Entertainment alle pijlers

Carrie of Natasha?

17-11-2012 17:06 321 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben voor de tiende keer alle afleveringen van SATC weer aan het bekijken. **Dit bevat spoilers voor degenen die deze serie nog nooit hebben gezien, al denk ik dat de meesten die hierop reageren de serie ook al uit hun hoofd kennen***

Ik ben nu in seizoen 4, maar wil het nu met jullie hebben over seizoen 3. Big is getrouwd met Natasha, maar krijgt op een gegeven moment een affaire met Carrie (die dan nog met Aidan is!).

Dit vind ik op zich niet zo ongeloofwaardig. Mannen hechten qua vrouwen nu eenmaal meer aan diversiteit/afwisseling/variatie dan aan het absolute niveau van de vrouw met wie ze seks hebben. Vrouwen vragen zichzelf vaak af: "Wat heeft die vrouw meer dan ik? Ze heeft notabene een dikkere kont!", terwijl die nieuwe vrouw helemaal niet beter is in de ogen van haar man, maar simpelweg afwisseling.

Wat ik echter WEL ongeloofwaardig vind is dat Big niet veel later bereid is om Natasha in te ruilen voor Carrie. Carrie, de slechts geklede, meest labiele, meest verwende vrouw op aarde, inruilen voor een vrouw die tien jaar jonger, ongelofelijk veel knapper en ook nog eens simpelweg sympathieker is! En dat allemaal omdat Big het niet kan uitstaan dat Natasha te veel beige meubels uitzoekt?

Zijn de scenarioschrijvers hier de bocht uitgevlogen of mis ik iets in de karakters van Big, Carrie en Natasha of in de manier waarop relaties en aantrekkingskracht werken waardoor dit wel een geloofwaardige verhaallijn zou kunnen zijn?

Wie is in jouw ogen een leukere partner?

Totaal aantal stemmen: 18

Carrie (67%)
Natasha (33%)
quote:Hasse88 schreef op 17 november 2012 @ 18:56:

[...]

Dat 'meisje' (mevrouw Summerdance voor jou dus) heeft meer fatsoen in haar kleine teen, dan jij bij elkaar kan fantaseren voor jezelf. Kleutertje dat je bent! Bah!

+1

Sum is Cool en geliefd hier op het forum itt M81 eh ik bedoel SB
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Hasse88 schreef op 17 november 2012 @ 19:04:

[...]

Lé! Liefie! Hoest met de heup? Doen we alweer de salsa? Al is het maar in gedachten?In gedachten doe ik alles al hoor!
quote:geheimtaal schreef op 17 november 2012 @ 19:06:

[...]

En ik heb dan wel een man die blijkbaar een 'verwijfde huilihuilieman' is, maar ik ben heel blij dat hij niet zo oordeelt als jij.

Heeft hij de serie ook al 10x bekeken? En ligt hij ook wakker van het feit waarom Big voor Carrie kiest?

Ja, dan vind ik het een verwijfde kerel en dat mag.

Nee, dan moet je je niet aangesproken voelen.
quote:Summerdance schreef op 17 november 2012 @ 19:05:

[...]

Ventje als je dat lomp vindt krijg je het nog zwaar in de grote mensen wereldIk kom ook in de echte grote mensenwereld, maar daar kom ik dit gedrag nooit tegen. Je suggestie dat de echte wereld harder is dan het viva-forum klopt i.m.o. niet. Integendeel. Ik zie hie hardheid en onbeschoftheid (bij sommigen, zeker niet bij allen!) die ik normaal nooit meemaak. Misschien dat er in mijn familie, vriendenkring en werkkring alleen een bepaald soort mensen is, dat zou kunnen.
quote:Eleonora schreef op 17 november 2012 @ 19:11:

[...]

In gedachten doe ik alles al hoor! Heb ik het dus goed gezien dat je gisteren de rock and roll deed
quote:charlottew88 schreef op 17 november 2012 @ 19:10:

[...]

+1

Sum is Cool en geliefd hier op het forum itt M81 eh ik bedoel SBAh, daar gaan we weer. Collectief optekenen wie cool en geliefd is. Dat we het allemaal maar weten.... Het is weer Rousseau all over again. De sektarische viva-ziel die door ons allen waait.
quote:char_lotte schreef op 17 november 2012 @ 19:06:

Ik vind dat van die leeghoofden, die dames van die serie. Neuken met half NY, kleding, schoenen en of iedere pluk haar wel goed zit zijn het allerallerallerallerbelangrijkste . Is 10 minuten leuk als je werkelijk niks anders te doen hebt maar dan wil ik toch wel met de afstandsbediening naar de tv gooien.Waarom denk jij dat TO naar de deze serie kijkt
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:stefanbikkel schreef op 17 november 2012 @ 19:04:

@SD; dat vind je een leuke reactie als iemand ziek is? Te doen alsof hij zich aanstelt? Hem ventje noemen? Snap je niet dat dat ongelofelijk lomp is?Wie is er ziek?
quote:stefanbikkel schreef op 17 november 2012 @ 19:12:

[...]

Misschien dat er in mijn familie, vriendenkring en werkkring alleen een bepaald soort mensen is, dat zou kunnen.Of ze zeggen het niet omdat ze van je houden?
quote:stefanbikkel schreef op 17 november 2012 @ 18:55:

[...]

Twee weken? Nieuw record voor je?Oh gaat meneertje nu om zich heen schoppen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:stefanbikkel schreef op 17 november 2012 @ 19:14:

[...]

Ah, daar gaan we weer. Collectief optekenen wie cool en geliefd is. Dat we het allemaal maar weten....Had ik al gezegd dat Sum cool en geliefd is.
Okee, ik ga Ajax kijken. Fijne avond nog.
quote:Yvonne77 schreef op 17 november 2012 @ 19:12:

[...]

Heeft hij de serie ook al 10x bekeken? En ligt hij ook wakker van het feit waarom Big voor Carrie kiest?

Ja, dan vind ik het een verwijfde kerel en dat mag.

Nee, dan moet je je niet aangesproken voelen.
quote:geheimtaal schreef op 17 november 2012 @ 19:17:

[...]

quote:stefanbikkel schreef op 17 november 2012 @ 19:16:

Okee, ik ga Ajax kijken. Fijne avond nog.Prettige wedstrijd hè!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:stefanbikkel schreef op 17 november 2012 @ 19:14:

[...]

Ah, daar gaan we weer. Collectief optekenen wie cool en geliefd is. Dat we het allemaal maar weten.... Het is weer Rousseau all over again. De sektarische viva-ziel die door ons allen waait.Jaloers?? En wat heeft Rousseau daar precies over gezegd? Ik wens bronnen en een goede argumentatie; door alleen het smijten met een naam wordt je gedeclassificeerd, dat moest je zo langzamerhand wel weten..
quote:charlottew88 schreef op 17 november 2012 @ 19:14:

[...]

Waarom denk jij dat TO naar de deze serie kijkt Zeker midden in de nacht dan als er op het forum geen aandacht te krijgen valt?
quote:stefanbikkel schreef op 17 november 2012 @ 18:47:

[...]

Net als jij zelf he? Daarom heb je altijd zoveel succes in de liefde.Oh het kan nog valser
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 november 2012 @ 19:20:

[...]

Oh het kan nog valser IK ben dan ook echt geraakt...tot in het diepst van mijn ziel, dat snap je..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 17 november 2012 @ 18:40:

Oh het lijkt me geweldig om met een Samantha op stap te gaan.Hier ben ik dan!
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very__Cherry schreef op 17 november 2012 @ 19:24:

[...]

Hier ben ik dan!Nee, dat is een Bridget. Die is ook leuk, maar......ehm.....anders.......
quote:Summerdance schreef op 17 november 2012 @ 19:21:

[...]

IK ben dan ook echt geraakt...tot in het diepst van mijn ziel, dat snap je..

[...]

quote:geheimtaal schreef op 17 november 2012 @ 19:25:

[...]

Nee, dat is een Bridget. Die is ook leuk, maar......ehm.....anders....... Ik zie eruit, praat, en heb dezelfde leeftijd als denk als een Samantha.

Kan ik het helpen dat mijn leven een Bridget is
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

[...]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven