Viva-mannen kletstopic

15-11-2012 15:04 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic kunnen de mannen op dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2012 18:19
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
% gewijzigd
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 november 2012 @ 19:06:

[...]

Jip is ook een meisjesnaam, ken je die actrice niet die Anna Frank speelde?

Ik geef het op, wat waren de namen?Jip Wijngaarden. Tegenwoordig met nadruk geen actrice meer maar (zeer goed, vind ik) schilder. De laatste keer dat ik googelde (jaar geleden), woonde ze in Frankrijk.
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 november 2012 @ 19:05:

Hé TAM, hoe heet die van jou, Tammy?
quote:badmeester schreef op 17 november 2012 @ 19:12:

Is deedee feyenoorder?DeeDee is niet zo van voetbal. Maar qua roots zit je snel bij Feijenoord. Hoewel Sparta eigenlijk het enige echte Rotterdamse is!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:Grobbekuiken schreef op 17 november 2012 @ 19:05:

[...]

Nou en of, lang geleden dat ik me zo vermaakt heb op het forum, op een regenachtige zaterdagmiddag.Inderdaad, heerlijk.
Ehm ik ben uit omgeving DH en ben voor ADO, Gaat niet zo goed nu tegen de lampies.
quote:sabbaticalmeds schreef op 17 november 2012 @ 19:11:

elke man die zijn pieniewienie als zelfstandige identiteit ziet heeft een probleem in zijn bovenkamerVan iedereen die er een gewoonte van maakt om uitgebreid aan te kondigen dat ze gaat maar vervolgens weer terug komt kun je ook nog een ander zeggen ;)
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
quote:badmeester schreef op 17 november 2012 @ 19:12:

Is deedee feyenoorder?

Badmeester, vragen stellen doe je zo hoor:

DeeDee, ben je feyenoorder?

Gewoon rechtstreeks vragen mag hier hoor, in 3e persoon komt zo afstandelijk over.
Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)
quote:ThunderassMan schreef op 17 november 2012 @ 19:14:

[...]

Inderdaad, heerlijk. + nog 1! Wel blij dat ik nog heel even mijn frustraties eruit heb kunnen shoppen, maar wist toen ik terug was niet hoe snel ik bij moest lezen
Nee hoor. Feyenoord is de enige echte voetbalclub van Rotterdam. Niet lullen maar poetsen.Geen woorden maar daden. De club van het volk.
quote:Grobbekuiken schreef op 17 november 2012 @ 19:11:

[...]

Kristes!

Kan jij nog wel een normale broek aan?!
quote:wdr schreef op 17 november 2012 @ 19:15:

Ehm ik ben uit omgeving DH en ben voor ADO, Gaat niet zo goed nu tegen de lampies.Ik ben ook uit omgeving DH maar ben niet voor ADO. Maar dat komt denk ik vooral omdat ik niet zo heel veel met voetbal heb. Alhoewel ik trouwens wel de goal van Zlatan heb gezien afgelopen woensdag. En die ook heel gaaf vond.
quote:wdr schreef op 17 november 2012 @ 19:15:

Ehm ik ben uit omgeving DH en ben voor ADO, Gaat niet zo goed nu tegen de lampies.Das wel jammer ja....
quote:_nora_ schreef op 17 november 2012 @ 19:16:

[...]

Badmeester, vragen stellen doe je zo hoor:

DeeDee, ben je feyenoorder?

Gewoon rechtstreeks vragen mag hier hoor, in 3e persoon komt zo afstandelijk over. Ach, volgens mij durft Badmeester mij niet meer rechtstreeks aan te spreken sinds het begin van een massage en dat hij toen zei: "ik moet koken, doei."
quote:-Nora- schreef op 17 november 2012 @ 19:15:

[...]

Van iedereen die er een gewoonte van maakt om uitgebreid aan te kondigen dat ze gaat maar vervolgens weer terug komt kun je ook nog een ander zeggen ;)Dat is op dit forum errug 2012 hoor...
quote:man33 schreef op 17 november 2012 @ 19:16:

Nee hoor. Feyenoord is de enige echte voetbalclub van Rotterdam. Niet lullen maar poetsen.Geen woorden maar daden. De club van het volk.Niets is mooier dan dat ene woord
quote:wdr schreef op 17 november 2012 @ 19:13:

[...]

ja gebrek aan bloedtoevoer
Point taken Nora!

Deedee woon je in 010?
quote:DeeDee86 schreef op 17 november 2012 @ 19:17:

[...]

Ach, volgens mij durft Badmeester mij niet meer rechtstreeks aan te spreken sinds het begin van een massage en dat hij toen zei: "ik moet koken, doei."Heeft ie het al goedgemaakt?
Hoe groot zou het risico op 30 pagina's bijlezen zijn als ik even ga douchen?
Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)
quote:datdus schreef op 17 november 2012 @ 19:17:

[...]

Heeft ie het al goedgemaakt?nee! maar ik zie dat hij me nu wel weer rechtstreeks durft aan te spreken. Maar ik voel me nog steeds een beetje beledigd hoor, niet doorvertellen.
Fuck 0-3 na 30 minuten. Digitale tranen op ut mannen topic
quote:_nora_ schreef op 17 november 2012 @ 19:18:

Hoe groot zou het risico op 30 pagina's bijlezen zijn als ik even ga douchen?Ik zou het risico niet nemen Nora. Wij ruiken toch niks dus voor ons hoef je niet te gaan douchen.
quote:badmeester schreef op 17 november 2012 @ 19:17:

Point taken Nora!

Deedee woon je in 010?niet meer! sinds 1,5 jaar in 071
quote:-Nora- schreef op 17 november 2012 @ 19:15:

[...]

Van iedereen die er een gewoonte van maakt om uitgebreid aan te kondigen dat ze gaat maar vervolgens weer terug komt kun je ook nog een ander zeggen ;)valt nog altijd minder over te zeggen dan over vrouwen die zich koste wat kost tussen de jongens willen begeven voor aandacht
quote:datdus schreef op 17 november 2012 @ 19:19:

[...]

Ik zou het risico niet nemen Nora. Wij ruiken toch niks dus voor ons hoef je niet te gaan douchen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven