Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.

Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
Alle reacties Link kopieren
Ik zal proberen te posten wat ik in mijn beautybox had. Voor de liefhebbers zet ik de inhoud van mijn truly yours er ook bij:

Beautybox:

- syoss heat protect styling spray (full size)

- maria galland paris 410 body shaping creme (30 ml)

- pupa vamp mascara zwart (sample 4 ml)

- wet 'n wild megalast nail color kleur E2172 disturbia (full size)

- superlooks eye liner pencil, twee full size 1 in zilver en 1 in goud

- en een aantal kortingsbonnen

Truly yours:

- comfort zone sacred nature cleansing mild (travelsize 25 ml)

- Planter's aloe vera super hydrating mask (1 full size sheetmask)

- planter's bagnioschiuma gold (full size)

- 2B detox drankje

- 2 parfum samples (1 van roberto cavalli en euphoria van calvin klein)
Semper ubi sub ubi
Ik heb de trulyyours maar vind de beautybox leuker deze maand. Van de beautybox zou ik alles wel gebruiken. Op naar de volgende box :-)
ik had hetzelfde in mijn beautybox.

tja, die oogpotlood... leuk voor kerst maar verder doe ik geen goud of zilver op mijn ogen. laat staan op mijn lippen!

dat potje lichaamscreme... 1 of 2 x op je lichaam en het is op. En ik geloof niet zo in het truukje strakker worden van creme.

Ik had knalroze Barbie glitter nagellak

mascara ben ik dan weer wel blij mee, maar dat was slechts een sample.
Ik kreeg net mail van de beautybox dat de novemberbox niet door gaat en de volgende box begin december komt en dat is dus gewoon de decemberbox. Beetje raar en ook nogal laat om daar nu mee aan te komen. :S
Dat is inderdaad laat. Is het geld voor november al wel afgeschreven?
Jippie! Net bericht dat de TYbox onderweg is. Vroeg dit keer he?
Ja, lekker vroeg de TY dit keer!

Heb helaas m´n nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen en al op de site van Elle naar de merken gekeken.
Ik heb ook al naar de merken gekeken. Ben benieuwd!
Ik las dat er 1 ding in zit wat je in Amsterdam moet ophalen??? Leuk weer voor alle mensen in de uithoeken van Nederland, dat doe je natuurlijk nooit.

Maar kan iemand in het wit schrijvend al verklappen om welk product dat dan gaat?
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Echt? Van de Truly Yours? Ik heb hem nog niet, hopelijk zijn mijn buurtjes zo lief om hem weer aan te nemen dan heb ik hem vanavond. Dan zal het wel iets zijn wat te groot/te zwaar is om op te sturen, vreemd.
Ja staan reacties op FB van (als het echt zo is in mijn ogen terecht) verontwaardigde mensen uit Zeeland en Noord Nederland.

Limburgers, eilanders en andere uithoeken wonende mensen zullen zich straks ongetwijfeld ook wel melden.

Laat het weg of stop het er in maar afhalen??? Pffff, mensen geven ook aan: daar betaal ik niet voor om dan zelf 3,5 uur heen en 3,5 uur terug te moeten reizen.
Klopt, er zitten twee bonnen in om iets af te kunnen halen. Ik zal hier niet direct verklappen wat het is, maar voor het ene product moet je inderdaad naar Amsterdam. Gelukkig kan ik dat andere wel in mijn eigen woonplaats ophalen.
Semper ubi sub ubi
En in het wit wat er in de doos zat

De bonnen voor producten die je zelf op kan halen:

- Bon voor Kiehls lip balm ( alleen in Amsterdam te halen of bij een bestelling op internet mee te bestellen)

- Bon voor Benefit mini mascara en make-up demonstratie in te leveren bij geselecteerde Douglas of Sephora

De rest:

- sample parfum florabotanica (op het kaartje staat 5 ml, maar we hebben maar 1,2 ml)

- miniatuurtube lancaster skin therapy mask gel 15ml

- biosilk silk therapy mini 15 ml

- soley organics gloey zuiverende scrub mini 15 ml

- goldwel dualsenses ultra volume 60sec treatment mini 50ml

- kiehls midnight treatment eyeserum mini 3 ml
Semper ubi sub ubi
de producten zijn leuk alleen jammer dat het allemaal mini's zijn.

belachelijk dat het enige fullsize product een bon is.
Ja vind ik ook, voor de beide bonnen moet ik dus 1 voor naar Amsterdam en het andere is het dichts bijzijnde filiaal ook een uur reizen. Dat doe ik dus niet. Stom.
Zie ik dat nou goed en hebben ze de negatieve reacties over het ophalen van de produkten van hun Facebook afgehaald?

Oh een deel staat er nog, onder de afbeelding van het elle magazine.
Ik ben heel blij met deze box. Wel ammer van die bonnen inderdaad, hoewel ik geen behoefte aan hetroduct uit Amsterdam eb. Maar vind het vreemd dat het product bij Douglas maar bij 10 filalen opgehaald kan worden waarvan 7! In de randstad en 1 in het Noordoosten. Gevalletje van jammer, had best in de box gepast.

Vind trouwens dat ty er goed op reageert op fb.
Jammer dat je het niet bij alle Douglasvestigingen kan halen. Ik heb er 1 bij mijn werk in de buurt dus dat komt wel goed. Ook jammer dat ik 1 product een tijdje terug gratis heb gehaald bij Douglas met zo'n internetbonnetje. Wel fijn product en ik doe er heel lang mee.

Ben wel blij met de box trouwens!
quote:Nikkie79 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 17:00 Ik ben gematigd blij met de TY

Ga even verder in wit:

<span style=" color: #FFFFFF;">Met parfumtesters ben ik altijd blij, dit keer zelfs 2, prima! Verder ken ik het merk Comfort Zone goed, echt een fijn merk. Wel had ik liever een ander product gekregen, nu heb ik de beencrème. Met de detox ben ik niet zo blij, ik hou niet zo van dat soort vage drankjes en ik geloof er ook niet in. En badschuim zonder bad is ook niet heel ideaal. O ja, het sheetmask lijkt me wel een keer leuk om te proberen. </span>
Was t een masker? Ik dacht scrub?
Heeft iemand de glossybox? Wat zit erin (in wit)?
Hij wordt volgende week pas verstuurd. Wat in de vorige boxen zat kun je zien op de glossyboxsite.

Het bericht dat je quote is van vorige maand en toen zat er inderdaad een soort papieren masker bij.
quote:kerstklok schreef op zaterdag 17 november 2012 14:56 Hij wordt volgende week pas verstuurd. Wat in de vorige boxen zat kun je zien op de glossyboxsite.

Het bericht dat je quote is van vorige maand en toen zat er inderdaad een soort papieren masker bij.
Bedankt!! Ik ga meteen kijken!
Bedankt ik ga meteen kijken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven