Knutseltopic part 2
zaterdag 15 september 2012 om 10:42
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.
Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.
Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.
Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.
Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!
Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.
Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.
Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.
In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!
Voorwaarden om mee te gaan:
- een trolley
- een rugzakje
- een driekwartsbroek
- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk
- een abonnement op Libelle
- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.
Voldoet u aan deze voorwaarden?
Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.
Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.
Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.
Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!
Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.
Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.
Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.
In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!
Voorwaarden om mee te gaan:
- een trolley
- een rugzakje
- een driekwartsbroek
- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk
- een abonnement op Libelle
- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.
Voldoet u aan deze voorwaarden?
Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
zondag 25 november 2012 om 23:22
EV, wat pak jij leuk in zeg. Dat op zich is al een kadootje.
Een zitzak zit heerlijk en is voor elke leeftijd.
Akakia, jemig wat een geld zeg echt schoking pink is echt beter.
Heej Snjokorn, lang niet van je gehoord (gisteren nog).
Vandaag uitgeslapen want gisteren een lange shopdag gehad (kaarten gekocht in Utrecht voor mij andere hobby). Maar vandaag wel geschilderd. Steeds stukjes doen en het wordt mooi in de huiskamer.
Een zitzak zit heerlijk en is voor elke leeftijd.
Akakia, jemig wat een geld zeg echt schoking pink is echt beter.
Heej Snjokorn, lang niet van je gehoord (gisteren nog).
Vandaag uitgeslapen want gisteren een lange shopdag gehad (kaarten gekocht in Utrecht voor mij andere hobby). Maar vandaag wel geschilderd. Steeds stukjes doen en het wordt mooi in de huiskamer.
zondag 25 november 2012 om 23:36
maandag 26 november 2012 om 09:01
maandag 26 november 2012 om 13:31
Jup, elf gedichten ikbenik, maar ik ben al bijna klaar!
Klinkt leuk wat je allemaal van plan bent Steph. Veel foto's maken hoor!
Houston:
Ik ben echt enorm aan de opruim gegaan, de hele bijkeuken, de kelderkast en een paar keukenkastjes. Nu vind ik het wel genoeg geweest, lekker even op de bank met de e-reader en vanmiddag met de kinderen iets leuks doen!
Klinkt leuk wat je allemaal van plan bent Steph. Veel foto's maken hoor!
Houston:
Ik ben echt enorm aan de opruim gegaan, de hele bijkeuken, de kelderkast en een paar keukenkastjes. Nu vind ik het wel genoeg geweest, lekker even op de bank met de e-reader en vanmiddag met de kinderen iets leuks doen!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
maandag 26 november 2012 om 14:13
Akakia: jouw berichtje was ongeveer het eerste berichtje dat ik hier las dus moest ik wel even reageren. Huisje begint nu gezellig te worden gelukkig.
11 gedichten zou ik best moeite mee hebben, ik vond surprises maken altijd veel leuker
Steph. Het enige leuke in jouw rijtje (wat mij betreft dan) is het kerstkaarten maken (ben niet zo huishoudelijk aangelegd, gisteren wel gestoft en gezogen).
Houston: take your time.
*zwaait naar EV, IBI, lechat, liquorice, kanon en de rest die ik nu vergeten ben *
11 gedichten zou ik best moeite mee hebben, ik vond surprises maken altijd veel leuker
Steph. Het enige leuke in jouw rijtje (wat mij betreft dan) is het kerstkaarten maken (ben niet zo huishoudelijk aangelegd, gisteren wel gestoft en gezogen).
Houston: take your time.
*zwaait naar EV, IBI, lechat, liquorice, kanon en de rest die ik nu vergeten ben *
Snjókorn falla, á allt og alla
maandag 26 november 2012 om 15:05
Kaarten maken check, huiskamer/keuken/hal gepoetst (swiffer en nat afgedaan) check.
Ik kwam erachter dat ik al 30 zelfgemaakte kaarten heb voor kerst.
Morgen komen er nog tig postkaarten binnen voor kerst dus kan ik gaan schrijven.
Snjokorn, ik hou er ook niet van maar als het gedaan is dan is het wel weer fijn.
Akakia, jemig 11 gedichten knap hoor. Ik ben zo blij dat wij er niet aandoen.
Ik kwam erachter dat ik al 30 zelfgemaakte kaarten heb voor kerst.
Morgen komen er nog tig postkaarten binnen voor kerst dus kan ik gaan schrijven.
Snjokorn, ik hou er ook niet van maar als het gedaan is dan is het wel weer fijn.
Akakia, jemig 11 gedichten knap hoor. Ik ben zo blij dat wij er niet aandoen.
maandag 26 november 2012 om 17:13
Voor alle duidelijkheid: die 11 gedichten zijn helemaal vrijwillig. Ok, 10 dan. We trekken lootjes en daarbij hoort een gedicht (surprise is door het minder creatieve deel van de familie afgeschaft ). Ik vind het echter leuk om voor iedereen nog een kleinigheidje te kopen, en maak daar ook een gedicht bij. Het is ieder jaar wel weer een klus, maar ook altijd leuk om te doen. Je kunt al je frustratie van het hele jaar kwijt zeg maar en alle blunders worden uitgebreid uit de doeken gedaan.
Steph, waar oh waar blijven nou je foto's???
Steph, waar oh waar blijven nou je foto's???
maandag 26 november 2012 om 19:23
maandag 26 november 2012 om 20:08
Surprises, gedichten, kerstkaarten.. niks van dat alles hier. Wel over een paar dagen een gave zitzak!! Ene kant oranje, andere kant fuchsia, én met mijn naam. Is dat leuk of is dat leuk?
Mijn prachtig ingepakt pakket is nog niet aangekomen. Volgens T&T morgen tussen 15.00-21.00 uur. Toch handig dat je dat op internet kunt volgen.
Moet je wel internet hebben natuurlijk. Vandaag heeft 't de hele dag niet gewerkt. Man resette net de modems (wat ik zelf eerder vandaag ook al een paar keer had gedaan!!) en hup, het werkt weer. Echt zó ontzettend irritant is dat. Hij voelt zich nu echt de grote probleemoplosser.
Mijn prachtig ingepakt pakket is nog niet aangekomen. Volgens T&T morgen tussen 15.00-21.00 uur. Toch handig dat je dat op internet kunt volgen.
Moet je wel internet hebben natuurlijk. Vandaag heeft 't de hele dag niet gewerkt. Man resette net de modems (wat ik zelf eerder vandaag ook al een paar keer had gedaan!!) en hup, het werkt weer. Echt zó ontzettend irritant is dat. Hij voelt zich nu echt de grote probleemoplosser.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
maandag 26 november 2012 om 20:55
Leuke kaarten Steph, vooral de bovenste serie vind ik mooi.
Wat klinkt je zitzak gaaf EV! Hopelijk komt-ie snel binnen. Dat van dat resetten herken ik, de apparaten hier in huis hebben ook veel meer respect voor man dan voor mij. Hoogst frustrerend!
Ik ben weer eens aan de knutsel gegaan. Geen grote projecten, gewoon het pimpen van wat leuke glazen potten. De orde en netheid in mijn -recent opgeruimde- knutselhok is helemaal verdwenen, een grote chaos omdat ik op zoek ben naar spul in precies die ene kleur. Zit nu mijn Flows kapot te scheuren voor de juiste tinten!
Wat klinkt je zitzak gaaf EV! Hopelijk komt-ie snel binnen. Dat van dat resetten herken ik, de apparaten hier in huis hebben ook veel meer respect voor man dan voor mij. Hoogst frustrerend!
Ik ben weer eens aan de knutsel gegaan. Geen grote projecten, gewoon het pimpen van wat leuke glazen potten. De orde en netheid in mijn -recent opgeruimde- knutselhok is helemaal verdwenen, een grote chaos omdat ik op zoek ben naar spul in precies die ene kleur. Zit nu mijn Flows kapot te scheuren voor de juiste tinten!
dinsdag 27 november 2012 om 09:33
Goedemorgen! He, wat fijn dat het gebrek aan respect van apparaten voor vrouwen hier wél herkend wordt. Ik heb ooit een werkgever gehad, die altijd zei als de computer weer eens vastliep (met een zucht): 'EV en apparaten...' Hij had oude spullen, maar zo'n opmerking blijft helaas wel tot nu toe hangen..
De naam zit op de voorkant. (Ik kon kiezen op welke kleur, voor- en achterkant zijn verschillend van kleur). Ik kan natuurlijk geen foto hier laten zien, want dan weet iedereen mijn echte naam. Wie té nieuwsgierig is mag wel een mailtje sturen naar mijn elmervrouw mailadres.
Houston, hoe gaat het?
De naam zit op de voorkant. (Ik kon kiezen op welke kleur, voor- en achterkant zijn verschillend van kleur). Ik kan natuurlijk geen foto hier laten zien, want dan weet iedereen mijn echte naam. Wie té nieuwsgierig is mag wel een mailtje sturen naar mijn elmervrouw mailadres.
Houston, hoe gaat het?
woensdag 28 november 2012 om 10:22
Ook een zwaai van mij.
Zitzak komt morgen, Ibi. Ik verheug me erop.
En het pakketje met mijn glas is gisteren zeer goed ontvangen. Ze was blij!! Dus ik ben ook blij!! Oh ja, en alles is heel overgekomen, gelukkig!
Straks afspraak met coach. Zie er tegenop.
Zitzak komt morgen, Ibi. Ik verheug me erop.
En het pakketje met mijn glas is gisteren zeer goed ontvangen. Ze was blij!! Dus ik ben ook blij!! Oh ja, en alles is heel overgekomen, gelukkig!
Straks afspraak met coach. Zie er tegenop.
donderdag 29 november 2012 om 12:13
Hallo allen.
Vandaag unieke ervaring meegemaakt tijdens lenzencontrole. Ze hebben daar een apparaat (1 van de 3 in heel Europa!) waarmee je het hoornvlies kunt bekijken, ook de zijkanten daarvan. Héél interessant en uniek! En gelukkig was alles goed..
Vandaag unieke ervaring meegemaakt tijdens lenzencontrole. Ze hebben daar een apparaat (1 van de 3 in heel Europa!) waarmee je het hoornvlies kunt bekijken, ook de zijkanten daarvan. Héél interessant en uniek! En gelukkig was alles goed..
elmervrouw wijzigde dit bericht op 30-11-2012 13:48
Reden: deels ivm privacy
Reden: deels ivm privacy
% gewijzigd
donderdag 29 november 2012 om 21:41
Goed gedaan EV!
Is je zitzak al binnen?
Steph, jij bent echt een die-hardknutselaar hè? Ook al liggen bij iedereen de projecten stil, jij gaat steeds maar door. Goed bezig!
Ik heb gisteren een poosje aan mijn potjes zitten frutten. Worden wel leuk, dus zal ze posten als ze allemaal af zijn (maar ik moet er nog 2, dus dat kan nog even duren).
Vandaag geen moed, lange werkdag. Ben net al in slaap gevallen op de bank, ga straks mijn nestje maar in. Begin langzaam aan de dagen af te tellen tot de kerstvakantie!
Is je zitzak al binnen?
Steph, jij bent echt een die-hardknutselaar hè? Ook al liggen bij iedereen de projecten stil, jij gaat steeds maar door. Goed bezig!
Ik heb gisteren een poosje aan mijn potjes zitten frutten. Worden wel leuk, dus zal ze posten als ze allemaal af zijn (maar ik moet er nog 2, dus dat kan nog even duren).
Vandaag geen moed, lange werkdag. Ben net al in slaap gevallen op de bank, ga straks mijn nestje maar in. Begin langzaam aan de dagen af te tellen tot de kerstvakantie!