Viva-mannen kletstopic
donderdag 15 november 2012 om 15:04
In dit topic kunnen de mannen op dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2012 18:19
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
% gewijzigd
zaterdag 17 november 2012 om 13:52
Stef, ik vind het persoonlijk jammer dat je niet probeert gewoon lekker mee te lullen. Nogmaals, niets is persoonlijk bedoeld hier er wordt gewoon gezellig gekletst. Zoals het op dit forum ook bedoeld is. Waarom zou je bepaalde mensen uitsluiten van je topic als ze juist de sfeer verhogen? Het gaat nu zelfs over motors!
zaterdag 17 november 2012 om 13:52
quote:LadyZiva schreef op 17 november 2012 @ 13:50:
Miss Inuendo, hoe rijdt deze? Is wel een heel sportief model toch?
Dit zijn van miniziva af aan mijn favo motoren Heb je je rijbewijs?
Miss Inuendo, hoe rijdt deze? Is wel een heel sportief model toch?
Dit zijn van miniziva af aan mijn favo motoren Heb je je rijbewijs?
anoniem_15987 wijzigde dit bericht op 17-11-2012 14:57
Reden: herkenbaarheid
% gewijzigd
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 17 november 2012 om 13:53
quote:Grobbekuiken schreef op 17 november 2012 @ 13:49:
Gave moteurs zeg!
Wat ik me serieus afvraag, wordt je niet doodmoe op zo'n ding, omdat je er bijna overheen ligt?Gezien mijn gebrek aan lengte heb ik volledige steun! Ik ben dan zeg maar letterlijk een met de motor Voor de iets langere mensen onder ons kan het iets minder comfortabel zijn.
Gave moteurs zeg!
Wat ik me serieus afvraag, wordt je niet doodmoe op zo'n ding, omdat je er bijna overheen ligt?Gezien mijn gebrek aan lengte heb ik volledige steun! Ik ben dan zeg maar letterlijk een met de motor Voor de iets langere mensen onder ons kan het iets minder comfortabel zijn.
zaterdag 17 november 2012 om 13:54
Really knul, huilen op het Moderator Topic omdat "men" niet doet wat jij wilt?
Dat is niet echt mannelijk hè?
IK zeg, verover een continent, begin een dictatuur en hou anders op met huilen!
Er is hier niets aan de hand, het was en is een heel gezellig topic meet veel te veel mooie plaatjes want mijn huishouden versloft.
Oh...mocht de dictatuur niet lukken dan is misschien de eerder genoemde optie om een eigen forum te beginnen ook een idee.
Een topic is namelijk NIET van jou!
Ik wens je in ieder geval een fijne dag en we komen elkaar onherroepelijk wel weer eens tegen op een ander topic
Dat is niet echt mannelijk hè?
IK zeg, verover een continent, begin een dictatuur en hou anders op met huilen!
Er is hier niets aan de hand, het was en is een heel gezellig topic meet veel te veel mooie plaatjes want mijn huishouden versloft.
Oh...mocht de dictatuur niet lukken dan is misschien de eerder genoemde optie om een eigen forum te beginnen ook een idee.
Een topic is namelijk NIET van jou!
Ik wens je in ieder geval een fijne dag en we komen elkaar onherroepelijk wel weer eens tegen op een ander topic
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 17 november 2012 om 13:54
quote:stefanbikkel schreef op 17 november 2012 @ 13:44:
@Lady: nee ik kom niet meer terug. Ik hoop dat jullie blij zijn.Bikkel, geef je dat ook even door op het Modtopic? Voordat de mod hier 1400 postings voor niets gaat door lezen.
@Lady: nee ik kom niet meer terug. Ik hoop dat jullie blij zijn.Bikkel, geef je dat ook even door op het Modtopic? Voordat de mod hier 1400 postings voor niets gaat door lezen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 17 november 2012 om 13:55
quote:missverrektekoekwous schreef op 17 november 2012 @ 13:54:
Ik heb ook mijn motorrijbewijs maar rijd al jaren niet meer. Eigenlijk niet meer sinds de geboorte van de kinderen. Stom eigenlijk, misschien moet ik er weer eens een keer 1 huren,
Doen!
Ik heb mijn rijbewijs ook al jaren.
Ik heb ook mijn motorrijbewijs maar rijd al jaren niet meer. Eigenlijk niet meer sinds de geboorte van de kinderen. Stom eigenlijk, misschien moet ik er weer eens een keer 1 huren,
Doen!
Ik heb mijn rijbewijs ook al jaren.
% gewijzigd
zaterdag 17 november 2012 om 13:56
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 november 2012 @ 13:52:
[...]
Dit is een 1000 cc en ik had een 600 cc.
Voor een vrouw iets meer te hanteren.
Is inderdaad qua zithouding erg sportief. En dus leuk voor kleine ritjes. Sinds Mr I en ik meer door Europa crossen hebben we die snelle motoren vaarwel gezegd en motoren genomen waarop we meer rechtop zitten en we dus meer comfortabel rijden.
Heb je je rijbewijs?Yep, ik had een CBR600. Nadat ik hem een paar keer heb laten vallen (op grind, door verzakte kinderkopjeskeien die na een week droogte nat waren en dus glad, door onervarenheid en lompheid...) durf ik niet meer echt te rijden. Zit nu bij mijn man achterop. Dit is weer het eerste jaar dat het kriebelt...
[...]
Dit is een 1000 cc en ik had een 600 cc.
Voor een vrouw iets meer te hanteren.
Is inderdaad qua zithouding erg sportief. En dus leuk voor kleine ritjes. Sinds Mr I en ik meer door Europa crossen hebben we die snelle motoren vaarwel gezegd en motoren genomen waarop we meer rechtop zitten en we dus meer comfortabel rijden.
Heb je je rijbewijs?Yep, ik had een CBR600. Nadat ik hem een paar keer heb laten vallen (op grind, door verzakte kinderkopjeskeien die na een week droogte nat waren en dus glad, door onervarenheid en lompheid...) durf ik niet meer echt te rijden. Zit nu bij mijn man achterop. Dit is weer het eerste jaar dat het kriebelt...
quote:LadyZiva schreef op 17 november 2012 @ 13:53:
[...]
Gezien mijn gebrek aan lengte heb ik volledige steun! Ik ben dan zeg maar letterlijk een met de motor Voor de iets langere mensen onder ons kan het iets minder comfortabel zijn.Dus jij rijdt nu ook? Welke motor heb je nu dan?
[...]
Gezien mijn gebrek aan lengte heb ik volledige steun! Ik ben dan zeg maar letterlijk een met de motor Voor de iets langere mensen onder ons kan het iets minder comfortabel zijn.Dus jij rijdt nu ook? Welke motor heb je nu dan?
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 november 2012 @ 13:55:
[...]
Doen!
Ik heb mijn rijbewijs ook al jaren. Ook een aantal jaren niet gereden, maar het bleef kriebelen als de motoren in het voorjaar weer tevoorschijn kwamen. Opfriscursusje gedaan in 2007 en sindsdien is de motorhobby volledig uit de hand gelopen
Ik denk dat een opfriscursus dan wel een slim idee is, ja. Je bent het toch een beetje ontwend als je jaren niet gereden hebt.
Het laatst reed ik op een Goldwing,
[...]
Doen!
Ik heb mijn rijbewijs ook al jaren. Ook een aantal jaren niet gereden, maar het bleef kriebelen als de motoren in het voorjaar weer tevoorschijn kwamen. Opfriscursusje gedaan in 2007 en sindsdien is de motorhobby volledig uit de hand gelopen
Ik denk dat een opfriscursus dan wel een slim idee is, ja. Je bent het toch een beetje ontwend als je jaren niet gereden hebt.
zaterdag 17 november 2012 om 13:58
quote:LadyZiva schreef op 17 november 2012 @ 13:56:
[...]
Yep, ik had een CBR600. Nadat ik hem een paar keer heb laten vallen (op grind, door verzakte kinderkopjeskeien die na een week droogte nat waren en dus glad, door onervarenheid en lompheid...) durf ik niet meer echt te rijden. Zit nu bij mijn man achterop. Dit is weer het eerste jaar dat het kriebelt...
Ah, het antwoord...
[knip]
Je komt alleen maar over die angst heen door ervaring he...niet opgeven joh, daarvoor is de beleving van het zelf rijden toch veel te mooi!
[...]
Yep, ik had een CBR600. Nadat ik hem een paar keer heb laten vallen (op grind, door verzakte kinderkopjeskeien die na een week droogte nat waren en dus glad, door onervarenheid en lompheid...) durf ik niet meer echt te rijden. Zit nu bij mijn man achterop. Dit is weer het eerste jaar dat het kriebelt...
Ah, het antwoord...
[knip]
Je komt alleen maar over die angst heen door ervaring he...niet opgeven joh, daarvoor is de beleving van het zelf rijden toch veel te mooi!
% gewijzigd
zaterdag 17 november 2012 om 13:59
quote:missverrektekoekwous schreef op 17 november 2012 @ 13:56:
[...]
Een Goldwing? Serieus?
Mijn god, dat is me een lomp bakbeest....
Veel rijscholen geven opfriscursussen hoor, gewoon even zoeken.
[...]
Een Goldwing? Serieus?
Veel rijscholen geven opfriscursussen hoor, gewoon even zoeken.
zaterdag 17 november 2012 om 13:59
quote:missverrektekoekwous schreef op 17 november 2012 @ 13:56:
[...]
Het laatst reed ik op een Goldwing,Mmm, ik snap het comfort van een goldwing, toch vind ik het persoonlijk te luxe voor een motor, sorry
[...]
Het laatst reed ik op een Goldwing,Mmm, ik snap het comfort van een goldwing, toch vind ik het persoonlijk te luxe voor een motor, sorry
zaterdag 17 november 2012 om 14:01
quote:missy_Acy schreef op 17 november 2012 @ 13:58:
Wauw! Motor-chicks. stoer zijn jullie. Ik zat alleen maar achterop altijd.
Maar mij het verkeer ingooien op iets anders dan een fiets is ook niet handig.Ik ben ook begonnen met achterop zitten, maar had al gauw de drang om zelf te rijden. Het is echt kicken. Tot ik inderdaad meer verantwoordelijkheidsgevoel kreeg, toen kwam gek genoeg ook de voorzichtigheid en daarmee een soort angst. Heel raar.
Maar mij het verkeer ingooien op iets anders dan een fiets is ook niet handig.Ik ben ook begonnen met achterop zitten, maar had al gauw de drang om zelf te rijden. Het is echt kicken. Tot ik inderdaad meer verantwoordelijkheidsgevoel kreeg, toen kwam gek genoeg ook de voorzichtigheid en daarmee een soort angst. Heel raar.
zaterdag 17 november 2012 om 14:01
Een Goldwing is niet alleen voorzien van alle (overbodige) luxe, ik denk ook dat je je het als vrouw onnodig moeilijk maakt door op zo'n grote motor te gaan zitten. Mijn eigen ervaring (want ik heb ook op die 1000rr gereden) is dat een kleinere motor gewoon veel lolliger rijdt als je vrouw bent. Minder 'hard werken'.
zaterdag 17 november 2012 om 14:02
quote:missy_Acy schreef op 17 november 2012 @ 13:58:
Maar mij het verkeer ingooien op iets anders dan een fiets is ook niet handig.
Missy, ik ben een beelddenker, zie nu heel veel voorbij komen
Tijdens onze huwelijksreis zijn zelfs een paar medeforummers gekomen en hebben onze (en hun) motoren meegenomen. Heerlijk in de bergen. Dat is het voordeel van in het zuiden wonen, de bochten...
Maar mij het verkeer ingooien op iets anders dan een fiets is ook niet handig.
Missy, ik ben een beelddenker, zie nu heel veel voorbij komen
Tijdens onze huwelijksreis zijn zelfs een paar medeforummers gekomen en hebben onze (en hun) motoren meegenomen. Heerlijk in de bergen. Dat is het voordeel van in het zuiden wonen, de bochten...
zaterdag 17 november 2012 om 14:02
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 november 2012 @ 13:59:
[...]
Een Goldwing? Serieus?
Veel rijscholen geven opfriscursussen hoor, gewoon even zoeken.Ja, klopt. Maar ik heb een hele lange kerel en die reed daar toen op. Ik ben zelf ook vrij lang dus kon hem op zich wel aan. Als je maar blijft rijden he
[...]
Een Goldwing? Serieus?
Veel rijscholen geven opfriscursussen hoor, gewoon even zoeken.Ja, klopt. Maar ik heb een hele lange kerel en die reed daar toen op. Ik ben zelf ook vrij lang dus kon hem op zich wel aan. Als je maar blijft rijden he