Werk & Studie alle pijlers

TOEFL-test

15-11-2012 21:17 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

Ik heb een simpele en korte vraag : over twee weken laat ik de toefl test in Arnhem afnemen. Ik vroeg me af of een van jullie die test al heeft gedaan en zo ja, of je herinnert of er op de testlocatie een kluis of iets dergelijks aanwezig is waar je je waardevolle spullen in kunt doen?

Alvast bedankt! John
Even bellen?
Ik heb de toefl gedaan maar kan me werkelijk niet herinneren of er een kluis was of wat ik anders met m'n spullen heb gedaan. Even bellen vind ik een goede tip
Bellen is een goede tip, maar ik zit nu in het buitenland en een dergelijke long-distance call kost toch al gauw veel geld. Iemand anders?

Zijn er eigenlijk pauzes tussendoor (met koffie)?
Mailen dan?
quote:allis schreef op 15 november 2012 @ 21:56:

Mailen dan?

Al gedaan, kreeg geen respons. Heeft niemand die test recentelijk gedaan?

Bedankt voor jullie antwoorden tot dusverre!
Op het station zijn kluisjes, maar ik neem aan dat je het daar wel ergens kwijt kan? Anders kan je het toch bij je houden in je tas?
Nee, ik weet wel dat je tas niet mee naar binnen mag...
Geen andere viva-dames (of heren) die ervaring hebben met de TOEFL-test?
Joh bel gewoon ff. advies is niet altijd gratis en wat zal het nou echt uiteindelijk kosten....
Ik heb de TOEFL een tijd geleden gedaan, ook in Arnhem geloof ik. Als ik het me goed herinner hadden ze een kamer waar je je spullen neerzette - dus de andere mensen die de test deden konden erbij, maar geen mensen van buitenaf.

Nog een tip voor de TOEFL: er is een lees-gedeelte, een luister-gedeelte, een spreek-gedeelte, en een schrijf-gedeelte. Omdat je in een ruimte zit waar andere mensen dezelfde test doen, is er een grote kans dat iemand anders eerder bij het spreekgedeelte is dan jij, of dat terwijl jij spreekt andere mensen om je heen ook spreken. Als dat iets wat het lastig kan maken voor je, oefen dan met achtergrondgepraat (Engelse radio ofzo) zodat je alvast een beetje gewend bent!
Ik heb zelf een DELF-toets gedaan. Vergelijkbaar, maar dan in het Frans.

Ik deed examen op de Franse ambassade. Tassen mochten gewoon mee naar binnen. Bij de individuele onderdelen zat er een toezichthouder in de kamer, bij de groepsonderdelen gingen alle tassen op een stapel in een hoek van het lokaal.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven