Klas van '89.
zondag 25 november 2012 om 14:52
Ik had vannacht nachtdienst (en ja, dan moet je wat). Ik heb dus alle 4 de afleveringen van de de klas van '89 van SBS6 achter elkaar gekeken (ik kende het hele programma niet.(kijk zelden tv) en m.n. het verhaal van Hugo heeft me enorm aangegrepen. Ik ben net wakker en ik kan het niet loslaten. Wat jammer, wat enorm jammer toch dat er gepest wordt op scholen.
Ik ben nooit gepest (denk ik), ik heb ook nooit gepest (denk ik). Eerlijk gezegd heb ik geen idee. Ik had andere dingen aan mijn hoofd (denk ik).
Wat ik met dit topic wil? Misschien gewoon even delen wat me zomaar ineens raakt.
Ik ben nooit gepest (denk ik), ik heb ook nooit gepest (denk ik). Eerlijk gezegd heb ik geen idee. Ik had andere dingen aan mijn hoofd (denk ik).
Wat ik met dit topic wil? Misschien gewoon even delen wat me zomaar ineens raakt.
zondag 25 november 2012 om 15:35
Ik heb het afgelopen dinsdag voor het eerst gezien en het verhaal van de vrouw met haar ouders die alcoholist waren, heeft mij erg geraakt. Mijn vader was alcoholist, dus vandaar ook dat het extra binnenkwam. Toeval wilde dat ik bij mijn moeder was en dat we er samen naar gekeken hebben. Ondanks de nare verhalen vond ik het een mooie aflevering.