Het VIVA Echte Mannen kletstopic deel 3!
vrijdag 23 november 2012 om 15:55
vrijdag 23 november 2012 om 16:13
quote:wdr schreef op 23 november 2012 @ 15:55:
Nou dan ga ik hier maar in mn eentje de echte vent uithangen en teveel bier drinken met mn bevallige feminiene entourage als badmeester, amand, TAM, Donkey etcetera kennelijk een leukere tijdsbesteding kennen op deze vrijdagmiddag. Wat jullie dames.... hips... ja je zit idd maar in je eentje in de bar waar zijn alle mannen? is er bier, komen ze nog niet. Misschien moeten er eerst wat tieten bij?
Nou dan ga ik hier maar in mn eentje de echte vent uithangen en teveel bier drinken met mn bevallige feminiene entourage als badmeester, amand, TAM, Donkey etcetera kennelijk een leukere tijdsbesteding kennen op deze vrijdagmiddag. Wat jullie dames.... hips... ja je zit idd maar in je eentje in de bar waar zijn alle mannen? is er bier, komen ze nog niet. Misschien moeten er eerst wat tieten bij?
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
vrijdag 23 november 2012 om 16:22
vrijdag 23 november 2012 om 16:41
vrijdag 23 november 2012 om 16:45
quote:steel_schaapje schreef op 23 november 2012 @ 16:43:
Jullie zijn gooooeeeeeed
We kennen elkaar idd Wdr
mmmeuh he zdronke en ontmaskurdd....
hey, en daar word ik nu weer in één klap nuchter van! Bedankt he ouwe makker schaap!
*springt op en beent met fiere tred door de bar, verscheidende dames amicaal op de schouder slaand*
Jullie zijn gooooeeeeeed
We kennen elkaar idd Wdr
mmmeuh he zdronke en ontmaskurdd....
hey, en daar word ik nu weer in één klap nuchter van! Bedankt he ouwe makker schaap!
*springt op en beent met fiere tred door de bar, verscheidende dames amicaal op de schouder slaand*
vrijdag 23 november 2012 om 16:49
quote:Confiture schreef op 23 november 2012 @ 16:45:
www.ishetaltijdvoorbier.nl?Voor mij alcoholvrij graag...
www.ishetaltijdvoorbier.nl?Voor mij alcoholvrij graag...