Wakker?! nog, al, weer, nog steeds etc.
zaterdag 24 november 2012 om 01:53
zaterdag 24 november 2012 om 01:55
zaterdag 24 november 2012 om 02:24
zaterdag 24 november 2012 om 12:25
Goedemiddag, wat een raar weer. Toen ik opstond zag ik door mist flat a/d overkant niet. Tussen 10.30 en 11.30 mist weg en had ik weer even overburen maar nu zelfs geen flatconturen meer, 't zit echt potdicht.
Bron wat heftig mbt schoonzus. Daarbij wel stoer dat je gebeld hebt. Dat dingen soms beter zijn om wel te doen, wil nog niet zeggen dat ze makkelijk zijn.
Jo, lekker gesport?
Ans, da's idd een naaistreek van 't werk.
Ben moed a/h verzamelen om naar C1000 te gaan...
Bankje, de foto inmiddels gezien?
Bron wat heftig mbt schoonzus. Daarbij wel stoer dat je gebeld hebt. Dat dingen soms beter zijn om wel te doen, wil nog niet zeggen dat ze makkelijk zijn.
Jo, lekker gesport?
zaterdag 24 november 2012 om 13:24
quote:thee schreef op 24 november 2012 @ 12:25:
Goedemiddag, wat een raar weer. Toen ik opstond zag ik door mist flat a/d overkant niet. Tussen 10.30 en 11.30 mist weg en had ik weer even overburen maar nu zelfs geen flatconturen meer, 't zit echt potdicht.
Jo, lekker gesport?
Heb helaas gemist die foto Bankje, heb geen kranten.
Wat balen Ans, dat was toch het werk waar je eigenlijk zoveel plezier in had?
Bron, ook van jou gemist over schoonzus maar hoop dat het opgelost is?
Thee, sterkte naar de supermarkt, ga je iets lekkers voor jezelf koken?
Gister kwam Passie onverwachts langs met hache en aardappels. Heerlijk van gegeten met rode kool en appeltjes.
Heb nog zoveel over dat ik er ook mee ging ontbijten, aardappels nu lekker opgebakken. Dacht dat het op `eettemperatuur` was en stop er eentje in mijn mond en het is mij toch heet. Ipv dat ik het uitspuug hou ik het in mijn mond. Nu hangen aan de linkerkant van mijn binnenwang letterlijk de vellen eraan. Twijfel of je die vellen zou weg moet trekken/bijten of laten hangen.
Jo, lekker gesport?
Heb helaas gemist die foto Bankje, heb geen kranten.
Wat balen Ans, dat was toch het werk waar je eigenlijk zoveel plezier in had?
Bron, ook van jou gemist over schoonzus maar hoop dat het opgelost is?
Thee, sterkte naar de supermarkt, ga je iets lekkers voor jezelf koken?
Gister kwam Passie onverwachts langs met hache en aardappels. Heerlijk van gegeten met rode kool en appeltjes.
Heb nog zoveel over dat ik er ook mee ging ontbijten, aardappels nu lekker opgebakken. Dacht dat het op `eettemperatuur` was en stop er eentje in mijn mond en het is mij toch heet. Ipv dat ik het uitspuug hou ik het in mijn mond. Nu hangen aan de linkerkant van mijn binnenwang letterlijk de vellen eraan. Twijfel of je die vellen zou weg moet trekken/bijten of laten hangen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 24 november 2012 om 13:43