Viva-mannen kletstopic
donderdag 15 november 2012 om 15:04
In dit topic kunnen de mannen op dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2012 18:19
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
% gewijzigd
donderdag 15 november 2012 om 17:29
Ah Stefan verander de titel van je topic, dit trekt geen hond zo. Een aantal voorstellen:
Lullende lulletjes
Paradijselijke pikpraatjes
Kleine Meneer kruipt uit z'n schulp
In elk geval iets dat niet zo riekt naar kliekjesvorming, zoals wij vrouwen dat graag doen.
Lullende lulletjes
Paradijselijke pikpraatjes
Kleine Meneer kruipt uit z'n schulp
In elk geval iets dat niet zo riekt naar kliekjesvorming, zoals wij vrouwen dat graag doen.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
donderdag 15 november 2012 om 17:31
donderdag 15 november 2012 om 17:34
Ik ben toch laatst op een zieke site beland. Een soort wiki voor mensen met bijzondere (oa seksuele) voorkeuren zeg maar...
Ik zag beeldmateriaal hoe mannen zichzelf castreerden.
Hoort vast wel bij een mannen klets topic thuis denk ik. Mijn lief had trouwens de tranen in zijn ogen staan toen hij de beelden zag. Plaatsvervangende pijn denk ik.
Hoort vast wel bij een mannen klets topic thuis denk ik. Mijn lief had trouwens de tranen in zijn ogen staan toen hij de beelden zag. Plaatsvervangende pijn denk ik.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
donderdag 15 november 2012 om 17:35
quote:saaaaar81 schreef op 15 november 2012 @ 17:34:
Ik ben toch laatst op een zieke site beland. Een soort wiki voor mensen met bijzondere (oa seksuele) voorkeuren zeg maar...
Hoort vast wel bij een mannen klets topic thuis denk ik. Mijn lief had trouwens de tranen in zijn ogen staan toen hij de beelden zag. Plaatsvervangende pijn denk ik.Dit hoort dus NIET thuis op een mannenkletstopic.
Hoort vast wel bij een mannen klets topic thuis denk ik. Mijn lief had trouwens de tranen in zijn ogen staan toen hij de beelden zag. Plaatsvervangende pijn denk ik.Dit hoort dus NIET thuis op een mannenkletstopic.
donderdag 15 november 2012 om 17:36
quote:saaaaar81 schreef op 15 november 2012 @ 17:34:
Hoort vast wel bij een mannen klets topic thuis denk ik. Mijn lief had trouwens de tranen in zijn ogen staan toen hij de beelden zag. Plaatsvervangende pijn denk ik.*Bijt dop van biertje af en spuugt deze in een beschimmelde pizzadoos*
Hoort vast wel bij een mannen klets topic thuis denk ik. Mijn lief had trouwens de tranen in zijn ogen staan toen hij de beelden zag. Plaatsvervangende pijn denk ik.*Bijt dop van biertje af en spuugt deze in een beschimmelde pizzadoos*
donderdag 15 november 2012 om 17:37
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 15 november 2012 @ 17:35:
O echt Saaaaar? Ziek zeg!
Ja echt!
Was nog meer ziek spul wat mensen zichzelf aandoen.
Van gespleten tongen en penis (echt, hij had er gewoon 2!!) tot het inkleuren van de oogbol dmv tattoeages...
O echt Saaaaar? Ziek zeg!
Ja echt!
Was nog meer ziek spul wat mensen zichzelf aandoen.
Van gespleten tongen en penis (echt, hij had er gewoon 2!!) tot het inkleuren van de oogbol dmv tattoeages...
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"