Viva-mannen kletstopic
donderdag 15 november 2012 om 15:04
In dit topic kunnen de mannen op dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2012 18:19
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
% gewijzigd
zaterdag 17 november 2012 om 14:16
zaterdag 17 november 2012 om 14:18
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 november 2012 @ 14:15:
[...]
Goed plan.
Dat van die boodschappen dan. Ga ik ook even doen.
Niet om het een of ander, maar ik vind dit topic best gezellig.
Leuk om eens niet over vrouwendingen te praten juist.
Hoop wel dat de mannen straks ook weer terug komen, want die maken het feestje compleet.
[...]
Goed plan.
Dat van die boodschappen dan. Ga ik ook even doen.
Niet om het een of ander, maar ik vind dit topic best gezellig.
Leuk om eens niet over vrouwendingen te praten juist.
Hoop wel dat de mannen straks ook weer terug komen, want die maken het feestje compleet.
zaterdag 17 november 2012 om 14:19
quote:Amand schreef op 17 november 2012 @ 14:07:
[...]
Zucht... ik heb ook de ruggengraat van een naaktslak in een vat gepekelde kabeljauw...Ben op plaatjes aan het googlen op `sexy naaktslak`, kom ik deze tegen (echt waar);
maar deze ook;
[...]
Zucht... ik heb ook de ruggengraat van een naaktslak in een vat gepekelde kabeljauw...Ben op plaatjes aan het googlen op `sexy naaktslak`, kom ik deze tegen (echt waar);
maar deze ook;
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 17 november 2012 om 14:20
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 november 2012 @ 14:19:
[...]
Ben op plaatjes aan het googlen op `sexy naaktslak`, kom ik deze tegen (echt waar);
[img]http://whataboutmen.files.wordpress.com ... -month.jpg[/img]Dan ben ik wel heel erg benieuwd wat de link is met deze foto....
[...]
Ben op plaatjes aan het googlen op `sexy naaktslak`, kom ik deze tegen (echt waar);
[img]http://whataboutmen.files.wordpress.com ... -month.jpg[/img]Dan ben ik wel heel erg benieuwd wat de link is met deze foto....
zaterdag 17 november 2012 om 14:22
zaterdag 17 november 2012 om 14:25
quote:LadyZiva schreef op 17 november 2012 @ 14:16:
Pal, mmm, zo kan ik er ook naar kijken. Ik heb meer de neiging om dat te denken dat ik dat goed kan omdat ik weet hoe je moet rijden?
En wat jullie deden, wow, nee dat kan ik niet. (maar daarom krijg ik dan ook nooit zelf bekeuringen )
Het zit tussen je oren; jij kan uitstekend rijden, dat weet ik zeker.
Je moet er alleen opspringen en niet nadenken maar rijden!
Pal, mmm, zo kan ik er ook naar kijken. Ik heb meer de neiging om dat te denken dat ik dat goed kan omdat ik weet hoe je moet rijden?
En wat jullie deden, wow, nee dat kan ik niet. (maar daarom krijg ik dan ook nooit zelf bekeuringen )
Het zit tussen je oren; jij kan uitstekend rijden, dat weet ik zeker.
Je moet er alleen opspringen en niet nadenken maar rijden!
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
zaterdag 17 november 2012 om 14:26
quote:pimpelmeesje67 schreef op 17 november 2012 @ 14:23:
Trouwens, ik woon in de Krimpenerwaard en heb al heel wat wielrenners voorbij zien komen... toch benieuwd of Badmeester erbij zat!!!Hebbie er eentje met een badmuts gezien!?
Trouwens, ik woon in de Krimpenerwaard en heb al heel wat wielrenners voorbij zien komen... toch benieuwd of Badmeester erbij zat!!!Hebbie er eentje met een badmuts gezien!?
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.