Mode & Beauty alle pijlers

Waar te koop Indian Rose??

03-05-2008 11:58 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie o wie weet waar ik in het noorden van het land kleding van het merk Indian Rose kan kopen???

Ik zoek me al suf, maar heb nog niks kunnen vinden...

Of is er een website waar je die kleding kan bestellen??

Ik hoor het wel van jullie!
http://fashionaddicts.fashion.nl/fashio ... bfr=3960x1
ik kan er niks aan doen....maar het is toch niet zoooo moeilijk???

In Groningen in elk geval bij Kamikazi (oude ebbingestraat), Donna Marquant (grote markt) en bij Fifty Six (oosterstraat). En waarschijnlijk nog wel bij meer winkels.....
quote:Lalein schreef op 03 mei 2008 @ 12:30:

[afbeelding]Jer zult maar niet weten wat je moet intikken in het google-venstertje.....ik had het binnen een minuut hoor.
quote:Lalein schreef op 03 mei 2008 @ 12:30:

[afbeelding]

Dat had ik ook al lang uitgevonden!! Maar ik krijg alleen amerikaanse sites. Of de broeken die via Ebay te koop worden aangeboden.

Ik heb het echt over winkels! En aangezien ik weinig tot niet in Amsterdam, Rotterdam of Utrecht kom....

In het noorden van het land heb je weinig tot geen winkels die dit merk verkopen..
heb je de rest van de berichtjes ook gelezen?
je kan in google toch aangeven dat je alleen in nederlandse sites zoekt???
Hello!

Ook ik heb mijn zoektocht naar de perfecte jeans (lees: Indian Rose) al opgegeven. Ik heb begrepen dat het merk failliet is (wat ik me eigenlijk haast niet kan voorstellen, heel Groningen loopt in deze jeans!!!)

Volgens mij wordt het dus erg lastig om nog deze jeans te bemachtigen!

Groetjes,

Femina
hallo misschicken,

ja ik heb de rest van de berichtjes ook gelezen. Ik ben al een tijd op zoek. Maar goed als ik het bericht van Femina lees dan wordt het ook heel moeilijk om nog een broek te bemachtigen.
Men at work verkoopt Indian Rose. De Bijenkorf volgens mij ook.
Anderhalfjaar geleden ging al het verhaal rond dat ze failliet waren. In de tussentijd verschijnen er nog steeds nieuwe modellen in de winkels, dus ik neem aan dat ze zijn overgenomen of iets dergelijks.

En ik weet, ondanks dat ik in de randstad woon, zeker dat ze in Groningen te koop zijn. Bijvoorbeeld bij Wo_men at work of bij de (Chill Out van) de Bijenkorf. En bij kleine boetiekjes, maar dat zal je echt iet op internet vinden, daar moet je zelf de stad voor in.
quote:Femina schreef op 03 mei 2008 @ 14:05:

Hello!

Ook ik heb mijn zoektocht naar de perfecte jeans (lees: Indian Rose) al opgegeven. Ik heb begrepen dat het merk failliet is (wat ik me eigenlijk haast niet kan voorstellen, heel Groningen loopt in deze jeans!!!)

Volgens mij wordt het dus erg lastig om nog deze jeans te bemachtigen!

Groetjes,

FeminaNou, dat lijkt me stug want ik heb gister nog een Indian Rose broek aangeschaft, en de schappen lagen er vol mee. En ik woon niet eens in Rotterdam, Amsterdam en Utrecht, maar in West-Twente.
Ik heb ooit eens een truitje gekocht van Indian Rose in de binnenstad van Den Haag, in een zijstraat van de spuistraat, ik weet alleen niet of ze er nog zitten?
heel raar, ik typ : " verkoop adressen indian rose" in, en hopla allemaal NL winkels met dat merk.

Ik denk dat lalein dat bedoeld met " google "
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Googlen is minder moeite dan een bericht plaatsen hier op het forum
quote:Motormeiske schreef op 03 mei 2008 @ 17:24:

hallo misschicken,

ja ik heb de rest van de berichtjes ook gelezen. Ik ben al een tijd op zoek. Maar goed als ik het bericht van Femina lees dan wordt het ook heel moeilijk om nog een broek te bemachtigen.Ik heb al eerder geschreven waar je I.R in Groningen kunt kopen.... Het lijkt bijna wel of je het liever niet wilt ... Ik kan je verzekeren, afgelopen week heb ik ze daar nog zien liggen. Echt moeilijk gaat het niet worden.
Hier kun je online Indian Rose jeans kopen. Verder bij de Beijenkorf.
Of bij de Joy (Haren, Roden, Zuidlaren)...
quote:restlesswithin schreef op 03 mei 2008 @ 18:26:

Ik heb ooit eens een truitje gekocht van Indian Rose in de binnenstad van Den Haag, in een zijstraat van de spuistraat, ik weet alleen niet of ze er nog zitten?

Den Haag ligt wel wat ver van Groningen.

Maar ik denk dat jij Times Square bedoelt, die zijn inmiddels verhuisd.
Ik woon in Leeuwarden en daar kun je Indian Rose kopen bij Fiftysix, Traffic en Men at work. In Gorredijk zit een geweldigde winkel 'Rinsma' en die verkopen ook Indian Rose. In heel Gorredijk is verder geen ruk te beleven, maar het is wel de moeite waard om er voor Rinsma naartoe te rijden. Verder heb je in Groningen idd de Bijenkorf, Fiftysix, Kamikazi en Donna Marqant die Indian Rose verkopen. En daarnaast weet ik zelfs in Bolsward (of all places) wel drie winkels die het verkopen. En in Heerenveen en Sneek ook trouwens.

Keuze zat in het hoge noorden dus lijkt me :-)
Kijk ook eens op Marktplaats, als je een beetje je maat weet dan kan je daar heel goedkoop een mooie (nieuw of gebruikte) Indian Rose kopen.
Indian Rose is bijna niet online te koop nee, echt vreemd want 'offline' is hij wel overal te koop. Het stomme is dat bv Men at Work ze dus wel in hun winkel verkoopt, maar niet in hun webshop :-/ Je moet bij JeansOnline zijn, dat is de enige waar ik Indian Rose heb gevonden.....
Ik heb in Appingedam ook wel eens wat van Indian Rose gekocht. Weet alleen niet meer of dat bij Bertus ten Hoor was of bij Next (zitten tegenover elkaar in de Dijkstraat)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven