Wakker?! nog, al, weer, nog steeds etc.
vrijdag 16 november 2012 om 00:36
vrijdag 16 november 2012 om 00:37
vrijdag 16 november 2012 om 00:39
quote:Vleermuis33 schreef op 16 november 2012 @ 00:32:
Graag gedaan Mocy
Welke muziek Unch?
Wat mensen van mijn generatie ouwe meuk vinden. Al klikkende komt men nog wel eens ergens. Maar ach ik luister ook graag ABBA. Goede jeugdherinneringen zullen we maar zeggen. En ik luister bergen instrumentale muziek tijdens het studeren, omdat ik dan niet verleid word tot meezingen. Ik ben op wel meer fronten afwijkend.
En nu ga ik toch echt maar naar bed.
Trusten dames!
Graag gedaan Mocy
Welke muziek Unch?
Wat mensen van mijn generatie ouwe meuk vinden. Al klikkende komt men nog wel eens ergens. Maar ach ik luister ook graag ABBA. Goede jeugdherinneringen zullen we maar zeggen. En ik luister bergen instrumentale muziek tijdens het studeren, omdat ik dan niet verleid word tot meezingen. Ik ben op wel meer fronten afwijkend.
En nu ga ik toch echt maar naar bed.
Trusten dames!
vrijdag 16 november 2012 om 00:40
Was even een omeletje aan het bakken, is iedereen er opeens.
He Vleer, He Unch, Moos even sterkte , Bron oppassen hoor, Ans wat een heerlijkheid die pijnpoli eindelijk, ik ben zo benieuwd. Jo gelukkig duurt het nog even, wel een eind weg.
He Vleer, He Unch, Moos even sterkte , Bron oppassen hoor, Ans wat een heerlijkheid die pijnpoli eindelijk, ik ben zo benieuwd. Jo gelukkig duurt het nog even, wel een eind weg.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 16 november 2012 om 00:41
quote:zegmaarAns schreef op 16 november 2012 @ 00:38:
Oh het begint me te dagen. Handstand met gebogen knieën.
Makkie toch. Heb vanavond een kwartier op mn fontanel gestaan bij yoga.Op je fontanel,Ans?? Da's niet goed hoor,die moet allang dicht zijn..
Oh het begint me te dagen. Handstand met gebogen knieën.
Makkie toch. Heb vanavond een kwartier op mn fontanel gestaan bij yoga.Op je fontanel,Ans?? Da's niet goed hoor,die moet allang dicht zijn..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...