Wakker?! nog, al, weer, nog steeds etc.

24-10-2012 01:27 3148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Trusten Myleentje
Sorry meisjes, moest ff aandacht mijn rl besteden.
Rauw eten getsie. Wat Jo zegt, gewoon minder slecht eten en snoepen, dat scheelt al zoveel. Geen wijn ook, maar dat vind ik te ver gaan.
Moge allemaal,

Heb ik Ieb nou hier een paar dagen gemist?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Zo mijn weekend is begonnen. Heerlijk zeg. Zeker omdat ik nog 2 dagen heb om relatief nog lekker rustig te doen. Volgende week is zo druk dat ik er zelf helemaal naar van word. Als ik de maandag maar heb gehad, zit nu al steeds op het toilet van de zenuwen. Gelukkig heb ik van iemand de Tomtom kunnen lenen dus dat geeft wel wat rust.

Verder heb ik nog een idee om te maken voor de borrelhapwedstrijd, heb toevallig net de dingen gehad die ik ervoor nodig had vandaag dus van het weekend even maken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
'avond.

Afgelopen anderhalve week weer eens ontdekt hoe oneerlijk het leven kan zijn. En dan ben ik maar een toeschouwer..

Politie Antwerpen staat aan.

Morgen wat boeken proberen te dumpen bij De Slegte, op jacht voor een kraamkado en misschien een SIntkado (wacht nog op verlanglijst). Verder geen plannen geloof ik..
Hoi Wv!
Hoi AR:)
He meiden.
Nog iemand op?
Helaas alweer een poos wakker. Zoontje kon niet goed slapen en ligt hier nu prinsheerlijk te snurken. En ik? Juist...

Hebben een drukke dag voor de boeg en ik had graag wat meer geslapen nog. Zo maar een lekkere sterke bak koffie en een lange douche!

Goedenmorgen allemaal!
Moge.
Middag,

Weet iemand of je kippepootjes kan invriezen?
quote:Mocy schreef op 17 november 2012 @ 12:52:

Middag,

Weet iemand of je kippepootjes kan invriezen?Ja tuurlijk. Waarom niet?
Ooh oké, fijn. Klaargemaakte zijn het. Ik vries zelden wat in.
quote:Mocy schreef op 17 november 2012 @ 13:01:

Ooh oké, fijn. Klaargemaakte zijn het. Ik vries zelden wat in.

Ah vandaar. Ik heb trouwens als je wilt een goeie tip van een leraar van de koksschool (heb ik een keer een tapasworkshop gehad, ik heb met hem een gesprek gehad om daar workshops te geven, voordat ik ziek werd).

Als je het spiertje rondom aan het puntje doorsnijd, en het vlees iets naar beneden drukt, dan krijg je een mooi kaal stokje/botje als het uit de oven komt.
hoi, daar ben ik weer even, zag ik er geloof do-middag voor het laatst was...

Ans, er zijn idd raw topics en ook over groene smoothies,mij lijkt met name dat 1e niks.

lunch met vriendin gister was supergezzelig en lekker; balen was dat al een week tegen haar zei dat ik nooit zo'n lekker broodje tonijn had gegeten. Komen we daar is het (tijdelijk?) v/d kaart gehaald maar we hebben samen wat gerechtjes gedeeld en ivm met slechte eetlust zag ik er best tegenop in de zin van dat ik net dan niks weg kon krijgen maar we hebben lekker gegeten en kreeg nog een mooie/nieuwe en luxe badjas die ze over had, nog een saucijzenbroodje voor thuis meegekregen (van mijn favo banketbakker) en een sintcadeautje maar omdat ze niet iets kon verzinnen werd het een envelop en dat kan natuurlijk ook van alles zijn. Nu nog wachten tot het 5 dec is

moest eigenlijk vandaag alleen even deur uit voor apotheek, maar dat kan wel tot maandag wachten, ik blijf lekker binnen.

Ja MV, zeker topchefs gekeken, was wel de brigade die ik verwacht had, vond het met bn-ers leuker dan gewoon.

vanavond maar weer crimenight en 50 tinten grijs kijken.

Moos, als ik drumsticks bak doe ik dat echt niet per 2 of zo maar vaak 10 en dan per 2 verpakt in de vriezer en dan langzaam in oven verwarmen met eind evt nog even grill-stand. Hetzelfde met van die kleine kluifjes/boutjes.

nu nog even kiezen, eerst flesje austronautvoeding en later saucijzenbroodje of omgekeerd....

Bron,heb je geen arnica of rescue (druppels/korrels, zalf) of arniflor of zo in huis?? alle beetjes helpen!
Als ik iets eet Thee, bewaar ik het lekkerste hapje op mijn bord voor het laatst. Dus ik zou zeggen, eerst astronautenvoer en als toetje het saucijzenbroodje, evt. in 2e eten.

Wat jammer van het broodje tonijn, wilde ze het niet speciaal voor jullie maken?

Leuk dat het iig gezellig was.
.
Klinkt goed en gezellig thee, fijn want dat kan je wel gebruiken.

Eigenlijk is het zonde het lekkerst voor laatst te bewaren, dan zit je nl. al een beetje vol.

Moet naar de bAH. Bah!
MV die 2 dingen tegelijk gaat niet lukken, moet echt wel paar uur tussen zitten.

Mocy, kun je niet vanavond of morgen naar de bAH?
quote:thee schreef op 17 november 2012 @ 14:02:

MV die 2 dingen tegelijk gaat niet lukken, moet echt wel paar uur tussen zitten.

Mocy, kun je niet vanavond of morgen naar de bAH?Dan zou ik het saucijzenbroodje lekker als zaterdagavond snack eten.
quote:Mocy schreef op 17 november 2012 @ 13:52:

Klinkt goed en gezellig thee, fijn want dat kan je wel gebruiken.

Eigenlijk is het zonde het lekkerst voor laatst te bewaren, dan zit je nl. al een beetje vol.

Moet naar de bAH. Bah!Ik beredeneer het zo, dan heb je die lekkerste smaak nog lang in je mond. Net als dat ik med. niet kort na mijn eten inneem, dan blijf je nog zolang die nare smaak proeven.
Jo, Moos, Ans, en alle andere, mochten jullie tijd en zin hebben aankomende tijd, zouden jullie dan eens mijn nieuwe topic willen doorlezen?

Ik zie jullie altijd met zoveel passie over muziek schrijven, en ik heb er geen drol van gegeten.

Mooie muzieknummers gezocht voor een speciale dame.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven