Crea Bea!

25-11-2012 15:03 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een nieuwe hobby uitgevonden! Knutselen! Vrijdag een workshop gehad met letters van piepschuim en daarom cadeaupapier plakken. Wat een heerlijke hobby! Gister óp zaterdagavond zelfde letters weer gemaakt, manlief hielp zelfs mee

Maar dus, ik ben nu in voor nieuwe ideeën! Heeft iemand nog leuke? Bijvoorbeeld voor kerst?
Kijk eens op welke.nl staan een boel leuke ideeen om te maken!
Thanks! Die kaarsjes met die gouden glitters zijn erg leuk...
net een hele leuke ontdekt; craftgawker.com
Pinterest?
Pinterest idd. Er is ook een knutselkletstopic op de Thuispijler, kun je misschien ook even kijken.
Kom inderdaad gezellig langs op het knutseltopic. We zijn geen besloten clubje ofzo, dus klets gewoon eens mee. Wie weet kunnen we elkaar inspireren!
quote:koekkie schreef op 25 november 2012 @ 15:07:

Kijk eens op welke.nl staan een boel leuke ideeen om te maken!Ik kende de site nog niet. Voor je het weet ben je een paar uur verder
quote:Maylea schreef op 25 november 2012 @ 17:46:

[...]

Ik kende de site nog niet. Voor je het weet ben je een paar uur verder ja inderdaad.
quote:friezinnetje schreef op 25 november 2012 @ 17:47:

[...]

ja inderdaad.Jij ook al
quote:Maylea schreef op 25 november 2012 @ 17:46:

[...]

Ik kende de site nog niet. Voor je het weet ben je een paar uur verder Erg he!? Staan leuke dingen op..... Nu nog tijd zien te vinden!!
quote:Maylea schreef op 25 november 2012 @ 18:30:

[...]

Jij ook al Yep, sinds paar weken ontdekt. En dan zie ik ook dagelijks op Pinterest. Craftgawker laat ik nog even links liggen, anders kom ik nooit meer achter mijn lappie vandaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven