Entertainment alle pijlers

SBS Sinterklaasfeest

18-11-2012 18:30 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu weet ik niet of dit hier op z'n plaats staat en of het uberhaupt mag [zo niet dan merk ik dat vanzelf wel]

Maar waar het om gaat; Klikkerdeklik

Hartstikke leuk voor gezinnen met kleine kinderen, en vooral voor de gezinnen die niet zo veel te besteden hebben is dit een leuke kans om er gezellig op uit te gaan!
Kom op dames, het is gratis, maar je moet er wel snel bij zijn hoor!
Dit is voor iedereen leuk, niet alleen voor kleine kinderen!
quote:Flashy schreef op 18 november 2012 @ 18:50:

Dit is voor iedereen leuk, niet alleen voor kleine kinderen!Nou zeg, een beetje vriendelijker mag ook wel.

Ik ga er in ieder geval van uit dat er meer gezinnen met kinderen gaan kijken dan dat er jeugdige stelletjes zonder kinderen naartoe gaan.
Volgens mij bedoeld Flashy het helemaal niet onaardig.
Leuk! Moet je ze winnen?
quote:missy_Acy schreef op 18 november 2012 @ 19:15:

Leuk! Moet je ze winnen?Nope je krijgt ze gewoon als je er snel bij bent.
Ik heb ze doorgegeven, mag dat ook? Ik hoef ze zelf niet. Maar ken wel mensen die ze vast willen
quote:bubbelwijn schreef op 18 november 2012 @ 19:08:

Volgens mij bedoeld Flashy het helemaal niet onaardig.Dat kan natuurlijk ook en ligt het aan mijn eigen interpretatie.
quote:bubbelwijn schreef op 18 november 2012 @ 19:08:

Volgens mij bedoeld Flashy het helemaal niet onaardig.Nee, ik bedoelde meer van dat je geen klein kind hoeft te zijn om het leuk te vinden
quote:missy_Acy schreef op 18 november 2012 @ 19:18:

Ik heb ze doorgegeven, mag dat ook? Ik hoef ze zelf niet. Maar ken wel mensen die ze vast willenIk denk het wel. Ik heb ze net als jij ook besteld om er anderen mee blij te kunnen maken, als ze deze kaarten graag zouden willen.
quote:Flashy schreef op 18 november 2012 @ 19:20:

[...]

Nee, ik bedoelde meer van dat je geen klein kind hoeft te zijn om het leuk te vinden

Ahzo, nee natuurlijk hoef je niet persé een kind te zijn voor deze happening

Maar ik gun het gezinnen mét kinderen die wat minder te besteden hebben dan toch eerder om hiervan te profiteren.
Het is voor mij te ver weg. Maar voor anderen vast erg leuk!
quote:brandy38 schreef op 18 november 2012 @ 19:23:

[...]

Ahzo, nee natuurlijk hoef je niet persé een kind te zijn voor deze happening

Maar ik gun het gezinnen mét kinderen die wat minder te besteden hebben dan toch eerder om hiervan te profiteren.Ja snap ik!
Is er iemand vorig jaar geweest? Zijn er ook attracties open of ga je puur voor de artiesten? M.a.w. is het de moeite waard om er een eind voor te gaan rijden?
De meeste attracties zijn gewoon open aan de foto's te zien de site.
ik ben er vorig jaar met kerst geweest. Was echt heel leuk, attracties waren open, artiesten, je kon schaatsen, kerstman liep rond en het was echt heel gezellig. De kinderen vonden het in ieder geval geweldig! Zeker een aanrader
nee, wacht, was ook met sinterklaas. Er waren ook pieten aan het schaatsen.. En die kerstman was dus sinterklaas...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven