Galajurk
donderdag 22 november 2012 om 11:45
hallo,
mijn dochter van 13 heeft in december een kerst galafeest.
Daar hoort natuurlijk een jurk bij!
Maar vind ik een jurk die past bij haar leeftijd en mijn portomonnee?
Wat voor soort jurk past haar het beste?
Ze is lang en slank en nog geen borsten,billen,heupen.
Ik vind het zo snel op een verkleedpartijtje lijken maar ze wil wel graag een mooie jurk.
wie weet wat en waar?
o ja huren doen we niet,heb haar al 1 beloofd..(stiekem vind ik het namelijk ook erg leuk)
mijn dochter van 13 heeft in december een kerst galafeest.
Daar hoort natuurlijk een jurk bij!
Maar vind ik een jurk die past bij haar leeftijd en mijn portomonnee?
Wat voor soort jurk past haar het beste?
Ze is lang en slank en nog geen borsten,billen,heupen.
Ik vind het zo snel op een verkleedpartijtje lijken maar ze wil wel graag een mooie jurk.
wie weet wat en waar?
o ja huren doen we niet,heb haar al 1 beloofd..(stiekem vind ik het namelijk ook erg leuk)
donderdag 22 november 2012 om 14:16
http://www.bonprix.nl/cat ... jurken-korte-avondjurken/
Kwaliteit niet heel denderend, maar prijs is heel laag en voor een paar keer dragen prima.
Kwaliteit niet heel denderend, maar prijs is heel laag en voor een paar keer dragen prima.
donderdag 22 november 2012 om 14:17
En qua soort jurk:
Ik zou niet voor halter of strapless gaan - voor halter is wat opvulling wel gewest, met strapless zit je je de hele avond zorgen te maken of alles wel blijft zitten
Op die leeftijd heb ik zelf ooit een mooi zwart jurkje gehaald tot op de knieën, nauw aansluitend, met een laag kant eroverheen.
Wil je het effect van meer borsten creëren, neem dan geen jurk die in een rechte lijn boven de borsten loopt, maar iets met een (lichte) V-vorm. Wil je het effect van heupen creëren, ga dan eerder voor een rok tot op de knieën - een plooirok of een wijd uitlopende rok (daar hebben ze veel van bij de Catwalk).
Ik zou niet voor halter of strapless gaan - voor halter is wat opvulling wel gewest, met strapless zit je je de hele avond zorgen te maken of alles wel blijft zitten
Op die leeftijd heb ik zelf ooit een mooi zwart jurkje gehaald tot op de knieën, nauw aansluitend, met een laag kant eroverheen.
Wil je het effect van meer borsten creëren, neem dan geen jurk die in een rechte lijn boven de borsten loopt, maar iets met een (lichte) V-vorm. Wil je het effect van heupen creëren, ga dan eerder voor een rok tot op de knieën - een plooirok of een wijd uitlopende rok (daar hebben ze veel van bij de Catwalk).
donderdag 22 november 2012 om 14:26
donderdag 22 november 2012 om 14:45
quote:camomille schreef op 22 november 2012 @ 14:16:
Kwaliteit niet heel denderend, maar prijs is heel laag en voor een paar keer dragen prima.Oh, die derde op de bovenste rij is leuk, in zilver of blauw/paars!
Kwaliteit niet heel denderend, maar prijs is heel laag en voor een paar keer dragen prima.Oh, die derde op de bovenste rij is leuk, in zilver of blauw/paars!
Ik ben mijn eigen bananenschil
donderdag 22 november 2012 om 17:09
donderdag 22 november 2012 om 20:31
o ja schoenen hahaha zou je toch bijna vergeten.
Olijfje het jurkje dat jij zo leuk vind vind mijn dochter dus ook heeel erg leuk...ze weet alleen nog niet welke kleur ze het leukste vind.
voordeel van dit jurkje is dat hij er in een maatje 32 is..past waarschijnlijk nog beter.
Dus camomille bedankt voor de link!
hmmm schoenen dus
Olijfje het jurkje dat jij zo leuk vind vind mijn dochter dus ook heeel erg leuk...ze weet alleen nog niet welke kleur ze het leukste vind.
voordeel van dit jurkje is dat hij er in een maatje 32 is..past waarschijnlijk nog beter.
Dus camomille bedankt voor de link!
hmmm schoenen dus
donderdag 22 november 2012 om 23:05
vrijdag 23 november 2012 om 00:57
vrijdag 23 november 2012 om 08:41
maatje 38 is haar te groot Enn ze heeft maatje 32/34.
Hilversum ligt niet echt in de buurt 15centimeter,woon in het noorden.
Ik ben niet bekend verder met BonPrix maar langere levertijd dus?
En doen ze moeilijk over retourzendingen?
Op Zalando had ze ook een leuk jurkje gezien,misschien dat ik die ook wel bestel.
Alleen bestellen alle meiden daar hun jurkje zo'n beetje dus de kans is dat ze hetzelfde jurkje heeft als een ander meisje.
Hilversum ligt niet echt in de buurt 15centimeter,woon in het noorden.
Ik ben niet bekend verder met BonPrix maar langere levertijd dus?
En doen ze moeilijk over retourzendingen?
Op Zalando had ze ook een leuk jurkje gezien,misschien dat ik die ook wel bestel.
Alleen bestellen alle meiden daar hun jurkje zo'n beetje dus de kans is dat ze hetzelfde jurkje heeft als een ander meisje.
vrijdag 23 november 2012 om 08:50
vrijdag 23 november 2012 om 11:12
Leuk zeg al die jurken, ik begin te hopen dat mijn dochter binnenkort ook eens naar een gala moet.
Ik kwam nog de volgende site tegen www.suitsyouwell.nl
ook leuke jurken, weinig geld.
Ik kwam nog de volgende site tegen www.suitsyouwell.nl
ook leuke jurken, weinig geld.
vrijdag 23 november 2012 om 11:20