Het VIVA Echte Mannen kletstopic deel 3!

22-11-2012 14:46 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wederom een plekkie voor de mannen* op dit forum om met elkaar te bomen over

Bier

Bevallige lichamen

Motoren

En andere Echte Mannenzaken.

* en stoere vrouwen
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Dit zijn pas echte mannen. Ik zie het niemand zo snel nadoen.

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very__Cherry schreef op 26 november 2012 @ 22:29:

Dit zijn pas echte mannen. Ik zie het niemand zo snel nadoen.

[afbeelding] omg...
Ze zijn naar moeder ik wil bij de revue aan het kijken.

Mijn schoonmoeder en mn vriendin.

En ik kijk natuurlijk niet.

Het leven is rock en roll.

Al mijn dromen zijn uitgekomen...
quote:wdr schreef op 26 november 2012 @ 22:33:

Ze zijn naar moeder ik wil bij de revue aan het kijken.

Mijn schoonmoeder en mn vriendin.

En ik kijk natuurlijk niet.

Het leven is rock en roll.

Al mijn dromen zijn uitgekomen...

mooi tijd voor verhaaltje. ofnie?
quote:DeeDee86 schreef op 26 november 2012 @ 22:34:

[...]

mooi tijd voor verhaaltje. ofnie?Haha ik had het verhaal al af en toen viel internet ineens uit (draadje zit nogal los). Weg verhaal. Gelukkig ken ík het verhaal al
Nieuwe poging, Deedee en andere fans...

Ik ontmoette mijn vriendin via een wederzijdse vriendin. Voor haar geloof ik liefde op het eerste gezicht, ik vond haar zeker ook een aantrekkelijke deerne. Zo gezegd zo gedaan, e-mail uitgewisseld en op date gevraagd. Maar toen kwam de aap, of liever het vriendje uit de mouw, en ze wilde toch niet afspreken. Had dus al jaren lang een relatie.

Een paar jaar later vroeg die wederzijdse vriendin me of ik haar alsjeblieft wilde gaan versieren. Ze moest een beslissing nemen of ze ging trouwen met haar vriend (die in het buitenland woonde). Volgens wederzijdse vriendin was dat niet zo'n goed idee want ze was niet verliefd en het klopte allemaal niet. Kon ik haar niet versieren, want ze vond mij erg leuk en dan zag ze dat er ook leuke mannen waren die in haar geïnteresseerd waren. Ik zei, ik zal zien wat ik kan doen.
quote:wdr schreef op 26 november 2012 @ 22:39:

[...]

Haha ik had het verhaal al af en toen viel internet ineens uit (draadje zit nogal los). Weg verhaal. Gelukkig ken ík het verhaal al mannen en techniek...
quote:wdr schreef op 26 november 2012 @ 22:44:

Nieuwe poging, Deedee en andere fans...

Ik ontmoette mijn vriendin via een wederzijdse vriendin. Voor haar geloof ik liefde op het eerste gezicht, ik vond haar zeker ook een aantrekkelijke deerne. Zo gezegd zo gedaan, e-mail uitgewisseld en op date gevraagd. Maar toen kwam de aap, of liever het vriendje uit de mouw, en ze wilde toch niet afspreken. Had dus al jaren lang een relatie.

Een paar jaar later vroeg die wederzijdse vriendin me of ik haar alsjeblieft wilde gaan versieren. Ze moest een beslissing nemen of ze ging trouwen met haar vriend (die in het buitenland woonde). Volgens wederzijdse vriendin was dat niet zo'n goed idee want ze was niet verliefd en het klopte allemaal niet. Kon ik haar niet versieren, want ze vond mij erg leuk en dan zag ze dat er ook leuke mannen waren die in haar geïnteresseerd waren. Ik zei, ik zal zien wat ik kan doen. en toen en toen
Dus ik met haar afgesproken. Ze zei meteen dat ze ging trouwen, dus heb ik niet meer geprobeerd haar te versieren. Jaren later zei ze dat ze me die avond had willen zoenen, wat apart is als je op het punt staat om met iemand anders te gaan trouwen, of niet?!?

Ik was niet uitgenodigd op de bruiloft... ik heb de foto's achteraf gezien, nog nooit zo'n ongelukkige bruid gezien, ze lachte op geen enkele foto. Haar wederzijdse vriendin huilde hartverscheurend. Na haar huwelijk ging ze in een gehucht in het buitenland wonen met haar man. Maar ze was ongelukkig en kon niet aarden. Na ruim een jaar is ze naar Nederland vertrokken. Daar heb ik haar een paar keer gezien, maar ik was dat jaar heel druk met verschillende vriendinnetjes.

Maar op een gegeven moment waren we beiden single en toen zijn we gaan salsadansen en hebben we tot vijf uur s nachts gepraat. En toen zei ik 'ik heb zin om je te zoenen, mag dat?' en ze zei 'ja hoor'

En nu hebben we kinderen en kijkt ze samen met mijn schoonmoeder op de bank naar moeder ik wil bij de revue...
quote:wdr schreef op 26 november 2012 @ 22:49:

Dus ik met haar afgesproken. Ze zei meteen dat ze ging trouwen, dus heb ik niet meer geprobeerd haar te versieren. Jaren later zei ze dat ze me die avond had willen zoenen, wat apart is als je op het punt staat om met iemand anders te gaan trouwen, of niet?!?

Ik was niet uitgenodigd op de bruiloft... ik heb de foto's achteraf gezien, nog nooit zo'n ongelukkige bruid gezien, ze lachte op geen enkele foto. Haar wederzijdse vriendin huilde hartverscheurend. Na haar huwelijk ging ze in een gehucht in het buitenland wonen met haar man. Maar ze was ongelukkig en kon niet aarden. Na ruim een jaar is ze naar Nederland vertrokken. Daar heb ik haar een paar keer gezien, maar ik was dat jaar heel druk met verschillende vriendinnetjes.

Maar op een gegeven moment waren we beiden single en toen zijn we gaan salsadansen en hebben we tot vijf uur s nachts gepraat. En toen zei ik 'ik heb zin om je te zoenen, mag dat?' en ze zei 'ja hoor'

En nu hebben we kinderen en kijkt ze samen met mijn schoonmoeder op de bank naar moeder ik wil bij de revue...

ohhh...

hmz.. *zucht*

daar zit n film in
En dat is het wel zo'n beetje mijn leven. S ochtends om half 6 gewekt door de kleine duiveltjes schatjes, dan 12 uur werken in de steenkoolmijnen en 's avonds met een bavaria alcoholvrij met mn schoonmoeder kijken naar de revue

Een meevaller dat mn vriendin een lekker wijf is...
quote:wdr schreef op 26 november 2012 @ 22:51:

En dat is het wel zo'n beetje mijn leven. S ochtends om half 6 gewekt door de kleine duiveltjes schatjes, dan 12 uur werken in de steenkoolmijnen en 's avonds met een bavaria alcoholvrij met mn schoonmoeder kijken naar de revue

Een meevaller dat mn vriendin een lekker wijf is...

heeee moet je dan weer meteen zo klagen...

wat mooi zeg
quote:Amand schreef op 26 november 2012 @ 22:52:

hiero:

Grapje hoor, ik heb het hardstikke mooi, schat van vriendin kinderen en schoonmoeder. Ben een gelukkig man!

En ik wens jullie ook alle geluk in de wereld toe!

Straks lekker op een oor allemaal...
Harstikke tof, wdr. Echt waar.

Maaruh, valt hier nog wat te neuken?
Nou hier niet

Maar dankjewel voor t vertellen wdr, vind t echt een gaaf verhaal...

En wat tof dat jullie nog steeds gelukkig zijn!
Ik ben blij als mensen gelukkig zijn.
Ik ga denk ik binnenkort maar eens 'Het Grote Viva Relatie Advies Topic (door mannen)' beginnen. Echte kerels mogen daar advies geven. Meds dus ook.
Ik ben ook blij als jullie blij zijn. Slaap lekker allemaal!
ben jij dat in badkleding suus?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven