyliss... Een blauwe. Komt van de kappersgroothandel en er zitten van diezelfde platen in als bij een stijltang, word ook mega heet maar werkt als een trein! Kostte rond de 32,-!
En letten op de grootte van de borstels. Als je lang haar hebt, dan wil je ook een borstel erbij die groot is, met niet alleen harde pinnetjes, maar ook wat haartjes. Daar gaat je haar ook heel erg van glimmen.

En idd vermogen. Ik vind het ideaal zo'n ding.
Ik heb volgens mij ook een babyliss. Gewoon bij de blokker.
ik heb een philips krulborstel van 25 watt (2 cm doorsnee) en voor mij werkt hij goed.

Ik laat hem 1 minuut aanwarmen, dat is warm genoeg voor 3 krullen.
it's a big club and you ain't in it
ik denk dat je een krultang bedoelt.
O, ik had het over een fohnborstel. TO, wat bedoel je precies?
de benaming schijnt veranderd te zijn. De heteluchtborstel noemen ze nu krulborstel.

De mijne kon ik haast niet vinden, maar hier staat er nog een: http://witgoed-apparatuur ... s-warmte-krulborstel.html
Ik bedoel echt een borstel. Ik heb al een krultang, maar persoonlijk vind ik dat veel werk. Ook krijg ik daar geen natuurlijk uitziende krullen van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven