Waar te koop Indian Rose??
zaterdag 3 mei 2008 om 12:56
quote:Lalein schreef op 03 mei 2008 @ 12:30:
ik kan er niks aan doen....maar het is toch niet zoooo moeilijk???
[afbeelding]
Dat had ik ook al lang uitgevonden!! Maar ik krijg alleen amerikaanse sites. Of de broeken die via Ebay te koop worden aangeboden.
Ik heb het echt over winkels! En aangezien ik weinig tot niet in Amsterdam, Rotterdam of Utrecht kom....
In het noorden van het land heb je weinig tot geen winkels die dit merk verkopen..
ik kan er niks aan doen....maar het is toch niet zoooo moeilijk???
[afbeelding]
Dat had ik ook al lang uitgevonden!! Maar ik krijg alleen amerikaanse sites. Of de broeken die via Ebay te koop worden aangeboden.
Ik heb het echt over winkels! En aangezien ik weinig tot niet in Amsterdam, Rotterdam of Utrecht kom....
In het noorden van het land heb je weinig tot geen winkels die dit merk verkopen..
zaterdag 3 mei 2008 om 14:05
Hello!
Ook ik heb mijn zoektocht naar de perfecte jeans (lees: Indian Rose) al opgegeven. Ik heb begrepen dat het merk failliet is (wat ik me eigenlijk haast niet kan voorstellen, heel Groningen loopt in deze jeans!!!)
Volgens mij wordt het dus erg lastig om nog deze jeans te bemachtigen!
Groetjes,
Femina
Ook ik heb mijn zoektocht naar de perfecte jeans (lees: Indian Rose) al opgegeven. Ik heb begrepen dat het merk failliet is (wat ik me eigenlijk haast niet kan voorstellen, heel Groningen loopt in deze jeans!!!)
Groetjes,
Femina
zaterdag 3 mei 2008 om 17:29
Anderhalfjaar geleden ging al het verhaal rond dat ze failliet waren. In de tussentijd verschijnen er nog steeds nieuwe modellen in de winkels, dus ik neem aan dat ze zijn overgenomen of iets dergelijks.
En ik weet, ondanks dat ik in de randstad woon, zeker dat ze in Groningen te koop zijn. Bijvoorbeeld bij Wo_men at work of bij de (Chill Out van) de Bijenkorf. En bij kleine boetiekjes, maar dat zal je echt iet op internet vinden, daar moet je zelf de stad voor in.
En ik weet, ondanks dat ik in de randstad woon, zeker dat ze in Groningen te koop zijn. Bijvoorbeeld bij Wo_men at work of bij de (Chill Out van) de Bijenkorf. En bij kleine boetiekjes, maar dat zal je echt iet op internet vinden, daar moet je zelf de stad voor in.
zaterdag 3 mei 2008 om 17:31
quote:Femina schreef op 03 mei 2008 @ 14:05:
Hello!
Groetjes,
FeminaNou, dat lijkt me stug want ik heb gister nog een Indian Rose broek aangeschaft, en de schappen lagen er vol mee. En ik woon niet eens in Rotterdam, Amsterdam en Utrecht, maar in West-Twente.
Hello!
Groetjes,
FeminaNou, dat lijkt me stug want ik heb gister nog een Indian Rose broek aangeschaft, en de schappen lagen er vol mee. En ik woon niet eens in Rotterdam, Amsterdam en Utrecht, maar in West-Twente.
zondag 4 mei 2008 om 03:53
quote:Motormeiske schreef op 03 mei 2008 @ 17:24:
hallo misschicken,
ja ik heb de rest van de berichtjes ook gelezen. Ik ben al een tijd op zoek. Maar goed als ik het bericht van Femina lees dan wordt het ook heel moeilijk om nog een broek te bemachtigen.Ik heb al eerder geschreven waar je I.R in Groningen kunt kopen.... Het lijkt bijna wel of je het liever niet wilt ... Ik kan je verzekeren, afgelopen week heb ik ze daar nog zien liggen. Echt moeilijk gaat het niet worden.
hallo misschicken,
ja ik heb de rest van de berichtjes ook gelezen. Ik ben al een tijd op zoek. Maar goed als ik het bericht van Femina lees dan wordt het ook heel moeilijk om nog een broek te bemachtigen.Ik heb al eerder geschreven waar je I.R in Groningen kunt kopen.... Het lijkt bijna wel of je het liever niet wilt ... Ik kan je verzekeren, afgelopen week heb ik ze daar nog zien liggen. Echt moeilijk gaat het niet worden.
zondag 4 mei 2008 om 11:05
quote:restlesswithin schreef op 03 mei 2008 @ 18:26:
Ik heb ooit eens een truitje gekocht van Indian Rose in de binnenstad van Den Haag, in een zijstraat van de spuistraat, ik weet alleen niet of ze er nog zitten?
Den Haag ligt wel wat ver van Groningen.
Maar ik denk dat jij Times Square bedoelt, die zijn inmiddels verhuisd.
Ik heb ooit eens een truitje gekocht van Indian Rose in de binnenstad van Den Haag, in een zijstraat van de spuistraat, ik weet alleen niet of ze er nog zitten?
Den Haag ligt wel wat ver van Groningen.
Maar ik denk dat jij Times Square bedoelt, die zijn inmiddels verhuisd.
dinsdag 6 mei 2008 om 10:17
Ik woon in Leeuwarden en daar kun je Indian Rose kopen bij Fiftysix, Traffic en Men at work. In Gorredijk zit een geweldigde winkel 'Rinsma' en die verkopen ook Indian Rose. In heel Gorredijk is verder geen ruk te beleven, maar het is wel de moeite waard om er voor Rinsma naartoe te rijden. Verder heb je in Groningen idd de Bijenkorf, Fiftysix, Kamikazi en Donna Marqant die Indian Rose verkopen. En daarnaast weet ik zelfs in Bolsward (of all places) wel drie winkels die het verkopen. En in Heerenveen en Sneek ook trouwens.
Keuze zat in het hoge noorden dus lijkt me
Keuze zat in het hoge noorden dus lijkt me
vrijdag 15 oktober 2010 om 19:32