Is het raar dat ik de verwarming niet aan zet?

25-11-2012 09:39 112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Men reageert altijd verbaasd maar bij mij gaat hij echt niet vaak aan. Alleen als het ondraaglijk koud is. Hebben jullie allemaal de verwarming altijd aan van smorgens tot avond als je thuis bent?
Ja.
Hier staat ook niet continue aan. Niet gek hoor.
Als ik het koud heb doe ik de verwarming aan. En dat is al gauw want ik ben een koukleum. Maakt mij niet uit wat voor seizoen of datum het is. Koud= verwarming aan.
Bij mij gaat de verwarming aan als de temperatuur in de woonkamer begint te zakken onder 19 graden. En dan vooral 's morgens (zoda de badkamer ook wordt verwarmd) en 's avonds.

Overdag ben ik bezig en dan vind ik 18 graden ook wel warm genoeg.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Ja.
Hangt er een beetje van af hoe koud het in je huis is als hij uit staat. Hier is het dan vanaf oktober al 13 graden en dat vind ik te koud.
ja
Nou ik doe eerst een dikkere trui aan, dan een paar dikke sokken en als ik het dan nog koud vind doe ik lekker de verwarming aan!
Hoe is de relatie met je verwarming dan? ( dit omdat het onder relaties staat)
ik heb m zelfs s nachts aan !
Hier zet ik hem smorgens als ik vrij ben een uurtje aan,en dan als ik weer ga zitten ofzo.

Als ik bezig ben is het warm genoeg.

En als ik thuis kom van een uur met de hondjes wandelen,vind ik het zelfs gauw te warm

Als het echt hard vriest zet ik hem dag en nacht als ik weg ben op 16 graden,heb nl ooit bevroren buizen gehad en dat wil ik nooit meer meemaken.
Ja, de verwarming springt automatisch aan als het onder de 21 graden komt in huis en dat is zomers ook wel 'ns 't geval.

Ik kan niet tegen kou, heb geen zin om met handschoenen aan in huis te zitten, dus bij mij is het doorgaans zo'n 23 graden binnen.
Ja.
quote:grootprobleem schreef op 25 november 2012 @ 09:39:

Men reageert altijd verbaasd maar bij mij gaat hij echt niet vaak aan. Alleen als het ondraaglijk koud is. Hebben jullie allemaal de verwarming altijd aan van smorgens tot avond als je thuis bent?

Nee hoor, als jij er geen last van hebt,niet aanzetten.

Ik zet hem smorgens ook nooit aan.

Ik kom uit bed, ga douchen,ontbitjen (dan heb ik het nog warm van het douchen) en dan naar het werk.

Ik zet hem pas weer aan als ik thuiskom. Ik heb ook niet zo'n instelbare, ik regel het gewoon zelf
Ik vind het vreselijk als het te warm is in huis. Dus nee.
Kijk dat de 1 meer een kleumerd is dan de ander en liever 18 graden heeft dan 21, daar kan ik wel inkomen.

Maar echt helemaal uit? Nee dat niet.

Ben ik benieuwd wat de temeratuur in jouw huis is, kan me niet voorstellen dat je dat onder de 10 graden laat komen.
Als je het niet koud krijgt, niet aanzetten.

Hou eventueel wel rekening met bezoek.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
ja, maar alleen in de woonkamer en de slaapkamer van mijn zoontje en hoger dan 18 graden gaat hij eigenlijk bijna nooit. Gelukkig een huis dat snel warm wordt.
Lekker dan voor bezoek als je die met 18 graden laat zitten kleumen...
quote:elninjoo schreef op 25 november 2012 @ 09:56:

Lekker dan voor bezoek als je die met 18 graden laat zitten kleumen...Oei, dat vind ik inderdaad ook wel frisjes hoor. Zelfs met een extra trui en warme sloffen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ja ga niet in de kou zitten
Waarom staat dit op relatie pijlerT
ik en mijn partner bepalen of de verwaming aangaat en niet mijn familie of buren.

woon in een kleinappartement wat goed is geissoleerd, heb nu de verwarming ook uit , doe meestal uurtje in ochtend aan en uurtje in de avond, ik kan ook niet tegen warmte , krijg gelijk hoofdpijn van en mijn verbruik is ook erg laag rond 500-600 m3 per jaar, dus ook nog goed voor het milieu :-))
Als de temperatuur onder de 20 graden komt, gaat hij aan.

Ik heb een vriendin die hem nooit aan doet, omdat e het zekf nog niet 'ondragelijk koud' vindt. Klopt ook wel. Mijn jas hoef ik niet echt aan te houden, maar comforttabel is het allerminst. Gaan we iets doen met het groepje dat daarbij hoort wil nooit iemand bij hun thuis afspreken. Het is gewoon echt niet lekker.

Werken beiden en dus nooit overdag thuis, maat bij thuiskomst gaat hij aan. Doe ik dat niet is het hier in huis in de winter zo 17 graden en dus onder de comfort zone. En ik bezuinig niet op comfort.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven