VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Een zeer goede goede morgen op deze zeer zonnige morgen.

Het is wee-kenddddddddddddddddddd!
Ja, drie van dezelfde soort, welke dan ook, is vast bijzonder high maintenance . Ben daarom blij dat we van alle variaties in elk geval 1 hebben, is vast veeeeeeeeeeeeeel makkelijker .

Goedemorgen! Zon schijnt, ik kan niet lopen van de pijn in mijn bil ('t is maar waar je pijn kan hebben) maar ik ga toch een poging wagen en kinderen aankleden en naar buiten.
Schorrie heeft een vriendinnetje te spelen. En jemig, wat slooft hij uit. Niet normaal. Hij is 3 keer zo druk als normaal. Hij is 3 en slooft al uit, hoe is dat dan wel niet als hij 13 is!

Vriendinnetje is een schat, ouders ook, maar ze heeft altijd slonzige kleren aan. Het past niet bij elkaar (de broek lijkt bijvoorbeeld wel een pyjamabroek, en het is ook niet brandschoon. Ben ik heel erg als ik me dan schaam als ik door de supermarkt loop met het stel? Dan denk ik dat mensen denken dat het mijn kind is.....

Nog een half uurtje, dan ga ik lekker winkelen. Ik heb er zin in!

Fijn trouwens he, dat we alweer vrij hebben. Zo zou elke week moeten zijn
Ik heb low maintenance kinderen. Zeker met mooi weer, dan struinen ze alleen nog maar buiten. GP heeft ons oude digitale fotocameraatje gekregen en fotografeert alles en iedereen. Van leeg colablik in de bosjes tot oude buurvrouw in haar achtertuin.

Pebbeltjes vind ik er ook altijd leuk uitzien, maar ik vind het ook goed zoeken. Koop overal wel wat, liever niet te duur. Slaag niet vaak bij H&M, soms wat shirts of een overhemdje, heel soms nog bij Hema, haal wat bij WE en online bij Bon'AParte. Mix het dan met af en toe een MEXX shirt ofzo en in het geheel; pakt dat wel goed uit. Grootste crime: broeken.

KP heeft schoenmaat 28 en kledingmaat 110-116. Is niet groot. GP zit in overgang naar maat 134 en met schoenmaat 34 is hij wel groot. Vent is 1.89 ik slechts 1.66.

Is erg Morrie, je schamen voor andermans kind, maar ik heb dat net zo...

Lien, leuk dat je terug bent!

Oh en ik ben niet aan het werk Morrie. Jammer, wilde Harrrie en Schorrie wel zien. Veel plezier met winkelen!
Lien, het gaat vooral om de twee oudsten. Mootje begint aan het eind van de vakantie met ritalin. Misschien dat dat scheelt...
Pebbles, jammer dat je niet werkte want dan had je slonzig vriendinnetje gezien . Broek bleek echt een pyjamabroek te zijn, en ze had er geeneens een onderbroek onder aan! Blijkbaar was ze zo uit bed gekomen en had nog geen andere broek aan gekregen. Harrie was de hele dag met die twee en zei dat hij op het punt had gestaan om kleren voor haar te kopen om aan te trekken, hij vond het zielig.

Ik heb een heeeeeeele leuke dag gehad en een heeeeeeeele leuke jurk gekocht. Hij staat

hier

en dan een beetje in het midden, een vrouw die op een bank ligt. Ik heb er rode lakschoenen met een klein hakje bij. En als het koud is als de bruiloft is, kan ik altijd nog het/een rode bolero'tje kopen. Vriendinnen ook goed geslaagd, ik heb me echt prima vermaakt.

Lamp is mooi trouwens Pebbles. Hij hangt jammer genoeg nog niet, Harrie moet optreden en is alweer de deur uit. Hopelijk morgenochtend.....

Ik koop de kleren voor Schorrie ook overal en nergens, maar dat vind ik ook leuk, dat wisselt af. Heb H&M, Eager Beaver, zelfs laatst een blouseje bij de Zeeman, Mexx, Doerak. Ook wel We, maar ik ben daar niet zo enthousiast over als jij Pebbles. Heb al twee keer iets terug moeten brengen omdat er een knoop afviel.

Voor jongens vind ik qua lange broeken eigenlijk alleen spijkerbroeken echt leuk staan, dus daar is weinig afwisseling in.
Nou, het was gezellig met jullie vanavond, ik ga naar bed. Welterusten
Ola, op de valreep nog. Etentje gehad en was erg gezellig. Vrienden zijn net de deur uit en hebben zich tonnetje rond gegeten. Ik ook, dus moet nog even wakker blijven want ik kan nooit slapen met vol gevoel.

Leuke jurk Morrie. Sowieso leuk merk met leuke dingen. Foto als je bruiloft heb gehad? Ik ben erg benieuwd hoe je eruit ziet dan met mooie zwangere buik. Zielig trouwens van vriendinnetje van Schorrie zonder onderbroekje.

Kleding voor Mormel koop ik bij H&M, Gap, Bijenkorf (TH, Benetton, RL) en mijn favoriete merk is Pointer. Verder koop ik eigenlijk nog wel eens wat ondergoed bij Hema, maar meer merken/winkels struin ik niet af. Ik ben een merktrouw mens. Dat heb ik met Loeder ook en eigenlijk voor Vrolijkerd en moi idem dito.

Meave, 3 van zelfde geslacht is inderdaad ook High maintenance! Respect! Maar moet eerlijk zeggen dat Loeder wel meer verbaal HM is dan Mormel. Die heeft het wat meer op motorisch vlak met zijn acrobatische stunten. Maar moet wel denken aan mijn vader die altijd (nep) zit te steunen en te kreunen vanwege zijn 3 dochters :-)

Ik zit vast in mezelf te kletsen, dus ik zal ook maar nokken. Tot morgen allemaal, truste meisjes.
Halllo daar! Kom even snel gedag zeggen want aardig gaar inmiddels. Vanmorgen om 8.30u in Bougé-Chambalud in de auto gestapt en vanmiddag om 16.30u over de grens bij Maastricht gereden. Leuke vakantie gehad met lekker weer, twee halve dagen regen: maandagmiddag en woensdagochtend. Wat tochtjes gemaakt en donderdag en vrijdag bij het zwembad gelegen. Zal binnenkort een paar foto'tjes plaatsen in ak, als jullie dat leuk vinden. Vrolijk, vent smste en vertelde mij dat pas ik geloof anderhalve dag later, ik wist van niets, eerlijk gezegd! Ik had een keer gezegd dat het gek was dat ik na het avondeten maar voor 2 personen koffie 'hoefde' te zetten. Maar het was wel vreemd om jullie gezelligheid er niet bij te hebben. S&W hebben Loeder (en Mormel) ook zeker gemist. En wat betreft 12" fietsjes, wij hebben er nog twee staan (wel WtP, helaas), je mag er zo eentje hebben als je wilt.

Verder Elyane en Meave nog gefeliciteerd. Elyane, 30 jaar, mens, ik wou dat ik het werd! We schelen potdorie een halve generatie, realiseer ik me net, gek hoor. En zag ik het nou goed dat Morrie een aanzoek heeft gehad? Ik ben heel snel door alle postings gegaan, duurde nog een ruim half uur, jullie hebben vooral de laatste dagen weer aardig zitten lullen.

En wat betreft lengte kinderen gerelateerd aan lengte ouders: ik ben 1.68m en vent 1.94m maar kids zijn vrij average. Geen idee hoe lang ze nu zijn, S is nu een cm of 2 langer dan W en W is nu rond de 20 kilo en S een kilootje of anderhalf lichter. Loeder is iets langer dan S, ik denk ook een cm of 2.

Dit was idd onze 'echte' vakantie. Prognose oplevering huis is eerste helft juli en daarna wordt het keuken plaatsen, vloer leggen en schilderen, en daarna verhuizen. Alleen nog steeds geen koper gevonden.

Jongens, ik ga naar bed, even nog een was in de machine gooien en pitten! Trusten!
Oh, en Wiske is ook veel meer high maintenance dan Suske! Suske is een goedzak en Wiske een enorme sneb. Grote waffel en gewoon haar eigen zin doen, echt een nest. Maar wel lief.
Leuke jurk Morrie!

Bij WE ben ik een aantal keer goed geslaagd vor broeken. En ik vind de basic T-shirts goed. Dus gewoon effen witte shirtjes. Er hangt nu veel wat ik echt niet mooi vind. Ik ben ook wel redelijk merkentrouw, maar vind de echte merken voor de Pebbeltjes te duur gezien de snelheid waarmee ze vooral hun broeken verslijten. Daarbij heb ik er ook gewoon het geld niet voor.

Drop, welkom terug!

Oh, en Morrie. Ik voreg Pebblo naar Harrie en Schorrie, maar hij had alleen Harrie gezien (het leek hem een aardige vent om een biertje mee te drinken in de kroeg ). Schorrie zat in de auto, en Pebblo had inderdaad 2 kinderen in de auto gezien. Harrie schaamde zich misschien ook te veel...

Lamp in elkaar zitten is een klus hoor, al die hangers moet je er zelf nog aanhangen.

Ik heb enorme terugval van verdriet om mama en jank me de ogen uit mijn kop. Word overvallen door gevoel dat dit nooit meer over gaat en voel paniek opkomen als ik bedenk dat ik alleen ben. Pebblo moet maar even in mijn buurt blijven, want ik trek het niet, ook niet als hij even een avondje weggaat ofzo..
He Peb, wat een verdriet, maar misschien ook wel goed dat je het zo ontzettend voelt, het is ook een heel gemis.

Ik zit te balen dat ik morgen weer moet werken, echt totaal Geen Zin. Gelukkig nog maar 3 weken, anders zou ik me nu er niet eens toe kunnen zetten. Klaagverhaal, maar misschien betekent het juist ook wel dat vakantie heerlijk was, dat dan weer wel.

Ik ga computer uitzetten en dodenherdenking volgen.
Ik heb door irritante kinderen, heel de dodenherdenking gemist.

Pebbles, wat naar dat je het verdriet weer zo erg voelt.

Dus zowel Lien, als Dropje, een fijne vakantie gehad. Lekker meiden!

Athena, trouwens nog onwijs bedankt voor je kaart. Leuk joh!

Hier ondanks slecht einde van de dag, een erg leuke dag gehad met de kinderen.

's Ochtends eerst bij voetbal van Zorro gekeken

Samen met Zootje geskeelerd, lekker gevoetbald met Zen, en lekker op een kleedje gezeten met Zeefje.

Allemaal dus even 1 op 1 aandacht. Zij genoten en ik dus

dubbel.

Tussendoor ook nog samen met Zorro de traphekjes gemonteerd, dus huis is ook weer helemaal kindproof.

Zeefje begint nu ook een beetje te stappen achter de loopwagen, grappig om te zien.
Hé Drop, vakantieganger! Welkom terug. Dus jullie hebben het leuk gehad? Ik begreep dat de mei-vakantie steeds populairder wordt om weg te gaan. Bij ons is de halve straat weg.

En juli de sleutel. Spannend! En wat gaat dat al opschieten.

Balen dat het huis nog niet verkocht is. Nog gegadigden in de vorm van kijkers?

Morrie, ik krijg link van jurk niet geopend.

Nu ben ik nóg nieuwsgieriger!

Hier favoriete merken; Benetton, Pointer & de WE.

Koop eigenlijk nooit iets bij H&M. KW heeft deze week voor het eerst twee kapotte broeken (gat knieen). Aan de spijkerbroeken dus!

Wat zielig van dat meisje, Morrie. Geen onderbroek.

Dat je dat ook helemaal geen last hebt van gene dat je je kind zo aan een ander meegeeft. Is het een vriendinnetje van de creche?

En helemaal eens over kinderen die niet leuk gekleed zijn of een beetje smoezelig stom vinden. Kleren maken de man...

Even posten...
En Pebbles..

Wat klote dat je zo overvallen wordt door verdriet,

Het moet er echt uit hé? Het is ook niets. Je moeder...
van de buuf voor Pebbles!
Hoe oud zijn jullie kinderen eigenlijk? Ik heb kleintjes terwijl Pamman 1.86 en ik 1.70 ben. Niet eens heel klein. Mini is ruim een meter, tegen de 15 kilo aan en schoenmaat 25 (bijna 5) en Mannie is 12,5 kilo, 86 cm. en schoenmaat 22 (net 2,5). Buurjongetje van precies een jaar jonger is 2 kilo zwaarder, 2 schoenmaten en wat centimeters groter. Geen gezicht die 2 naast elkaar.
Ik heb daar weer geen last van, dat ik me schaam voor andere kindjes, of dat ik ze stom vind, omdat ze geen leuke kleren aan hebben. Hooguit, snap ik de ouders niet dat ze zulke stomme kleren kopen.

Mijn kinderen zien er echter ook niet altijd onkreukbaar, of hagelwit schoon uit.

Al doe ik mijn best de kinderen leuk te kleden, ik heb kinderen die het soms enig vinden om in pyjama of verkleedkleren te lopen.

En halverwege de dag, zien ze er vast ook wel eens smoezelig uit. Kan er niet zo mee zitten, eigenlijk.

Maar snap het wel, dat je het onverzorgd vindt hoor, ik zou mijn kind in ieder geval niet zonder onderbroek de deur uit laten gaan. Vinnik raar.

Hier zijn favo merken TH en RL, qua shirts, truien en bloesjes/overhemden Heb je tenminste niet dat alle kinderen uit de klas er ook mee lopen.

Voor broeken slaag ik altijd bij H&M en de HEMA en toen ze wat kleiner waren bij de Wibra.

Sokken koop ik vaak bij Action, ondergoed bij HEMA.

Merken koop ik trouwens altijd online, scheelt een smak geld.

Of soms ook tweedehands via Ebay ofzo. Maar dat is eigenlijk heel zelden.
Verder een onwijs leuk weekend gehad!

Gisteravond hebben mijn broertje en zijn vriendin opgepast op de jongens en konden wij naar de sauna. Ze hadden vrienden van ze gevraagd om langs te komen en dus zouden ze zich wel vermaken. Wij om 18.15 uur weg en in de auto kwamen we erachter dat we helemala geen zin in de sauna hadden. Waren veel te moe en gaar. Besloten om een hapje te gaan eten in de stad bij ons aan het water in de zon. Kwamen we er aan staat de zon daar niet! GW stelde voor naar Scheveningen te gaan maarf ik had geen jas bij me (Heb je niet nodig in de sauna ) Dus wij door naar Rotterdam op zoek naar een restaurant(je) waar we buiten konden nagenieten van het mooie weer. In de auto besloten naar onze favoriete pizaman te gaan (Vrolijk, Angelo Betti) en daar een heerlijk pizza gegeten,. Maar omdat je voor een avondvullend programma niet naar Angelo Betti moet gaan stonden we na drie kwartier alweer buiten! En nu? Vrienden van broertje zouden pas om 21.00 uur komen en het was pas 19.45 uur. Naar de film? Wel koud zonder jas. GW zei dat we toch badjassen bij ons hadden maar er draaiden niet echt leuke films en welke leuk was draaiden pas om 21.45 uur. Nog bij de Doelen naar binnen gegaan wat daar speelde. Het bulgarisch symphonie orkest. Toch maar niet. UIteindelijk ex collega gebeld (?!?) langs gegaan. Was echt onwijs gezellig en leuk.

Dat soort spontane acties vond ik kinderloos zo leuk! En nu nog eigenlijk.

Vandaag naar Linneaushof geweest voor twee uurtjes en was leuk en vanmiddag heerlijk in tuin genoten van mijn bloedjes van kindjes. Wat een heerlijk spul!

Nu in mijn nieuwe boek beginnen (Hartzeer, Chelsea Cain).
Zootje heeft schoenmaat 27, en weegt 17 kilo (3 maanden 5)

Zen is volgens mij 95 cm en 15 kilo, heeft schoenmaat 25.
quote:Pammie schreef op 04 mei 2008 @ 21:11:

Hoe oud zijn jullie kinderen eigenlijk? Ik heb kleintjes terwijl Pamman 1.86 en ik 1.70 ben. Niet eens heel klein. Mini is ruim een meter, tegen de 15 kilo aan en schoenmaat 25 (bijna 5) en Mannie is 12,5 kilo, 86 cm. en schoenmaat 22 (net 2,5). Buurjongetje van precies een jaar jonger is 2 kilo zwaarder, 2 schoenmaten en wat centimeters groter. Geen gezicht die 2 naast elkaar.

MIjn mannen zijn bijna 4 (KW) en net 1 (Bries) en ben ik een heel slechte moeder als ik niet weet hoe lang en zwaar mijn kinderen zijn?

Ik weet wel hun schoenmaat.

Dat is maat 27/28 en maat 21/22

Oh, en volgens mij is KW iets van 16 kilo (op de wintersport moesten we hem wegen voor zijn ski's) en Bries weet ik echt niet.

Bries heeft maat 80/86 en KW 104/110.

.
Weekend, klinkt heerlijk Wind!

Zit er trouwens ook over te denken om een abonnement voor Linnaeushof te kopen. Zit toch vlak in de buurt en leuk voor de zomer.
Ik vergeet Zeefje, maar dat komt omdat die nog zo klein is, dat ze nog geen interessante maten heeft om te vergelijken voor Pammie.

Maar die is dus 70 cm denk ik en een kilo of 9/10.

Schoenmaat 18, of als ze klein vallen, maat 19
Weekend was ook echt heerlijk. Jammer dat ik morgen weer moet werken, maar komende week maar korte week want vrijdag vrij en gaan we met ouders en broertje/vriendin naar het Land van Bartje tot dinsdag. Heb er zin in!!

En KW speelt nu echt buiten. Zo leuk dat er dan kinderen aan de deur/tuinhek komen om hem op te halen. Ik geniet echt...

Vanmiddag waterpistolengevecht in de speeltuin. Lachen!

Maar snel gezegd dat ze alleen op kindjes mochten schieten
Lekker is dat he Wind! Kindjes in de tuin. Zootje mag al steeds verder, dat wordt echt een grote dame. Die heeft ook veel oudere vriendinnetjes, dus die wil ook ineens zo veel. Moet ik wel aan wennen.

Maar die zie ik dus de hele dag niet, ze komt alleen af en toe even zeggen waar ze is (braaf!!)

Zen mag sinds een tijdje een rondje door de steeg. Hij speelt heel graag met het buurjongetje (even oud) en samen crossen ze dan op hun traktors het blok rond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven