Entertainment alle pijlers

Farewell Stephanie

28-11-2012 21:49 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stephanie Forrester is niet meer

Ook al kijk ik al jaren niet meer, ik moest even een traantje wegpinken toen ik de laatste afleveringen waarin ze stierf zag. Ze was toch jarenlang een beetje een oma voor me.

rest in peace Stephanie.
Ik zag niet dat de overlijdensdatum over haar rol in The B&B ging.

Maarja, fijn te weten in ieder geval!

Ik vond al dat er een hoop ongepaste grapjes gemaakt werden, hihi.
Wow, raar om zo hier je naam te zien haha!
quote:Biebeliee schreef op 28 november 2012 @ 22:02:

Nee Splinter.. JR is écht dood.Ow, is de neppe dood.... of is de neppe nepdood? Ingewikkeld hoor.
quote:Oestra schreef op 28 november 2012 @ 22:19:

Ik neem een paar weken lang afleveringen op en kijk dan zo'n 20 afleveringen achter elkaar. Allemaal achter elkaar?? Hoe lang duurt een zo'n aflevering dan?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
25 minuten X 20 afleveringen = 500 minuten = ruim 8 uur. Leuk voor een druilerige zondag.
quote:slempie schreef op 28 november 2012 @ 22:28:Heb je wel bovenaan deze pijler gelezen dat je geen spoilers mag plaatsen, of je moet het in de titel vermelden!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:kerstklok schreef op 28 november 2012 @ 23:10:

25 minuten X 20 afleveringen = 500 minuten = ruim 8 uur. Leuk voor een druilerige zondag. Wauw, wat een uithoudingsvermogen!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Kijken er nog mensen naar die draak van een soap???

In de jaren 90 ok maar het is zo slecht geworden...
Ik kijk al jaren niet meer en nu blijkt dat ik toch iets heb gemist! Sally dood, stepanie dood... Gossie.
Ik heb het nog nooit langer dan tien minuten volgehouden. Vreselijk langdradig allemaal. Maar goed, neemt niet weg dat ik gelijk wist over wie het ging... Haha.
Haha, ik kijk niet hoor. Had het alleen even uitgerekend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven