Hoe los ik dit op?
woensdag 28 november 2012 om 10:48
woensdag 28 november 2012 om 11:06
Nou, dan valt jou al helemaal niets te verwijten. Hij dacht waarschijnlijk dat hij aandacht kreeg Dat valt dan even tegen nu hij erachter komt dat die leuke collega hem niet op die manier leuk vindt. Sneu, maar niks aan te doen!
Pas wel op dat je je niet schuldig gaat voelen en het 'goed gaat maken', dan denkt hij straks dat je hem toch leuk vindt..
Pas wel op dat je je niet schuldig gaat voelen en het 'goed gaat maken', dan denkt hij straks dat je hem toch leuk vindt..
woensdag 28 november 2012 om 11:45
quote:koehandel schreef op 28 november 2012 @ 11:06:
Nou, dan valt jou al helemaal niets te verwijten. Hij dacht waarschijnlijk dat hij aandacht kreeg Dat valt dan even tegen nu hij erachter komt dat die leuke collega hem niet op die manier leuk vindt. Sneu, maar niks aan te doen!
Pas wel op dat je je niet schuldig gaat voelen en het 'goed gaat maken', dan denkt hij straks dat je hem toch leuk vindt..Ja dit bedoel ik. Ik wil wel weer 'normaal' met hem omgaan, maar aangezien hij mijn intenties al eerder helemaal fout heeft opgevat, zie ik dat zo nog eens gebeuren. Daarom heb ik alleen het contact vanaf mijn bericht zakelijk gehouden.
Pas wel op dat je je niet schuldig gaat voelen en het 'goed gaat maken', dan denkt hij straks dat je hem toch leuk vindt..Ja dit bedoel ik. Ik wil wel weer 'normaal' met hem omgaan, maar aangezien hij mijn intenties al eerder helemaal fout heeft opgevat, zie ik dat zo nog eens gebeuren. Daarom heb ik alleen het contact vanaf mijn bericht zakelijk gehouden.
woensdag 28 november 2012 om 12:20
woensdag 28 november 2012 om 13:59
Eens met alle vorige reacties. Laat hem zichzelf maar belachelijk maken als hij dat wil, en blijf gewoon bij jezelf! Je hoeft mensen niet altijd te geven waar ze om vragen (aandacht). Ik zou er verder geen aandacht meer aan besteden. Zelfs niet als jullie werkrelatie niet meer normaal blijft gaan. Who cares? Je komt er toch voor je werk? en niet voor hem! Laat hem inderdaad maar lekker mokken, hij moet misschien gewoon nog steeds leren hoe hij met teleurstellingen om moet gaan! En dat is niet jouw probleem!