Viva-mannen kletstopic
donderdag 15 november 2012 om 15:04
In dit topic kunnen de mannen op dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2012 18:19
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
% gewijzigd
zaterdag 17 november 2012 om 18:35
quote:Hasse88 schreef op 17 november 2012 @ 18:31:
[...]
Een underbust (leest u mee, heren, kunt u indruk maken op potentiële bedpartners) is een korset die ónder de borsten begint. Dus als je er niets onderaan trekt, word het wel héél frisjes
Al fresco situation
Aah zo'neen.
Als het er dan maar niet zo uit ziet:
[...]
Een underbust (leest u mee, heren, kunt u indruk maken op potentiële bedpartners) is een korset die ónder de borsten begint. Dus als je er niets onderaan trekt, word het wel héél frisjes
Al fresco situation
Aah zo'neen.
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
zaterdag 17 november 2012 om 18:36
quote:Pumps_italiaans schreef op 17 november 2012 @ 18:33:
Nee, maar heb ontdekt dat er niet zoveel verschil zit tussen mannen en vrouwen. Ook wat hun voorkeuren betreft.
Ik denk dat mannen daar vaak fout op gaan.
Maar ik ga lekker stappen.
Groetjes!!!Doei Pumps!
Nee, maar heb ontdekt dat er niet zoveel verschil zit tussen mannen en vrouwen. Ook wat hun voorkeuren betreft.
Ik denk dat mannen daar vaak fout op gaan.
Maar ik ga lekker stappen.
Groetjes!!!Doei Pumps!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
zaterdag 17 november 2012 om 18:36
quote:Amand schreef op 17 november 2012 @ 18:34:
[...]
De jongens vrij in de bloes dus.Als ik Jeckyll en Hyde los in de bloes leg, vallen er gewonden (hier en daar een blauw oog)... Dus gewoon nog een kek behaatje eronder...
[...]
De jongens vrij in de bloes dus.Als ik Jeckyll en Hyde los in de bloes leg, vallen er gewonden (hier en daar een blauw oog)... Dus gewoon nog een kek behaatje eronder...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
zaterdag 17 november 2012 om 18:37
quote:Hasse88 schreef op 17 november 2012 @ 18:36:
[...]
Als ik Jeckyll en Hyde los in de bloes leg, vallen er gewonden (hier en daar een blauw oog)... Dus gewoon nog een kek behaatje eronder...Leuke namen! ik heb het altijd over theo en thea
[...]
Als ik Jeckyll en Hyde los in de bloes leg, vallen er gewonden (hier en daar een blauw oog)... Dus gewoon nog een kek behaatje eronder...Leuke namen! ik heb het altijd over theo en thea
zaterdag 17 november 2012 om 18:37
quote:-Nora- schreef op 17 november 2012 @ 18:35:
[...]
Al fresco situation
Aah zo'neen.
[afbeelding]Gelukkig kom ik niet uit Beieren of Tirol, dus nee, zó gaat het er niet uitzien
[...]
Al fresco situation
Aah zo'neen.
[afbeelding]Gelukkig kom ik niet uit Beieren of Tirol, dus nee, zó gaat het er niet uitzien
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
zaterdag 17 november 2012 om 18:41
Ik geef de dames alleen maar namen als het zo uitkomt. Ze veranderen ook nog wel eens van naam (zou ik ze zo een trauma aanpraten?)
zaterdag 17 november 2012 om 18:42
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 november 2012 @ 18:40:
Serieus joh, geven jullie je borsten namen?
Ik dacht dat alleen mannen hun piemeltje maar een naam gaven.Ja wist je dat niet? Heb jij niet, toen je ze kreeg, een kaartje gehad van de borstenfee? dat je namen moest bedenken?
Serieus joh, geven jullie je borsten namen?
Ik dacht dat alleen mannen hun piemeltje maar een naam gaven.Ja wist je dat niet? Heb jij niet, toen je ze kreeg, een kaartje gehad van de borstenfee? dat je namen moest bedenken?
zaterdag 17 november 2012 om 18:45
quote:DeeDee86 schreef op 17 november 2012 @ 18:44:
gaat t over tieten, zijn de mannen weg
Ik denk niet dat mannen opgewonden raken als ze horen dat je je borsten namen hebt gegeven.
Net als dat dat voor ons ook niet werkt...althans, voor mij niet.
gaat t over tieten, zijn de mannen weg
Ik denk niet dat mannen opgewonden raken als ze horen dat je je borsten namen hebt gegeven.
Net als dat dat voor ons ook niet werkt...althans, voor mij niet.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu