Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo




Errug laat vandaag... Had vrijdag een date en hadden vandaag weer afgesproken
Alle reacties Link kopieren
ff tussendoor, waarom staat er een half naakte kerel in het publiek?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 18 november 2012 @ 21:47:

[...]



Trust me....ik heb niet, ik herhaal niet zo'n buik!



Fief was weer leuk!





Nou, ik zou al blij zijn met jouw buik!



Mag jij die van Vita, goed?
Alle reacties Link kopieren
quote:Fruity-Pebbles schreef op 18 november 2012 @ 21:48:





Errug laat vandaag... Had vrijdag een date en hadden vandaag weer afgesproken Klinkt leuk Fruit
Alle reacties Link kopieren
Niet erg vrouwelijk wat Kalila doet....
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 18 november 2012 @ 21:49:

ff tussendoor, waarom staat er een half naakte kerel in het publiek?Wat?!? Waar?
Alle reacties Link kopieren
Supergoed.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 18 november 2012 @ 21:49:

ff tussendoor, waarom staat er een half naakte kerel in het publiek?Dat is voor ons plezier
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 18 november 2012 @ 21:50:

[...]



Wat?!? Waar?Hij staat steeds mee te juichen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
Mooi pianootje...(aka mijn beltoon)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Was het zeker Liezze



Heb ik wat spannends gemist hier?
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 18 november 2012 @ 21:50:

[...]





Dat is voor ons plezier







Bedoel je niet Arno, Tick? (een van de dansers)
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 18 november 2012 @ 21:50:

[...]





Dat is voor ons plezier Als ik er boven op spring breekt ie hoor Zon.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 18 november 2012 @ 21:51:

[...]



Hij staat steeds mee te juichen.Is het niet gewoon een van de dansers?
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 18 november 2012 @ 21:51:

[...]









Bedoel je niet Arno, Tick? (een van de dansers)Ik denk het
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
quote:dubiootje schreef op 18 november 2012 @ 21:50:

Supergoed.Wie?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat Doendoen gewoon niet diversvers is...
Alle reacties Link kopieren
Kalila.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 18 november 2012 @ 21:52:

[...]



Ik denk het



Als hij nu op het podium staat dan is het Arno.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 18 november 2012 @ 21:53:

Jammer dat Doendoen gewoon niet diversvers is...
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 18 november 2012 @ 21:53:

Jammer dat Doendoen gewoon niet diversvers is...Nee, inderdaad. Ish vindt van wel, maar ik zie het niet.
Alle reacties Link kopieren
Veel emotie in de solo van Denden. Ben wel benieuwd naar het verhaal.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:dubiootje schreef op 18 november 2012 @ 21:54:

Veel emotie in de solo van Denden. Ben wel benieuwd naar het verhaal.

Ik helemáááááááál niet



Weg weg mag weg van mij

Maar Arno ook

En Delano ook!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 18 november 2012 @ 21:54:

[...]



Nee, inderdaad. Ish vindt van wel, maar ik zie het niet.Ish is zelf hiphopper, dus die kijkt ook vooral daarnaar, heb ik al vaker gemerkt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 18 november 2012 @ 21:55:

[...]



Ik helemáááááááál niet



Weg weg mag weg van mij

Maar Arno ook

En Delano ook!Deze week is er maar 1 die weg gaat, dat weet je toch hoop ik?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven