Centraal Moderatortopic deel 5
woensdag 31 oktober 2012 om 09:24
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 17 november 2012 om 13:15
quote:stefanbikkel schreef op 17 november 2012 @ 11:53:
Kunnen jullie mijn post van 11.52 in de mannen-topic lezen, alsmede de Edit in de OP? Dank.
Beste Stefanbikkel,
Zou je even een linkje kunnen plaatsen? Dat maakt het voor de moderators wat gemakkelijker eea terug te vinden tussen alle topics en berichten.
Hartelijk dank voor je medewerking.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
Kunnen jullie mijn post van 11.52 in de mannen-topic lezen, alsmede de Edit in de OP? Dank.
Beste Stefanbikkel,
Zou je even een linkje kunnen plaatsen? Dat maakt het voor de moderators wat gemakkelijker eea terug te vinden tussen alle topics en berichten.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
zaterdag 17 november 2012 om 13:17
quote:JuniorModeratorViva schreef op 17 november 2012 @ 13:15:
[...]
Beste Stefanbikkel,
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorVivaVanaf hier zo ongeveer
http://forum.viva.nl/forum/Overig/Vivam ... /175071/42
Ben het trouwens, net als vele anderen, niet met SB eens!
[...]
Beste Stefanbikkel,
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorVivaVanaf hier zo ongeveer
http://forum.viva.nl/forum/Overig/Vivam ... /175071/42
Ben het trouwens, net als vele anderen, niet met SB eens!
zaterdag 17 november 2012 om 15:06
quote:NummerZoveel schreef op 17 november 2012 @ 14:45:
In navolging op mijn post van gister, gaat Agsa zo 10 minuten geleden nog even gezellig door met provoceren op het gierige acties topic. Het leek me verstandiger dat hier te melden dan er daar weer op in te gaan...
Dank je voor de melding. Het was duidelijk gister mijn officiële waarschuwing daar om ontopic te blijven posten. Ik ga even kijken en het doorgeven aan de moderator.
mvg,
Junior.
In navolging op mijn post van gister, gaat Agsa zo 10 minuten geleden nog even gezellig door met provoceren op het gierige acties topic. Het leek me verstandiger dat hier te melden dan er daar weer op in te gaan...
Dank je voor de melding. Het was duidelijk gister mijn officiële waarschuwing daar om ontopic te blijven posten. Ik ga even kijken en het doorgeven aan de moderator.
mvg,
Junior.
zaterdag 17 november 2012 om 15:32
quote:piratorarT schreef op 17 november 2012 @ 13:45:
Het is een hartstikke leuk topic en ja hoor, Steef komt weer jengelen om een wijziging. Mister Edit.
Beste PiratorarT,
Ik las in dat topic dat je een email had gestuurd om de functie PP aan te vragen. Even bij de Moderators nagevraagd maar je email is bij hun niet aangekomen. De moderator kijkt er zo naar dus als het goed is dan neem ik aan dat die functie aan jouw account wordt toegevoegd.
mvg,
Junior.
Het is een hartstikke leuk topic en ja hoor, Steef komt weer jengelen om een wijziging. Mister Edit.
Beste PiratorarT,
Ik las in dat topic dat je een email had gestuurd om de functie PP aan te vragen. Even bij de Moderators nagevraagd maar je email is bij hun niet aangekomen. De moderator kijkt er zo naar dus als het goed is dan neem ik aan dat die functie aan jouw account wordt toegevoegd.
mvg,
Junior.
zaterdag 17 november 2012 om 16:26
quote:Truffelmaffia schreef op 17 november 2012 @ 16:12:
Ik hoop eigenlijk dat mijn topic wel weer online komt. Voor degenen die het wél interesseren. Eventueel met een (officiële) waarschuwing om ontopic te blijven en normaal - dus niet persoonlijk/op de man - te reageren?
Ik denk dat je beter even met de moderator kan mailen op forum@viva.nl.
mvg,
Junior.
Ik hoop eigenlijk dat mijn topic wel weer online komt. Voor degenen die het wél interesseren. Eventueel met een (officiële) waarschuwing om ontopic te blijven en normaal - dus niet persoonlijk/op de man - te reageren?
Ik denk dat je beter even met de moderator kan mailen op forum@viva.nl.
mvg,
Junior.
zaterdag 17 november 2012 om 22:27
quote:JuniorModeratorViva schreef op 17 november 2012 @ 15:32:
[...]
Beste PiratorarT,
mvg,
Junior.Dank!
[...]
Beste PiratorarT,
mvg,
Junior.Dank!
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
zondag 18 november 2012 om 00:01
quote:steel_schaapje schreef op 17 november 2012 @ 22:31:
Mod alarm! Er heerst een topic diaree virus op het forum.
En jullie autocorrect werkt niet; hij geeft aan dat 'heerst' verkeerd gespeld is, maar echt, wat wil je dan? Hirst? Heersd?
Ja ik denk dat de Norit op is.
(gezellig is het wel overal )
Gaan jullie morgen wel verder kleurtjes uitkiezen op een van die andere topics? (retorische vraag)
Fijne avond nog (allemaal).
Mod alarm! Er heerst een topic diaree virus op het forum.
En jullie autocorrect werkt niet; hij geeft aan dat 'heerst' verkeerd gespeld is, maar echt, wat wil je dan? Hirst? Heersd?
Ja ik denk dat de Norit op is.
(gezellig is het wel overal )
Gaan jullie morgen wel verder kleurtjes uitkiezen op een van die andere topics? (retorische vraag)
Fijne avond nog (allemaal).