Het Viva-mannen kletstopic deel 2
zaterdag 17 november 2012 om 23:32
In dit topic kunnen de mannen leden* van dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen forummers nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen forummers worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.
*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.
zondag 18 november 2012 om 11:04
quote:datdus schreef op 18 november 2012 @ 11:04:
Is wel een leukerd maar die heeft een kind mee. Lijkt me geen geschikt moment. Maar als jullie daar anders over denken dan vraag ik het gewoon hoor.
Ga nu echt beginnen. Met sporten, niet met neuken. is er geen oppas aanwezig?
Is wel een leukerd maar die heeft een kind mee. Lijkt me geen geschikt moment. Maar als jullie daar anders over denken dan vraag ik het gewoon hoor.
Ga nu echt beginnen. Met sporten, niet met neuken. is er geen oppas aanwezig?
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
zondag 18 november 2012 om 11:05
quote:datdus schreef op 18 november 2012 @ 11:04:
Ga nu echt beginnen. Met sporten, niet met neuken.Kind mee in de sportschool? Zo'n type zou voor mij bij voorbaat al afvallen. Maar goed, that's me.
Ga nu echt beginnen. Met sporten, niet met neuken.Kind mee in de sportschool? Zo'n type zou voor mij bij voorbaat al afvallen. Maar goed, that's me.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 18 november 2012 om 11:05
zondag 18 november 2012 om 11:06
quote:ThunderassMan schreef op 18 november 2012 @ 11:02:
[...]
Hmmmm, raar. Je hebt wel voldoende posts op je naam staan.
Ja joh, ik kom hier (met tussenposes) sinds 2003 ofzo.
Maar ja, het forum is ooit een keer vernieuwd en toen moest je het ineens aanvragen.
Ik heb hier héél wat 'plaatjes' geplakt toen het erotische fototopic nog bestond
[...]
Hmmmm, raar. Je hebt wel voldoende posts op je naam staan.
Ja joh, ik kom hier (met tussenposes) sinds 2003 ofzo.
Maar ja, het forum is ooit een keer vernieuwd en toen moest je het ineens aanvragen.
Ik heb hier héél wat 'plaatjes' geplakt toen het erotische fototopic nog bestond
zondag 18 november 2012 om 11:07
zondag 18 november 2012 om 11:07
zondag 18 november 2012 om 11:09
quote:LadyZiva schreef op 18 november 2012 @ 11:07:
Miss I hoeveel aandacht hadden je meiden gisteren?
En ik zit hier op mijn handen en dan reageer jij
Je hebt gelijk.
Hoeveel aandacht hadden mijn meiden gisteren? Ik begrijp je even niet?
Miss I hoeveel aandacht hadden je meiden gisteren?
En ik zit hier op mijn handen en dan reageer jij
Je hebt gelijk.
Hoeveel aandacht hadden mijn meiden gisteren? Ik begrijp je even niet?
zondag 18 november 2012 om 11:11