Gezondheid alle pijlers

ervaringen met mms (miracle / master mineral solution)

12-11-2012 16:39 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Zijn er onder jullie mensen die MMS hebben gebruikt of nog gebruiken? Zo ja, waar hebben jullie het gekocht en hoeveel gebruikte je en waarvoor? Wat waren jullie ervaringen daarmee? Hielp het, deed het niets of werd het juist erger?

Ik vraag dit omdat ik zoveel tegenstrijdige verhalen tegenkom. De een noemt het gif, de ander zweert er juist bij.

Ik wil het zelf gaan gebruiken om te ontgiften, aangezien ik de laatste jaren veel ontstekingen, schimmels en bacterieen lijk te ontwikkelen. Een rigoreuze schoonmaak zeg maar. Zou het verstandig zijn of is het juist af te raden?

Mijn hartelijke dank!
MMS is een industrieel bleekmiddel. Het is troep.
quote:kwebbelbox schreef op 12 november 2012 @ 16:39:

Beste forummers,

Zijn er onder jullie mensen die MMS hebben gebruikt of nog gebruiken? Zo ja, waar hebben jullie het gekocht en hoeveel gebruikte je en waarvoor? Wat waren jullie ervaringen daarmee? Hielp het, deed het niets of werd het juist erger?

Ik vraag dit omdat ik zoveel tegenstrijdige verhalen tegenkom. De een noemt het gif, de ander zweert er juist bij.

Ik wil het zelf gaan gebruiken om te ontgiften, aangezien ik de laatste jaren veel ontstekingen, schimmels en bacterieen lijk te ontwikkelen. Een rigoreuze schoonmaak zeg maar. Zou het verstandig zijn of is het juist af te raden?

Mijn hartelijke dank!Omg, overweeg je echt jezelf te gaan ontgiften??
lijkt me geen strak plan, het is ontzettend toxisch (haha, toch leuk om jezelf te vergiftigen onder het motto "ontgiften")

http://en.wikipedia.org/wiki/Miracle_Mineral_Supplement
Kettle...de hele op quoten is nog steeds niet toegestaan volgens de huisregels.
Met ontgiften bedoel ik meer het ontslakken van je lichaam, het reinigen en ontdoen van restanten afvalstoffen.

Het is inderdaad een natrium chloriet oplossing maar dan heel vaak verdund, zo vaak dat het geen schadelijke gevolgen heeft. Alleen het woord natriumchloriet staat me ietwat tegen. Maar toch schijnt het mensen echt te helpen met lyme, malaria, acne en heel veel andere (infectie)ziekten.

Als ik sommige verpakkingen lees, zitten er ook heel enge dingen in. Stikstof, sorbaat, zuren, aspartaam en nog veel meer van die vage dingen. En toch eten we die met z'n allen massaal.
Beste Kwebbelbox.

ik heb nog eens wat meer gelezen.

MMS is inderdaad een natrium chloriet oplossing, maar hij is sterk geconcentreerd (28% is erg sterk, dus niet verdund zoals je zelf zegt), kijk maar eens op http://en.wikipedia.org/wiki/Miracle_Mineral_Supplement

op deze website zal het je ook opvallen dat ze van de autoriteiten vrijwel niets over het middel mogen zeggen, de reden hiervoor is dat het GEEN geneesmiddel is en dat het bovendien erg schadelijk kan zijn.

zie bijvoorbeeld ook:

http://www.tv-visie.be/in ... mineral-supplement_39828/

Medisch/biologisch gezien is het geen goed plan. Ik geloof meteen dat het bacteriën en schimmels dood, het is namelijk behoorlijk giftig. Maar wat wil je bereiken? Vergeet niet dat je lichaam die bacteriën juist nodig heeft om goed te kunnen functioneren. MMS kan geen onderscheid maken tussen goede en slechte micro-organismen en zal dus ook alle "goede" bacteriën en schimmel doden.

Daarnaast zijn er veel bijwerkingen, het kan bijvoorbeeld je nieren beschadigen (een van je belangrijkste organen om afvalstoffen kwijt te raken!).

Er zijn reeds veel mensen aan het gebruik van MMS overleden en het middel is daarom in diverse landen verboden.

WIl je echt je gezondheid (of zelfs je leven) op het spel zetten om "te ontslakken"?
Dankjewel. Mag ik vragen waar je gelezen hebt dat er al veel mensen aan overleden zijn? Ik heb er veel over opgezocht maar nergens kom ik een sterfgeval tegen? Ik lees alleen maar heel veel succesverhalen.

Op veel websites staat inderdaad o.a dat de FDA sterk tegen is. Maar ook dat dat als reden heeft, dat te veel mensen er baat bij hebben en het daarom desastreus is voor de medische industrie omdat ze dan hun dure medicijnen niet meer kunnen voorschrijven.

Ik denk er nog even over na. Voor mijn puistjes bijvoorbeeld zou ik het eerst uitwendig kunnen gebruiken, als dat goed werkt (zoals verwachtt wordt) en geen schade aanricht kan ik altijd nog beslissen of ik het eventueel inwendig ga gebruiken. Iig ga ik in geen geval grote hoeveelheden innemen zoals 2 keer 15 druppels per dag wat ze voorschrijven voor het bestrijden van ernstige ziektes maar dan denk ik meer in de richting van max 3 à 4 druppels wat voor ontslakking genoeg zou zijn.

Stel dat ik het probeer, zijn er nog mensen die uberhaupt belangstelling hebben of het werkt of niet? Misschien kan het middeltje dan jullie ook helpen.
In de wikipedia-link die ik eerder gaf staan diverse verwijzingen naar mensen die ernstig ziek zijn geworden en zelfs zijn overleden (inclusief de links naar de originele wetenschappelijke artikelen). Ook lees je daar dat zelfs in lage doseringen schadelijke effecten (aan voortplantingsorganen en zenuwstelsel) op kunnen treden.

Je puistjes zullen vast verdwijnen, maar of je huid er mooier van wordt durf ik te betwijfelen....Nogmaals, het is eigenlijk gewoon bleek, maar dat wel in een zeer hoge concentratie die normaal alleen voor industriële doeleinden beschikbaar is!

Dit is helaas geen gevalletje "baat het niet dan schaadt het niet", als je dan toch je heil in het alternatieve circuit wilt zoeken kijk dan eens voor een goede natuurgeneeskundige of, desnoods, een homeopaat. Maar ga niet op eigen houtje met levensgevaarlijke middelen lopen klooien...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven