Wat eet je op dit moment? Deel 4!

23-11-2012 15:29 3032 berichten
Drie hele delen hebben we alweer bij elkaar gegeten. En we krijgen er maar geen genoeg van.

Drie delen vol lekkere broodjes, snacks, nieuwe lekkernijen in de winkel die je geproefd moet hebben, soms ook hele maaltijden. En af en toe ook maffe dingen als in de magnetron opgeblazen negerzoenen of het steeds weer terugkerende mysterieuze drankje "BlD".

En dit is dan alweer deel 4 van het topic "Wat eet je op dit moment?" waarin we wederom gestaag doorgaan met eten, drinken, snacken, snaaien, grazen, smikkelen, pimpelen, consumeren, nuttigen, verorberen, kanen, nippen, bunkeren, borrelen, slobberen en slurpen!

Wil je meeschrijven? Iedereen is welkom!

Hier vind je deel 3 van dit topic: Wat eet je op dit moment? Deel 3

BlD is lui voor Bar le Duc bronwater.
Alle reacties Link kopieren
Hoera!!
Happy new topic! Mooie reden om te vertellen dat ik du moment een Surinaams puntje met rosbief eet, daarbij twee abdij boterhammen met filet americain. De een getuned met chilisaus en de ander met mayonaise, ketchup, zout en peper. Dit alles begeleid door een glas cola light!
Happy new topic!

Nu zo een "bladerdeeg met pesto, achterham en geraspte kaas"-vlinder met grut (voor nieuwelingen, dat zijn mijn kinderen ). Ik neem er een glas BlD bij.
Ik ga zo de keuken in om rijst te maken met sperziebonen en kip gemarineerd in ajam paniki, bruine suiker en ketjap. Met seroendeng eroverheen en een ernaast wat cassavechips. Oja en zoetzure komkommer natuurlijk.

Nu een glas cola light.
Happy new topic jullie!

Breek even in, maar ben wel een lekker mandarijntje aan t eten
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Even een tvp-tje. Moet nu eerst naar huis en ga dan eens in de koelkast kijken wat ik te eten heb. Trekk!!!
Ik heb net spareribs gesneden en gemarineerd en dat ga ik eten met prei of sla (die groentes heb ik nog liggen)
Een kop citroenthee met een mars, Ik doop de mars eerst even voorzichtig in de thee en eet hem dan een beetje gesmolten op, lekker!

@ Nellaaa, wat goed dat je al 11 kilo bent afgevallen!
Vanmiddag heerlijk geluncht met een burrito die nog over was van het avondeten van gisteren. Ik kocht eerst altijd van die Casa Fiesta zakjes met kant en klare burritokruiden, maar omdat dat schijnbaar heel makkelijk zelf samen te stellen is heb ik dat dit keer gedaan en wel met een teentje knoflook, een beetje tomatenpuree, paprikapoeder, cayennepeper, gemalen komijn en gemalen koriander. Veeeel lekkerder dan kant en klare kruiden want je kan zelf bepalen waar je meer of juist minder van terug wil proeven. De vulling van de burrito bestond uit kidneybonen en mais, er overheen nog wat verse koriander, plakjes tomaat en wat ringetjes rauwe ui en tenslotte een dikke lik creme fraiche. Zo

Nu een biertje, vrijdagmiddag is het hier in de 'straat' (paar boerderijen aan een ooit zand maar nu blubberpad) standaard vrijdagmiddagborrel met de buurvrouwen. Eerst de paarden uit de wei plukken en als zij tevreden hooi staan te kauwen gaan de baasjes aan de borrel met hapjes
Doet me er aan denken dat hier nog sinaasappels liggen!
Dankje choco!

Ik heb net een paar apericubes op van la vache quirit. Snackt lekker weg en is weinig punten. Heb alleen nog steeds trek en dat is lastig want mijn diner-partner laat nog een kleine 3 uur op zich wachten
Groot bord fruit met gepelde mandarijntjes, stukken banaan, pitloze witte druiven en Elstar partjes met kaneel bestrooid gedeeld met de kinderen. Nu nog een glas Earl Grey met suiker.
Nellaaa kun je geen bouillon nemen ofzo? Dat vult altijd wel.. Eventueel met wat rauwkost er bij? Knap trouwens dat je dit topic volgt terwijl je zelf aan het dieeten bent, dan denk ik tenminste aangezien je 'punten' zegt?
Ik zal eens kijken wat ik nog in de (koel)kast hebt wat me geen punten kost. Misschien is er idd nog wel bouillion.

Lili ik doe weight watchers. Vind het juist leuk hier te lezen! Beetje geniet van lekker eten zonder het zelf te moeten eten
HAPPY NEW TOPIC!!

Een kaiserbroodje met sesamzaadjes erop belegd met beenham. Als toetje veel melkchocolade.

Straks nog wel gewoon avondeten. Twijfel tussen zelfgemaakte (tonijn)pizza en rode bietjesstamppot. Kom er niet helemaal uit, merk ik.
I am surrounded by morons
Ai, dat is lastig kiezen Twis! Wat heb je bij de bietjesstamppot?

Ik heb net wat weetabix met magere melk gegeten. Kom nu de komende 3 uur wel door.
Stokbrood toastjes brie en filet

Soep

Cola light

Happy new topic!

Ik eet nu pannenkoeken met kaas.
Ik ga nu aan de streengrill! Omdat vrijdag 'onze' avond is

Smakelijk nieuw topic!
Als je langzaam gaat, Kom je verder
Ik heb net een schraal maaltje op, proef er geen fluit van want ik ben snotverkouden. Balen!
Net Thais afhaal gegeten: kipsaté's met satésaus, mix van voorgerechten, kip ananas en groenten in zoetzure saus en rijst.

Was erg lekker!

@ Boemie, beterschap!
Dank je, hopelijk proef ik straks nog wel iets van de appeltaart die ik uit de diepvries geplukt heb .
Zelfgemaakte roti dat is smullen!
Roti, lekker no-nick! Ik maak het ook altijd zelf, nouja met van die potjes van Faja Lobi, maar wel zelf kouseband, tofu, aardappels en ei erbij doen. Hoe maak jij het?

Net pannenkoeken gegeten, vriend was zo lief om gelijk uit zijn werk achter het fornuis te gaan staan terwijl wij nog zaten te pimpelen ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven