Viva-mannen kletstopic
donderdag 15 november 2012 om 15:04
In dit topic kunnen de mannen op dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2012 18:19
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
% gewijzigd
donderdag 15 november 2012 om 16:31
donderdag 15 november 2012 om 16:33
quote:steel_schaapje schreef op 15 november 2012 @ 16:09:
Mylene geef de popcorn s door!
*steelt popcorn van Mylene*
Ik snap die groene foundation ook nooit. Hoe kan het dat je daar geen Shrek van wordt?
Jaja, ik ren al met die popcorn.
Dat weet ik nog wel, groen heft rood op dus wordt wel gebruikt bij rode pukkels of een rode huid.
Mylene geef de popcorn s door!
*steelt popcorn van Mylene*
Ik snap die groene foundation ook nooit. Hoe kan het dat je daar geen Shrek van wordt?
Jaja, ik ren al met die popcorn.
Dat weet ik nog wel, groen heft rood op dus wordt wel gebruikt bij rode pukkels of een rode huid.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 15 november 2012 om 16:35
donderdag 15 november 2012 om 16:36
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 15 november 2012 @ 16:35:
Nope, bij F5 zie ik nog steeds die enge, tikkeltje manische Sylvester Stallone look-a-like.Ooooooooooow ja maar dat is claaaaaaaark. PAst op zich best goed bij TO. Dat was zo'n dorpsgek in de bold and the bjoetiefoel.
Nope, bij F5 zie ik nog steeds die enge, tikkeltje manische Sylvester Stallone look-a-like.Ooooooooooow ja maar dat is claaaaaaaark. PAst op zich best goed bij TO. Dat was zo'n dorpsgek in de bold and the bjoetiefoel.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"