Entertainment alle pijlers

Carrie of Natasha?

17-11-2012 17:06 321 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben voor de tiende keer alle afleveringen van SATC weer aan het bekijken. **Dit bevat spoilers voor degenen die deze serie nog nooit hebben gezien, al denk ik dat de meesten die hierop reageren de serie ook al uit hun hoofd kennen***

Ik ben nu in seizoen 4, maar wil het nu met jullie hebben over seizoen 3. Big is getrouwd met Natasha, maar krijgt op een gegeven moment een affaire met Carrie (die dan nog met Aidan is!).

Dit vind ik op zich niet zo ongeloofwaardig. Mannen hechten qua vrouwen nu eenmaal meer aan diversiteit/afwisseling/variatie dan aan het absolute niveau van de vrouw met wie ze seks hebben. Vrouwen vragen zichzelf vaak af: "Wat heeft die vrouw meer dan ik? Ze heeft notabene een dikkere kont!", terwijl die nieuwe vrouw helemaal niet beter is in de ogen van haar man, maar simpelweg afwisseling.

Wat ik echter WEL ongeloofwaardig vind is dat Big niet veel later bereid is om Natasha in te ruilen voor Carrie. Carrie, de slechts geklede, meest labiele, meest verwende vrouw op aarde, inruilen voor een vrouw die tien jaar jonger, ongelofelijk veel knapper en ook nog eens simpelweg sympathieker is! En dat allemaal omdat Big het niet kan uitstaan dat Natasha te veel beige meubels uitzoekt?

Zijn de scenarioschrijvers hier de bocht uitgevlogen of mis ik iets in de karakters van Big, Carrie en Natasha of in de manier waarop relaties en aantrekkingskracht werken waardoor dit wel een geloofwaardige verhaallijn zou kunnen zijn?

Wie is in jouw ogen een leukere partner?

Totaal aantal stemmen: 18

Carrie (67%)
Natasha (33%)
quote:Yvonne77 schreef op 17 november 2012 @ 18:20:

Waarom kijk je 10 x naar dezelfde (vrouwen)serie en vraag je je dit ook nog af?

Natuurlijk komen Big en Carrie bij elkaar uit anders is het niet leuk Het is Martin StefanSnBikkel die is een ehm aparte man. Dat weet je toch.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Eleonora schreef op 17 november 2012 @ 18:12:

[...]

Jewel maar we zitten toch ook op een vrouwenfroum en SATC is toch een ontzettende vrouwenserie? Mijn homovrienden zijn er dol op in ieder geval. Dan vind ik ook best dat ik mag zeggen dat ik met geen van beiden zou willen trouwen hoor.Tuurlijk mag je dat zeggen, haha ik heb zelf ook een totaal andere smaak eerlijk gezegd , ik moet er niet aan denken om 1 van die "dame"s als mijn vriendin te hebben, en nee niet vanwege de eventuele concurentie
Oh het lijkt me geweldig om met een Samantha op stap te gaan

En ik heb een Charlotte als vriendin
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

En ik heb een Charlotte als vriendin
quote:Summerdance schreef op 17 november 2012 @ 18:40:

En ik heb een Charlotte als vriendin Die is dan weer wel errug lekker!
quote:Summerdance schreef op 17 november 2012 @ 18:40:

En ik heb een Charlotte als vriendin Samantha is wel wat anders dan Carrie he Samantha is leuk
quote:stefanbikkel schreef op 17 november 2012 @ 18:42:

[...]

Die is dan weer wel errug lekker!Sorry, mijn vriendin is way out of your league
quote:ronniemitchel schreef op 17 november 2012 @ 18:43:

[...]

Samantha is wel wat anders dan Carrie he Samantha is leuk Oh met Carrie zou ik ook zo op stap gaan hoor
quote:Summerdance schreef op 17 november 2012 @ 18:44:

[...]

Sorry, mijn vriendin is way out of your leagueNet als jij zelf he? Daarom heb je altijd zoveel succes in de liefde.
quote:stefanbikkel schreef op 17 november 2012 @ 18:47:

[...]

Net als jij zelf he? Daarom heb je altijd zoveel succes in de liefde.Oeh, bitchy! Weet je zeker dat je een vent bent?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:stefanbikkel schreef op 17 november 2012 @ 18:42:

[...]

Die is dan weer wel errug lekker!Ja, dat wisten we al dat jij die lekker vind, dat heb je namelijk als Martin al aangegeven. Jij houdt toch van vrouwen die zogenaamd nooit boeren en scheten laten en er altijd keurig uitzien?
quote:Hasse88 schreef op 17 november 2012 @ 18:48:

[...]

Oeh, bitchy! Weet je zeker dat je een vent bent? Volgens mij is ie daar zelf nog niet uit
Ik vind Carrie heerlijk om naar te kijken
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
quote:Yvonne77 schreef op 17 november 2012 @ 18:48:

[...]

Ja, dat wisten we al dat jij die lekker vind, dat heb je namelijk als Martin al aangegeven. Jij houdt toch van vrouwen die zogenaamd nooit boeren en scheten laten en er altijd keurig uitzien?

Ik weet niet waar je het over hebt.

Overigens denk ik dat er 3 miljard mannen zijn die Charlotte lekker vinden, dus dit is niet echt gedegen bewijsvoering.
quote:Hasse88 schreef op 17 november 2012 @ 18:48:

[...]

Oeh, bitchy! Weet je zeker dat je een vent bent? Hij is gewoon een jankerd die het niet kan verdragen dat hij niks kan krijgen of houden,en wij trappen niet in zijn sneue gedrag ,dus denkt het dat het Sum kan etteren, echter helaas pindakaas voor het ,is het voor Sum gewoon lachwekkend.
Hier ook al van die homofobie? Wat hebben jullie toch allemaal tegen homo's en feminiene mannen?
quote:stefanbikkel schreef op 17 november 2012 @ 18:47:

[...]

Net als jij zelf he? Daarom heb je altijd zoveel succes in de liefde.

IK ben ontzettend gelukkig in de liefde

Had je dat even gemist jong?

Geeft niet hoor...je kan ook niet alles weten

Nou ben ik ervan overtuigd dat mijn geluk niet zozeer te maken heeft met mijn looks (al is daar niets mis mee) maar meer met mijn vrolijke, positieve en eerlijke karakter.
quote:-Nora- schreef op 17 november 2012 @ 18:49:

Ik vind Carrie heerlijk om naar te kijken

Ik vond de serie heerlijk om te kijken

Maar na 2x had ik hem wel gezien hoor
quote:ronniemitchel schreef op 17 november 2012 @ 18:50:

[...]

Hij is gewoon een jankerd die het niet kan verdragen dat hij niks kan krijgen of houden,en wij trappen niet in zijn sneue gedrag ,dus denkt het dat het Sum kan etteren, echter helaas pindakaas voor het ,is het voor Sum gewoon lachwekkend.Ik haar etteren? Zij zei gisteren zomaar dat ze het leuk vond dat ik kotsend op bed lag, zonder enige aanleiding (en terwijl we tot dan toe nauwelijks enig contact hadden gehad). En nu weer zonder enige aanleiding of provocatie zeggen dat iemand way out of my league is... wie ettert wie dan? Dat meisje heeft geen enkel fatsoen. Dan mag ik best zeggen dat het mij niet verbaast dat geen man het bij haar uithoudt.
quote:Summerdance schreef op 17 november 2012 @ 18:51:

[...]

IK ben ontzettend gelukkig in de liefde.Twee weken? Nieuw record voor je?
quote:stefanbikkel schreef op 17 november 2012 @ 18:51:

Hier ook al van die homofobie? Wat hebben jullie toch allemaal tegen homo's en feminiene mannen?Wie is er nu weer homofoob? Ik niet snap niet....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:stefanbikkel schreef op 17 november 2012 @ 18:53:

[...]

Ik haar etteren? Zij zei gisteren zomaar dat ze het leuk vond dat ik kotsend op bed lag, zonder enige aanleiding (en terwijl we tot dan toe nauwelijks enig contact hadden gehad). En nu weer zonder enige aanleiding of provocatie zeggen dat iemand way out of my league is... wie ettert wie dan? Dat meisje heeft geen enkel fatsoen. Dan mag ik best zeggen dat het mij niet verbaast dat geen man het bij haar uithoudt.Dat 'meisje' (mevrouw Summerdance voor jou dus) heeft meer fatsoen in haar kleine teen, dan jij bij elkaar kan fantaseren voor jezelf. Kleutertje dat je bent! Bah!
quote:Hasse88 schreef op 17 november 2012 @ 18:56:

[...]

Dat 'meisje' (mevrouw Summerdance voor jou dus) heeft meer fatsoen in haar kleine teen, dan jij bij elkaar kan fantaseren voor jezelf. Kleutertje dat je bent! Bah!
quote:stefanbikkel schreef op 17 november 2012 @ 18:51:

Hier ook al van die homofobie? Wat hebben jullie toch allemaal tegen homo's en feminiene mannen?

Jij blijft maar hijgend achter de feiten aanhollen hè? Gays are a girl's best friend. Feminiene mannen, niks mis mee. Maar jij bent niks. Zeur dan ook niet! Oh màn!

Leo!! Gaat-ie??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven