Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dan zijn ze ook al dood.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:sabbaticalmeds schreef op 24 november 2012 @ 19:23:

Die tags zijn zo oud als MethusalemIs dat links bij die ene kebabboer met zijn bittere 'yoghurt'saus?
`methusalem zit naast de chinees. Niet de hoemoes eten hoor,daar ga je enorm van aan de race
Sherry lang niet gezien zeg. Hoe was je vakantie met de Zonnebloem?
Pfff race, het is pas race als je twee keer 7 kleuren tevoorschijn tovert.

Ik ga even mijn waterfles nog eens pijpen, ik kom later nog eens kijken.
Hoi.

Ik heb gehoord dat er hier heel veel anti-Palestijnse sentimenten leven. En dat dat zelfs tekenend is voor dit forum.

"Als een land veel sinaasappelconcentraat levert is het een goed land", zei mijn opa bijvoorbeeld.

Ik vond sinaasappelsap lekker. Dus mijn keus was gemaakt. Zo gaat dat als je jong bent.

Ik wil er dan ook graag een topic over openen. Hoe denken jullie hierover? Kan ik op jullie steun rekenen? Het gaat er vrij hard aan toe namelijk voor wat ik heb gezien.

Marla.
Wat ik je wél kan vertellen is dat je alles van fatsoensmensjes moet negeren, ze plaatsen namelijk een teveel aan smileys en gebruiken verkleinwoorden Verder leer die sinaasappelen maar eens mores, verdraaid fatsoensfruit.
quote:fru1t3lla schreef op 24 november 2012 @ 20:17:

Wat ik je wél kan vertellen is dat je alles van fatsoensmensjes moet negeren, ze plaatsen namelijk een teveel aan smileys en gebruiken verkleinwoorden Verder leer die sinaasappelen maar eens mores, verdraaid fatsoensfruit.

Uit welke laagopgeleide hoek haal jij het fatsoen om fatsoensmenschen te beoordelen? Je kan wel weer zien dat het fatsoensgen gelinkt is aan het intelligentiegen!

Bak genetische roest die je bent.
quote:Marla_Singer schreef op 24 november 2012 @ 20:20:

[...]

Uit welke laagopgeleide hoek haal jij het fatsoen om fatsoensmenschen te beoordelen? Je kan wel weer zien dat het fatsoensgen gelinkt is aan het intelligentiegen!

Bak genetische roest die je bent.Tsss glitter toch op ik ben veel te intellectueel voor een opleiding.
quote:sabbaticalmeds schreef op 24 november 2012 @ 19:37:

Sherry lang niet gezien zeg. Hoe was je vakantie met de Zonnebloem?Ik was deze keer weg met de Rozenknopjes, Meds, echt hilarisch was dat, we hebben nog nooit zulke rare dakpannen beschilderd. Die van mij was euh.... ken je Deep Throat nog?

Laat ook maar.

Hoe was het bij moederkoekwerpen vandaag? BGB nog ingemaakt?
Ja nogal wiedes, ik had een koek van 2 kilo, en BGB kwam met een armetierig stukje navelstreng aanzetten
Ik zie het voor me Meds, en maar vasthouden he, aan die navelstreng. Loslaten is ook een vak. O ja, we hebben ook nog aan lichaamsgericht tantra-kleien gedaan op die trip. Zal ik een keer een wurksjop komen geven bij jou in de Bijlmer?
quote:fru1t3lla schreef op 24 november 2012 @ 20:21:

[...]

Tsss glitter toch op ik ben veel te intellectueel voor een opleiding.“Anti-intellectualism has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that 'my ignorance is just as good as your knowledge.'”

Isaac Asimov

En een intellectueel zei dat. Dus het is waar. Ga er pas over doorvragen als ik het boek écht gelezen heb, ik geef je een seintje.

Ik kan natuurlijk niet Chomsky en Asimov op één avond doorkauwen en ook nog af en toe mijn pijp ter hand nemen.
dat is een knap staaltje blackface Moeder Maria
Merry-Christmassie Tantra kleien is echt uit. Etepelklova begint volgende week met potten bakken. Ken jij er nog wat?
quote:sabbaticalmeds schreef op 24 november 2012 @ 20:34:

dat is een knap staaltje blackface Moeder Maria

MarLa! MarLaLalaLa! Kan je nou echt niet dat ene zwart-ipv-witte pixeltje opmerken?

quote:Marla_Singer schreef op 24 november 2012 @ 20:30:

[...]

“Anti-intellectualism has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that 'my ignorance is just as good as your knowledge.'”

Isaac Asimov

En een intellectueel zei dat. Dus het is waar. Ga er pas over doorvragen als ik het boek écht gelezen heb, ik geef je een seintje.

Ik kan natuurlijk niet Chomsky en Asimov op één avond doorkauwen en ook nog af en toe mijn pijp ter hand nemen.Ach neem je tijd, ik ben nog steeds bezig met het lezen van Kafka om aan mijn qat drugsbaron voor te lezen tijdens onze maandelijkse staarsessie in Ijsland.
quote:sabbaticalmeds schreef op 24 november 2012 @ 20:36:

Merry-Christmassie Tantra kleien is echt uit. Etepelklova begint volgende week met potten bakken. Ken jij er nog wat?Potten?
quote:fru1t3lla schreef op 24 november 2012 @ 20:38:

[...]

Ach neem je tijd, ik ben nog steeds bezig met het lezen van Kafka om aan mijn qat drugsbaron voor te lezen tijdens onze maandelijkse staarsessie in Ijsland.Zie je wel! Jij houdt ook van Joden! Mijn god, ben ik blij dat dat hier geen schande is.
quote:Marla_Singer schreef op 24 november 2012 @ 20:41:

[...]

Zie je wel! Jij houdt ook van Joden! Mijn god, ben ik blij dat dat hier geen schande is.Helemaal niks tegen Joden, zeker niet tegen die met die sexy golvende pijpenkrullen onder hun keppeltje en een stevige dreidel om U tegen te zeggen.
quote:fru1t3lla schreef op 24 november 2012 @ 20:45:

[...]

Helemaal niks tegen Joden, zeker niet tegen die met die sexy golvende pijpenkrullen onder hun keppeltje en een stevige dreidel om U tegen te zeggen.

Ik vind ze het lekkerst gewoon, au naturel, in uniform. Vooral met een M16 over de schouder.

Soms is een geweer gewoon een geweer, maar otherwise... damn.
quote:Marla_Singer schreef op 24 november 2012 @ 20:47:

[...]

Ik vind ze het lekkerst gewoon, au naturel, in uniform. Vooral met een M16 over de schouder.

Soms is een geweer gewoon een geweer, maar otherwise... damn. Is that a gun in your pocket or are you just happy to rob me?
quote:fru1t3lla schreef op 24 november 2012 @ 20:48:

[...]

Is that a gun in your pocket or are you just happy to rob me? Show me your Gaza-strip.... now....
Ik wou nog iets zeggen maar het schiet me nietmeer te binnen..
quote:fru1t3lla schreef op 24 november 2012 @ 21:07:

Ik wou nog iets zeggen maar het schiet me nietmeer te binnen..

Ik heb dat ook vaak hoor. Als ik weer eens een extreem complexe gedachte heb die mijn eigen brein niet kan bevatten.

Bij jou zal het wel door iets anders komen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven