SYTYCD 2012
zondag 25 november 2012 om 22:05
quote:S0LEIL schreef op 25 november 2012 @ 22:04:
Ik wil ook een keer naar Isabel!
Ik heb ook vanalles meegemaakt nl.
Volgend jaar ga je mee ok?
Zusje had deze kaarten geregeld in mijn vakantie, ze was er al vanuit gegaan dat ik mee wilde
Als ze volgend jaar weer een balletvoorstelling geeft geef ik het gelijk door aan zussue
Ik wil ook een keer naar Isabel!
Ik heb ook vanalles meegemaakt nl.
Volgend jaar ga je mee ok?
Zusje had deze kaarten geregeld in mijn vakantie, ze was er al vanuit gegaan dat ik mee wilde
Als ze volgend jaar weer een balletvoorstelling geeft geef ik het gelijk door aan zussue
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 25 november 2012 om 22:06
quote:Summerdance schreef op 25 november 2012 @ 22:05:
[...]
Volgend jaar ga je mee ok?
Zusje had deze kaarten geregeld in mijn vakantie, ze was er al vanuit gegaan dat ik mee wilde
Als ze volgend jaar weer een balletvoorstelling geeft geef ik het gelijk door aan zussue
Jaaa!
Vooruit, je mag blijven
[...]
Volgend jaar ga je mee ok?
Zusje had deze kaarten geregeld in mijn vakantie, ze was er al vanuit gegaan dat ik mee wilde
Als ze volgend jaar weer een balletvoorstelling geeft geef ik het gelijk door aan zussue
Jaaa!
Vooruit, je mag blijven