Viva-mannen kletstopic
donderdag 15 november 2012 om 15:04
In dit topic kunnen de mannen op dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2012 18:19
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
% gewijzigd
vrijdag 16 november 2012 om 23:45
vrijdag 16 november 2012 om 23:45
vrijdag 16 november 2012 om 23:51
quote:merano schreef op 16 november 2012 @ 23:47:
[...]
Een natte voetballer. Duh.
aaah.... ........ juist ja..... ik had al moeite om dit beeld van een sliding te plaatsen in de discussie.
Misschien moet je dit soort plaatjes niet plakken, wanneer het verder geen discussie ondersteunt.
Mannen hebben al moeite zich te concentreren en dit helpt niet!
FYI..... mannen kijken naar de sliding en niet naar de weersomstandigehden alwaar de sliding in plaatsvind.
duh......
[...]
Een natte voetballer. Duh.
aaah.... ........ juist ja..... ik had al moeite om dit beeld van een sliding te plaatsen in de discussie.
Misschien moet je dit soort plaatjes niet plakken, wanneer het verder geen discussie ondersteunt.
FYI..... mannen kijken naar de sliding en niet naar de weersomstandigehden alwaar de sliding in plaatsvind.
duh......
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
vrijdag 16 november 2012 om 23:56
vrijdag 16 november 2012 om 23:57
quote:palanja schreef op 16 november 2012 @ 23:51:
[...]
duh...... oh nouja. we mogen in het mannentopic niet eens foto's van mannen plakken omdat dat de mannen afleidt... snap jij het nou nog Merano?
[...]
duh...... oh nouja. we mogen in het mannentopic niet eens foto's van mannen plakken omdat dat de mannen afleidt... snap jij het nou nog Merano?
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
vrijdag 16 november 2012 om 23:58
quote:man33 schreef op 16 november 2012 @ 23:53:
Ik dacht dat dit alleen een topic voor mannen was??? Natte mannen.... Ok...
Je laat je ook verleiden tot een reactie op een vrouwelijke post hier.
Misschien moet je je toch wat beter concentreren.
Ik dacht dat dit alleen een topic voor mannen was??? Natte mannen.... Ok...
Je laat je ook verleiden tot een reactie op een vrouwelijke post hier.
Misschien moet je je toch wat beter concentreren.
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
quote:DeeDee86 schreef op 16 november 2012 @ 23:57:
[...]
oh nouja. we mogen in het mannentopic niet eens foto's van mannen plakken omdat dat de mannen afleidt... snap jij het nou nog Merano?Je wil wat waar plakken?
[...]
oh nouja. we mogen in het mannentopic niet eens foto's van mannen plakken omdat dat de mannen afleidt... snap jij het nou nog Merano?Je wil wat waar plakken?
vrijdag 16 november 2012 om 23:59
zaterdag 17 november 2012 om 00:00
zaterdag 17 november 2012 om 00:01
quote:man33 schreef op 17 november 2012 @ 00:00:
[...]
Jij beweert dus dat mannen zich niet kunnen concentreren? hmmm, ik heb zelf ook wel adhd, dat kan het verklaren.....
Nee joh, Man.
Er luisteren hier vrouwen mee.
Ik moet me ook nog op de rest van dit forum kunnen vertonen!
[...]
Jij beweert dus dat mannen zich niet kunnen concentreren? hmmm, ik heb zelf ook wel adhd, dat kan het verklaren.....
Nee joh, Man.
Er luisteren hier vrouwen mee.
Ik moet me ook nog op de rest van dit forum kunnen vertonen!
zaterdag 17 november 2012 om 00:02
zaterdag 17 november 2012 om 00:02
quote:man33 schreef op 17 november 2012 @ 00:01:
Wat heeft de oude dame gedaan vanavond? In Sittard?
ik heb overigens ook wel gevoelens voor Dordt
1-3 gewonnen.
Je bent een schapekop?
(Steel Schapie opgelet.... hier word je grote liefde gepresenteerd! )
Wat heeft de oude dame gedaan vanavond? In Sittard?
ik heb overigens ook wel gevoelens voor Dordt
1-3 gewonnen.
Je bent een schapekop?
(Steel Schapie opgelet.... hier word je grote liefde gepresenteerd! )