Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Aaifoon schreef op 22 november 2012 @ 11:06:

Geen mens wat zegt "Aaifoon je bent van harte welkom" Huilie!
Dank je wel Dubiootje!

Hatelijk of hartelijk! wat maakt die ene letter uit geen mens die daar over zal vallen
Pompadoer nu niet meer hoor
Ik heb van mijn man een cadeaubon gekregen van de Fleurop, maar ik heb een schijthekel aan planten en bloemen. Hebben jullie een leuk idee wat ik eens zal kopen voor die bon?
quote:Starshine schreef op 22 november 2012 @ 10:20:

Nou meestal huren we de grote zaal in de RAI op de woensdagavond. Er zijn verrassend veel unieke mensen in Nederland die dat graag gezamelijk uitdragen.

We denken erover om het meer te spreiden, dus de Ahoy voor regio Rotterdam, De Brabanthallen voor Brabant, voor Friesland het Abe Lenstra-stadion etc. Groningen piekeren we nog over wat een geschikte locatie is...Misschien Rottumerplaat.

Groningen is toch gewoon één groot reservaat van unieke persoonlijkheden! Hek eromheen en je bent klaar!

(maar misschien is anders de Martinihal een betere oplossing )
Later is nu
quote:Eleonora schreef op 22 november 2012 @ 10:32:

Vrouwen willen een man met een dikke auto. Allemaal. Ze willen mannen met een vette bankrekening. Dat zit in hun natuur. Niks aan te doen.

Mannen willen een vrouw met dikke tieten en lang haar.

Is gewoon zo, punt uit, klaar.

En iedereen die het niet met me eens is, is gek. Want het ís gewoon zo.

Ja duh, dat is toch al 2000 jaar bekend. moet je daar anno nu een topic over openen?

Waarom denk je dat mn man werkt? Juist, voor mijn extensions en borstvergroting.
Later is nu
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 november 2012 @ 11:38:

Ik heb van mijn man een cadeaubon gekregen van de Fleurop, maar ik heb een schijthekel aan planten en bloemen. Hebben jullie een leuk idee wat ik eens zal kopen voor die bon?Haatzaad!
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 22 november 2012 @ 12:09:

[...]

Ja duh, dat is toch al 2000 jaar bekend. moet je daar anno nu een topic over openen?

En wie ben jij nou weer? De forumpolitie? Trouwens, 2000 jaar geleden was er nog geeneens internet. Dusss.
nee toen praatte men tenminste nog met elkaar

Nu is alles maar via de computer, mensen zien elkaar niet meer. De eenzaamheid is nog nooit zó groot geweest, wist je dat?

Daarom heb ik nou geen internet
Later is nu
2000 jaar geleden praatte men ook niet met elkaar, toen sloeg men elkaar de hersens in met knotsen. Dan vind ik de huidige gewoonte om elkaar af te fakkelen via Twitter toch een stuk geciviliseerder.
Djeez mevr. v/d Voort, 2 DUIZEND jaar geleden, niet 2 miljoen.

2000 jaar geleden praatten de mensen wèl met elkaar, toen is Jezus ook geboren en die heeft even de hele Bijbel voorgelezen hoor. Dusssss.
Pfff, nogal een kunst. De bijbel bestond toen nog maar voor de helft.
quote:Starshine schreef op 22 november 2012 @ 13:42:

Djeez mevr. v/d Voort, 2 DUIZEND jaar geleden, niet 2 miljoen.

2000 jaar geleden praatten de mensen wèl met elkaar, toen is Jezus ook geboren en die heeft even de hele Bijbel voorgelezen hoor. Dusssss.

Nou, ik heb een boek gelezen (De Venividivicicode) en daarin stond dat de bijbel vroeger veel langer was. Want Jezus was getrouwd met een of andere reldel en hij had ook kinderen. Maar dat mocht niet van de Paus dus toen hebben ze een heel stuk eruit gescheurd.

Ik denk dat het best veel werk was, dat boek voorlezen. De bijbel dus hè, dat boek wat ik had gelezen was nog véééél dikker. Moet er niet aan denken om dat voor te lezen, pfff.
Ik lees ook altijd hele dikke boeken, dat staat zo intillectureel. Maar omdat ik eigenlijk disclicties ben gebruik ik gewoon dunne boekjes van De Kraamkliniek of zo die ik dan een tijdje onder de kraan hou en op de verwarming laat drogen. Dan worden ze inene veel dikker.
Ik heb ook hele dikke boeken. Daar zit ik op, want m'n stoel is te laag voor m'n bureau. En aangezien ik achter m'n bureau zit te leren, word ik reuze slim van die boeken

Ik heb ook iets dunnere boeken, daar zitten en videoband in, daarop staat Jezus die een boek voorleest, dus die zijn al heel oud
Later is nu
Video, dan hebben we het wel over de tijd van de holenberen inderdaad.

Ik lees vaak boeken met kartonnen bladzijden, die lijken ook lekker dik. Nijntje bijvoorbeeld, dat zijn maar 10 bladzijden maar het lijkt echt een onwijze dikke pil. En weet je wat het grappigste is? Er staan alleen maar plaatjes in dus je hebt het echt zo uit! Mijn man is zwaar onder de indruk, nou die ga ik dus echt niet wijzer maken.
Video is dat zoiets waar je bandjes indoet en je dan muziek hoort??
Jeetje Aaifoon, ik vind je tot nu toe niet echt een aanwinst.... Hoe oud ben jij?
Was flauwekul Pompadoer!!!!
Jaja, en nu weer terugkrabbelen.
Waar naar toe?
Nah zit jij even lekker in jezelf te kletsen.
Later is nu
De schaamnaam 2012 is bekend: Hendy Keppy.

Onbegrijpeljk dat Mien Billekesjeuken niet heeft gewonnen.
quote:Eleonora schreef op 22 november 2012 @ 10:32:

Vrouwen willen een man met een dikke auto. Allemaal. Ze willen mannen met een vette bankrekening. Dat zit in hun natuur. Niks aan te doen.Klopt, en ze willen ook allemaal een kind. Gaat het niet goedschiks dan gaat het wel kwaadschiks. Dan 'vergeten' ze de pil. Allemaal.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Pompadoer schreef op 22 november 2012 @ 15:12:

De schaamnaam 2012 is bekend: Hendy Keppy.

Onbegrijpeljk dat Mien Billekesjeuken niet heeft gewonnen.

Snap ik ook niet.

En Diep Triootje.. wat is dat nou tenslotte voor naam?
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven